Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Devotionaalinen seksi

Vierailija
25.06.2024 |

Meillä tilanne on se, että seksiä on ollut harvoin, ehkä kaksi-kolme kertaa vuodessa. Aloite seksiin on tullut pelkästään itseltäni (mieheltä) ja tuntuu, että vaimoni ei ole kovin kiinnostunut koko jutusta. Tämän vuoksi en ole viime aikoina edes viitsinyt tehdä aloitetta. Aika normaali kuvio siis.

Jokin aika sitten törmäsin netissä käsitteeseen Devotional Sex. Ehdotin sitä kumppanilleni ja päätimme toteuttaa sitä. Seksi alkoi avautumaan ja itsellenikin tuli uusia näkökulmia. Tämä koko homma toimii joidenkin lukkojen purkamiseen eikä ole patenttivastaus jokaiseen parisuhteeseen. 

Ideana Devotional Sex -asiassa on siis (oman ymmärryksen mukaan) yksinkertaistaen se, että mies ja nainen tekevät sopimuksen, jossa: 

1) Mies pidättäytyy ejakuloimasta ilman vaimon lupaa

2) Nainen sitoutuu tunnustelemaan oman kehon ja mielen seksuaalisuutta: fantasioita joista haaveilee, kosketusta, jota haluaisi saada sekä sanoja joita haluaisi kuulla.

3) Mies luovuttaa johtajuuden parisuhteen seksuaalisuudessa naiselle ja lupaa toteuttaa naisen seksuaaliset pyynnöt ja toiveet. Mies ei itse tee aloitetta, jos tekee niin naisen ei tarvitse sitä huomioida. 

4) Nainen sitoutuu käyttämään miehen seksuaalisia palveluita oman mielihaluijen mukaisesti  

Mies antaa johtajuuden seksistä vaimolle ja lupaa toteuttaa naisen vaatimukset. Mies on "ritari" ja nainen on "prinsessa". 

Tämä vaikuttaa parisuhteen seksuaalidynamiikkaan siten, että kun mies kieltäytyy ejakuloimasta niin hänestä tulee paljon läheisempi ja pehmeämpi naista kohtaan. Toisaalta, kun nainen avaa keskustelun hänen ei tarvitse huolehtia miehen tarpeista eikä hänen tarvitse stressata siitä, että kaikki seksikeskustelu johtaisi yhdyntään. Se voi jos nainen niin haluaa, toisaalta hän voi lopettaa homman kesken ja sanoa, että ei nyt. 

Nainen voi pyytää jalkahierontaa, niskahierontaa, suudelmia niskaan, oraaliseksiä tai mitä vain seksuaalisuuteen liittyvää. Miehen tulee toteuttaa naisen pyynnöt. Ja kun mies on ilman ejakulaatiota, hän ilomielin hieroo vaikka jalkoja, koska se voi jotaa johonkin muuhunkin. Mutta siis välttämättä ei, prinsessa päättää ja kunnon ritarilla on kunnia totella prinsessaa. 

Tämä kaikki rentouttaa naisen, lisää hänen kiinnostusta seksiin, antaa mahdollisuuden tutkiskella omaa seksuaalisuuttaan ja omaa valtaansa siihen liittyen. Meillä tämä on lisännyt merkittävästi seksiä ja kommunikaatiota. Koko tämä ritari/prinsessa juttu on tuonut seksiin huumoria ja vähentänyt jännitystä. Kannattaa siis kokeilla :) 

/M

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa amerikkalaiselta! 

Miksi mies ei voi kuunnella naista, hieroa jalkoja ja toteuttaa tämän haluja vaikka runkkailisikin silloin tällöin? 

Ylipäätään haluaisin tehdä hyvää ja huomioida puolisoani, siksi että haluan hänelle hyvää en siksi että se voi johtaa seksiin. 

Kiva että olette parantaneet suhdettanne, mutta toi tapa kuulostaa enemmän joltain fetissiltä. 

Vierailija
2/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa. Voi olla amerikasta, niin on moni muukin asia. Ja toimivassa parisuhteessa ei tarvita järeitä konsteja, hommat toimii luonnostaan. 

Mutta esimerkiksi jos naisella on jokin tunnelukko päällä liittyen seksiin, voi johtajuuden luovuttaminen hänelle laukaista monta asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma että jos näin tehtäisiin meillä niin seksiä olisi max 2 kertaa vuodessa ja se olisi ihan samaa pikaseksiä kuin nykyisinkin

Vierailija
4/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Ei välttämättä. Meillä tämä on johtanut siihen, että nainen saa useimmin orgasmin. Useimmiten joko suuseksin tai oman hieronnan avulla. Kun seksi tapahtuu naisen ehdoilla niin hän saattaa ohjata juttua uuteen suuntaan. Esimerkiksi haluamaan peräaukkohierontaa, joka itselleni oli kiva yllätys.

Vierailija
5/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä osin noita pointteja, ja itsekin haluaisin, että vaimo olisi aloitteellisempi ja uteliaampi seksin suhteen. Siitä huolimatta tuo ei meillä toimisi, vaan hänellä yltyisi paineet ehkä kerran-pari kuussa sellaiselle tasolle, että seksi tulisi ajatuksissa riittävän pinnalle peittääkseen edes osan niistä miljoonasta muusta asiasta joita siellä pyörii. Minä saisin kärvistellä laukeamatta kuunnellen loppumatonta jaarittelua työpaikan ja -tehtävien kiemuroista.

Tämän vuoksi meillä toimii se, että minä olen se suhteen unilukkari, joka herättelee mielenkiintoa seksiin tasaiseen tahtiin, ettei pääse unohtumaan. Jos en hommaani syystä tai toisesta hoida, niin aletaan kysellä ettei ole seksiviestejä vähään aikaan tullut.

Ei ole mulle ehkä se kaikista ideaalein rooli, mutta meidän kohdalla tämä toimii näin.

M54

Vierailija
6/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin vaimon kanssa jo 25v sitten, että hän saa valita milloin meillä on seksiä. Mutta hänen piti suostua pusutteluihini, lähentelyihin ja haluni osoituksiin. Tällä sain hänet ymmärtämään, että jaan läheisyyttäni siksi, että minullakin on halipula. Hieronut selkää, jalkoja ja muutenkin pitänyt vaimoani hyvänä, ilman että olisi ollut pakko suostua seksiin. Tällä sopimuksella sain vaimoni rentoutumaan,  avautumaan ja ottamaan itse vastuuta meidän seksistä. Paljon läheisyyttä on tarkoittannut paljon seksiä ja halukaan vaimon, kun vaimo ei ole enää tuntenut olevansa painostettu seksiin.

Meillä vain se ero ap:hen, että meillä oli sopimusta tehdessämmäkin seksiä useampi kerta viikossa. Minä vain reagoin heti, kun vaimo alkoi karttamaan läheisyyttä. Siten ongelma ratkottiin heti alkuunsa.

Vierailija
7/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Kiitos, mun mielestä on hienoa, että toimit "unilukkarina", se ei välttämättä ole kovin kiitollinen parisuhteen vastuuhomma.

Ehkä kuninkaallisella alkaa vastuu painamaan jos puoliso on kupla otsassa. Koska se oikeasti voi olla jos on tottunut laukeamaan useasti. 

Itse olen tässä samalla opetellut multiorgasmin jalot taidot. Orgasmihan ei ole leikissä kielletty vaikka siemensyöksy onkin. Jos vatsanpohjan lihakset on miehellä hyvässä kunnossa, esim pystyy pari minuuttia pitämään lihakset supistusasennossa, pystyy tekemään 5-6 orgasmia putkeen ilman siemensyöksyä. Tämä on varmaan samanlainen orgasmi kuin naisilla. Kun sen orkun sitten vaimon kanssa saa niin tunne on ihan omaa luokkaansa. 

Vierailija
8/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Toi 25 v kuulostaa älyttömän hienolta, toihan se munkin ajatus tässä oli et kumpikin pystyy erottamaan oman pään sisällä läheisyyden ja seksin. Siis että läheisyys ei tarkoita että se johtaisi seksiin vaan on vaan läheisyyttä. 

Vierailija
9/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Kiitos, mun mielestä on hienoa, että toimit "unilukkarina", se ei välttämättä ole kovin kiitollinen parisuhteen vastuuhomma.

Ehkä kuninkaallisella alkaa vastuu painamaan jos puoliso on kupla otsassa. Koska se oikeasti voi olla jos on tottunut laukeamaan useasti. 

Itse olen tässä samalla opetellut multiorgasmin jalot taidot. Orgasmihan ei ole leikissä kielletty vaikka siemensyöksy onkin. Jos vatsanpohjan lihakset on miehellä hyvässä kunnossa, esim pystyy pari minuuttia pitämään lihakset supistusasennossa, pystyy tekemään 5-6 orgasmia putkeen ilman siemensyöksyä. Tämä on varmaan samanlainen orgasmi kuin naisilla. Kun sen orkun sitten vaimon kanssa saa niin tunne on ihan omaa luokkaansa. 

Tuon pidättelyn kyllä ymmärrän, ja se on oikeastaan mulle yksi tapa juuri tuohon vaimon mielenkiinnon ylläpitoon. Tyydyttelen usein itseäni hänen vieressään, joko illalla nukkumaan mennessä tai aamulla heräillessä jos ei ole kiire. Hyvin harvoin kuitenkin menen loppuun asti, vaan säästelen itseäni siihen että hänenkin mielenkiintonsa herää. Samalla olen oppinut myös itse nauttimaan kiihottuneesta olosta orgasmin sijaan. Ihan tuohon kuvailemaasi asti en ole useinkaan mennyt, muutamia kertoja jos olen ollut tilanteessa että spermat olisivat tulleet housuihin, niin olen jännittämällä saanut pidäteltyä. Useimmiten pikemminkin tulee pieni määrä ennen kuin keskeytän, ja omalla tavallaan sekin purkaa hieman kiihotustani, kuitenkin niin etten täysin laukea ja menetä omaa mielenkiintoani.

Pointti tässä on, että vaimolle tuo ei ole minkäänlaista painostusta seksiin. Hän tietää että nautin siitä itse enkä ollenkaan välttämättä kaipaa orgasmia. (Hän ei kyllä itse ymmärrä tuota ollenkaan, mutta hyväksyy että se on mun juttuni.) Hän sitten katselee jos katselee ja syttyy sitä tahtia kuin syttyy, ja yhteistä seksiä on kun sen aika tulee.

M54

Vierailija
10/11 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Toi 25 v kuulostaa älyttömän hienolta, toihan se munkin ajatus tässä oli et kumpikin pystyy erottamaan oman pään sisällä läheisyyden ja seksin. Siis että läheisyys ei tarkoita että se johtaisi seksiin vaan on vaan läheisyyttä. 

Se on siitä hyvä diili, että läheisyyttä voi osoittaa kuinka paljon tahansa, ilman seksin vonkaamista ja pakkoa. Kun ollut paljon läheisyyttä, niin siitä ollut henkisesti lyhyt ja helppo matka aloittaa seksi. Kummasti on näyttänyt nostavan vaimon haluja, kun päätäntävalta seksistä ollut hänellä, vaikka aina kysyykin, että haluttaisiko minua. Tietäen, että minua haluttaa aina, enkä koskaan kieltäydy.  En ole kieltäytyt, vaikka toisinaan ei ole just silloin haluttanut. Sillä silloin haluttomuudesta ollut se etu, että kestävyys ollut paljon parempi. Toisinaan kiva naida pitkän kaavan kautta.

Vierailija
11/11 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pakkoseksin tunnetta pitää välttää. Ja läheisyys ei saa olla mikään tapa valmistella toista seksiin vaan tärkeää itsessään.