Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri 650e puhelimen osamaksulla, vaikkei olisi yhtään ylimääräistä rahaa

Vierailija
25.06.2024 |

Haluan kunnon kamerakännykän

Kommentit (41)

Vierailija
22/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.

Mutta silti jotkut köyhät pystyvät hankkimaan itselleen asioita mitä haluaa kuten minä olen saanut hankittua kaiken mitä olen halunnut kuten  viime vuonna huippu television, iha ok perus puhelin, ps5, hyvän auton ostin tutulta jota maksan erissä, asun maalla rivitalossa missä oma sauna. Eli asun paikassa missä mieluiten asunkin ja olen saanut  hankittua kaiken mitä arvostan ja olen halunnut:)   Tämä mun elämä ei ole luksusta kaikkien mielestä mutta mulle on . Ei muiden mielipiteillä ole merkitystä  Ei kukaan elä sellaista elämää jollaista kaikki haluaisivat elää.

Lyhyesti sanottuna olen oikein tyytyväinen elämääni enkä edes kaipaa lisää rahaa koska saan näinkin hankittua itselleni kaiken haluamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
24/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös puhelimen uusiminen edessä, en vain vielä tiedä minkä ostaisin, haluan hyvän kameran ja tarpeeksi suuren näytön, hinta mieluusti max 500€, mutta taitaa olla kalliimpia ne mitkä olisivat vaihtoehtoja..

En osta velalla tai osamaksulla, se ei kannata.

Vierailija
25/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista. 

Keski-iässä ne kuvat on muistilistoja ja kuvakaappauksia tuotteista mitä haluaa vertailla.

Vierailija
26/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.

Sama. Kyllähän sitä pystyisi sen tonnin maksavan luurin ostamaan, mutta kahtasataa enempää en ole koskaan puhelimesta maksanut. Enkä maksa. Riittää hyvin tämän tason laitteet. 

Vierailija
27/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että edes joku ostelee niin valtio saa alveja 🤣

Vierailija
28/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.

Mulla on käynyt toisinpäin. Nuorempana kun ei ollut rahaa niin hyvin riitti parin sadan puhelin. Viimeksi ostin jo yli tonnin puhelimen. Onhan niissä huomattava ero ominaisuuksissa. Varmasti pärjäisin halvemmallakin mutta mieluummin käytän huippuluuria kun on siihen varaa.

N52v

Vierailija
29/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt toisinpäin. Nuorempana kun ei ollut rahaa niin hyvin riitti parin sadan puhelin. Viimeksi ostin jo yli tonnin puhelimen. Onhan niissä huomattava ero ominaisuuksissa. Varmasti pärjäisin halvemmallakin mutta mieluummin käytän huippuluuria kun on siihen varaa.

N52v

Se nyt riippuu mitä puhelimella tekee. Itse sain soitan ,viestittelen, selaan nettiä ja yhtä mobiilipelejä pelaan. Samalla tavalla tällä mun parin sadan euron puhelimella nuo mainitsemani hommnat tekee kuin yli tonnin puhelimella. Ei tämäkään mikään huono oneplussa ole mikä mulla nyt on. Oikein näppärä vehje.

Vierailija
30/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sitten paskoa se puhelin ja maksaa "kuollutta lehmää".

Vierailija
31/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni myös puhelimen uusiminen edessä, en vain vielä tiedä minkä ostaisin, haluan hyvän kameran ja tarpeeksi suuren näytön, hinta mieluusti max 500€, mutta taitaa olla kalliimpia ne mitkä olisivat vaihtoehtoja..

En osta velalla tai osamaksulla, se ei kannata.

Paras hinta/laatusuhde on tuossa 400-500€ puhelimissa. Tutki netistä arvosteluita niin saatat yllättyä miten hyvän puhelimen tuolla hintaa ja jopa vähän halvemmallakin saa :)

Vierailija
32/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahan tuo on köyhän Suvin (IS artikkeli) 1300 euron kännykkään verrattuna. Sekin piti hankkia, koska tarvitsi hyvän kameran kännykkään.

Vierailija
33/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että pääset nyt av-palstailemaan hyvällä puhelimella.

Vierailija
34/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52v

Se nyt riippuu mitä puhelimella tekee. Itse sain soitan ,viestittelen, selaan nettiä ja yhtä mobiilipelejä pelaan. Samalla tavalla tällä mun parin sadan euron puhelimella nuo mainitsemani hommnat tekee kuin yli tonnin puhelimella. Ei tämäkään mikään huono oneplussa ole mikä mulla nyt on. Oikein näppärä vehje.

Itse taas haluan pysyä mukana teknologian kehityksessä ja touhuta aina uusimmilla vempeleillä. En halua jäädä jälkeen ja lopulta taantua niinkuin muut ikäiseni yli viisikymppiset naiset.

Vierailija
35/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 eurolla saa kunnon kamerakännykän 55 pixelin kameralla.

Vierailija
36/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 1400 euron sähköpyörän osamaksulla mutta sitten voitin pitkävedosta 1700 euroa ja maksoin fillarin heti.

Vierailija
37/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista. 

Keski-iässä ne kuvat on muistilistoja ja kuvakaappauksia tuotteista mitä haluaa vertailla.

Ja kuvia tuotteiden sisällysluetteloista/ainesosista, jotka voi näytöllä suurentaa ;)

Vierailija
38/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorin verkkokaupassa tuli jopa hitusen halvemmaksi ostaa kolmen vuoden osamaksulla kuin jos olisi kerralla maksanut. Ihan nyt on vain muutamasta kymmenestä centistä kyse, mutta kuitenkin. Halvemmaksi tulee muutenkin maksaa operaattorille osamaksulla, koska inflaatiota kuitenkin on aina edes jonkin verran.

Vierailija
39/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tonnin puhelimen käteisellä.

Vierailija
40/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime vuonna 1500€ iPhonen. Myin vanha iPhonen Swappielle ja kun sain sieltä reilu 600€ lyhensin uutta puhelinta sillä. Sitten kun sain veronpalautukset, niin maksoin loput pois. Eipä tarvitse vuosikausia maksella puhelimen osamaksuja. Jos ei olisi ollut tiedossa hyvää summaa vanhasta puhelimesta ja veronpalautuksia, niin en olisi puhelinta vaihtanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi