Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri 650e puhelimen osamaksulla, vaikkei olisi yhtään ylimääräistä rahaa

Vierailija
25.06.2024 |

Haluan kunnon kamerakännykän

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

velka veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa

Vierailija
2/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun valintasi.

Vierailija
4/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli?

Vierailija
5/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä, niin eipä siinä mitään. Korkohan noissa on turhan korkea ja erä kannattaa olla tarpeeksi iso. 

Vierailija
6/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan et sitten valita nälkääsi tai miten rahat ei riitä edes lääkkeisiin.

Vierailija
7/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 200€ puhelin riittää mulle ja ajaa asiansa  samalla tavalla kuin kalliimmat. Rahasta ei ole kiinni. En vain tarvitse mitään yli tonnin luuria. 

Vierailija
8/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.

Vierailija
9/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvä, niin eipä siinä mitään. Korkohan noissa on turhan korkea ja erä kannattaa olla tarpeeksi iso. 

Ei noissa osamaksuissa ole mitään korkoa jos operaattorilta ostaa.

Vierailija
10/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukin tyylillään. Mulle piisaa tänä 150€ puhelin. Kalliimmissa ei ole mitään sellaista minkä takia sellaisen haluaisin ostaa.

Vierailija
11/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mieluummin säästänyt osamaksuun laittamasi summan joka kuukausi tästä eteenpäin ja vasta rahojen ollessa kasassa ostanut uuden puhelimen. 

Nyt kun teit eri päin niin siinä vaiheessa kun puhelimesi on maksettu on se jo vanhaa mallia ja parempiakin olisi saatavilla. Jos olisit malttanut säästää olisit saanut samalla rahalla uudemman ja vieläkin paremmalla kameralla.

Vierailija
12/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.

Vierailija
13/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.

Onhan se helpompi ostaa näin kun rahaa on mutta ei se vaikka 1500€ luuria halvemmaksi tee. Mutta siihen haluun ostella rahan määrä ei vaikuta ainakaan mulla eli silloin  kun ei rahaa vielä paljoa ollut ja en halunnut jotain asiaa ostaa  koska en arvostanut jotain tuotetta niin paljoa että olisin halunnut siihen panostaa  niin en halua nytkään panostaa samoihin asioihin  vaikka rahaa on.

Vierailija
14/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole typerys. Kyllä siihen hintaan on voittomarginaali leivottu sisään.

Vierailija
15/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naiivia kuvitella että joku lainaisi sinulle ihan ilmaiseksi rahaa.

Vierailija
16/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista. 

Vierailija
17/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.

Mutta silti jotkut köyhät pystyvät hankkimaan itselleen asioita mitä haluaa kuten minä olen saanut hankittua kaiken mitä olen halunnut kuten  viime vuonna huippu television, iha ok perus puhelin, ps5, hyvän auton ostin tutulta jota maksan erissä, asun maalla rivitalossa missä oma sauna. Eli asun paikassa missä mieluiten asunkin ja olen saanut  hankittua kaiken mitä arvostan ja olen halunnut:)   Tämä mun elämä ei ole luksusta kaikkien mielestä mutta mulle on . Ei muiden mielipiteillä ole merkitystä  Ei kukaan elä sellaista elämää jollaista kaikki haluaisivat elää.

Vierailija
18/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naiivia kuvitella että joku lainaisi sinulle ihan ilmaiseksi rahaa.

No mistä se korko mielestäsi tulee kun korko ja kulut on nolla, ja loppusumma tasan sama ostitpa kerralla tai erissä?

Vierailija
19/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä näennäisesti, jos hinta osissa ja kerralla maksettuna on sama. Mutta esim. iPhone 13 128 Gt 5G maksaa Elisalla 549 ja Swappiella 399.

Vierailija
20/41 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole typerys. Kyllä siihen hintaan on voittomarginaali leivottu sisään.

Ihan saman maksaa tiskiltä ostettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan