Ostin juuri 650e puhelimen osamaksulla, vaikkei olisi yhtään ylimääräistä rahaa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.
Mutta silti jotkut köyhät pystyvät hankkimaan itselleen asioita mitä haluaa kuten minä olen saanut hankittua kaiken mitä olen halunnut kuten viime vuonna huippu television, iha ok perus puhelin, ps5, hyvän auton ostin tutulta jota maksan erissä, asun maalla rivitalossa missä oma sauna. Eli asun paikassa missä mieluiten asunkin ja olen saanut hankittua kaiken mitä arvostan ja olen halunnut:) Tämä mun elämä ei ole luksusta kaikkien mielestä mutta mulle on . Ei muiden mielipiteillä ole merkitystä Ei kukaan elä sellaista elämää jollaista kaikki haluaisivat elää.
Lyhyesti sanottuna olen oikein tyytyväinen elämääni enkä edes kaipaa lisää rahaa koska saan näinkin hankittua itselleni kaiken haluamani.
Itselläni myös puhelimen uusiminen edessä, en vain vielä tiedä minkä ostaisin, haluan hyvän kameran ja tarpeeksi suuren näytön, hinta mieluusti max 500€, mutta taitaa olla kalliimpia ne mitkä olisivat vaihtoehtoja..
En osta velalla tai osamaksulla, se ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista.
Keski-iässä ne kuvat on muistilistoja ja kuvakaappauksia tuotteista mitä haluaa vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.
Sama. Kyllähän sitä pystyisi sen tonnin maksavan luurin ostamaan, mutta kahtasataa enempää en ole koskaan puhelimesta maksanut. Enkä maksa. Riittää hyvin tämän tason laitteet.
Se on hyvä että edes joku ostelee niin valtio saa alveja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.
Mulla on käynyt toisinpäin. Nuorempana kun ei ollut rahaa niin hyvin riitti parin sadan puhelin. Viimeksi ostin jo yli tonnin puhelimen. Onhan niissä huomattava ero ominaisuuksissa. Varmasti pärjäisin halvemmallakin mutta mieluummin käytän huippuluuria kun on siihen varaa.
N52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt toisinpäin. Nuorempana kun ei ollut rahaa niin hyvin riitti parin sadan puhelin. Viimeksi ostin jo yli tonnin puhelimen. Onhan niissä huomattava ero ominaisuuksissa. Varmasti pärjäisin halvemmallakin mutta mieluummin käytän huippuluuria kun on siihen varaa.
N52v
Se nyt riippuu mitä puhelimella tekee. Itse sain soitan ,viestittelen, selaan nettiä ja yhtä mobiilipelejä pelaan. Samalla tavalla tällä mun parin sadan euron puhelimella nuo mainitsemani hommnat tekee kuin yli tonnin puhelimella. Ei tämäkään mikään huono oneplussa ole mikä mulla nyt on. Oikein näppärä vehje.
Kiva sitten paskoa se puhelin ja maksaa "kuollutta lehmää".
Vierailija kirjoitti:
Itselläni myös puhelimen uusiminen edessä, en vain vielä tiedä minkä ostaisin, haluan hyvän kameran ja tarpeeksi suuren näytön, hinta mieluusti max 500€, mutta taitaa olla kalliimpia ne mitkä olisivat vaihtoehtoja..
En osta velalla tai osamaksulla, se ei kannata.
Paras hinta/laatusuhde on tuossa 400-500€ puhelimissa. Tutki netistä arvosteluita niin saatat yllättyä miten hyvän puhelimen tuolla hintaa ja jopa vähän halvemmallakin saa :)
Halpahan tuo on köyhän Suvin (IS artikkeli) 1300 euron kännykkään verrattuna. Sekin piti hankkia, koska tarvitsi hyvän kameran kännykkään.
hyvä, että pääset nyt av-palstailemaan hyvällä puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52v
Se nyt riippuu mitä puhelimella tekee. Itse sain soitan ,viestittelen, selaan nettiä ja yhtä mobiilipelejä pelaan. Samalla tavalla tällä mun parin sadan euron puhelimella nuo mainitsemani hommnat tekee kuin yli tonnin puhelimella. Ei tämäkään mikään huono oneplussa ole mikä mulla nyt on. Oikein näppärä vehje.
Itse taas haluan pysyä mukana teknologian kehityksessä ja touhuta aina uusimmilla vempeleillä. En halua jäädä jälkeen ja lopulta taantua niinkuin muut ikäiseni yli viisikymppiset naiset.
100 eurolla saa kunnon kamerakännykän 55 pixelin kameralla.
Itse ostin 1400 euron sähköpyörän osamaksulla mutta sitten voitin pitkävedosta 1700 euroa ja maksoin fillarin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista.
Keski-iässä ne kuvat on muistilistoja ja kuvakaappauksia tuotteista mitä haluaa vertailla.
Ja kuvia tuotteiden sisällysluetteloista/ainesosista, jotka voi näytöllä suurentaa ;)
Operaattorin verkkokaupassa tuli jopa hitusen halvemmaksi ostaa kolmen vuoden osamaksulla kuin jos olisi kerralla maksanut. Ihan nyt on vain muutamasta kymmenestä centistä kyse, mutta kuitenkin. Halvemmaksi tulee muutenkin maksaa operaattorille osamaksulla, koska inflaatiota kuitenkin on aina edes jonkin verran.
Minä ostin tonnin puhelimen käteisellä.
Mä ostin viime vuonna 1500€ iPhonen. Myin vanha iPhonen Swappielle ja kun sain sieltä reilu 600€ lyhensin uutta puhelinta sillä. Sitten kun sain veronpalautukset, niin maksoin loput pois. Eipä tarvitse vuosikausia maksella puhelimen osamaksuja. Jos ei olisi ollut tiedossa hyvää summaa vanhasta puhelimesta ja veronpalautuksia, niin en olisi puhelinta vaihtanut.
https://www.mikseri.net/artists/etulinja/luksuuria-koyhille/56057/