Ostin juuri 650e puhelimen osamaksulla, vaikkei olisi yhtään ylimääräistä rahaa
Kommentit (41)
Jos on hyvä, niin eipä siinä mitään. Korkohan noissa on turhan korkea ja erä kannattaa olla tarpeeksi iso.
Ihan sama kunhan et sitten valita nälkääsi tai miten rahat ei riitä edes lääkkeisiin.
Max. 200€ puhelin riittää mulle ja ajaa asiansa samalla tavalla kuin kalliimmat. Rahasta ei ole kiinni. En vain tarvitse mitään yli tonnin luuria.
Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä, niin eipä siinä mitään. Korkohan noissa on turhan korkea ja erä kannattaa olla tarpeeksi iso.
Ei noissa osamaksuissa ole mitään korkoa jos operaattorilta ostaa.
No kukin tyylillään. Mulle piisaa tänä 150€ puhelin. Kalliimmissa ei ole mitään sellaista minkä takia sellaisen haluaisin ostaa.
Olisit mieluummin säästänyt osamaksuun laittamasi summan joka kuukausi tästä eteenpäin ja vasta rahojen ollessa kasassa ostanut uuden puhelimen.
Nyt kun teit eri päin niin siinä vaiheessa kun puhelimesi on maksettu on se jo vanhaa mallia ja parempiakin olisi saatavilla. Jos olisit malttanut säästää olisit saanut samalla rahalla uudemman ja vieläkin paremmalla kameralla.
Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se puhelin halpenee mitä enemmän on ikää ja rahaa. Ei vaan kiinnosta enää.
Onhan se helpompi ostaa näin kun rahaa on mutta ei se vaikka 1500€ luuria halvemmaksi tee. Mutta siihen haluun ostella rahan määrä ei vaikuta ainakaan mulla eli silloin kun ei rahaa vielä paljoa ollut ja en halunnut jotain asiaa ostaa koska en arvostanut jotain tuotetta niin paljoa että olisin halunnut siihen panostaa niin en halua nytkään panostaa samoihin asioihin vaikka rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerys. Kyllä siihen hintaan on voittomarginaali leivottu sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan naiivia kuvitella että joku lainaisi sinulle ihan ilmaiseksi rahaa.
Onhan se kiva kun saa naamastaan ja kissastaan parempilaatuisia kuvia, joiden laatua suurin osa ei edes erota jollain 200e kännyllä otetuista kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät pysyvät köyhinä ihan omaa tyhmyyttään.
Mutta silti jotkut köyhät pystyvät hankkimaan itselleen asioita mitä haluaa kuten minä olen saanut hankittua kaiken mitä olen halunnut kuten viime vuonna huippu television, iha ok perus puhelin, ps5, hyvän auton ostin tutulta jota maksan erissä, asun maalla rivitalossa missä oma sauna. Eli asun paikassa missä mieluiten asunkin ja olen saanut hankittua kaiken mitä arvostan ja olen halunnut:) Tämä mun elämä ei ole luksusta kaikkien mielestä mutta mulle on . Ei muiden mielipiteillä ole merkitystä Ei kukaan elä sellaista elämää jollaista kaikki haluaisivat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan naiivia kuvitella että joku lainaisi sinulle ihan ilmaiseksi rahaa.
No mistä se korko mielestäsi tulee kun korko ja kulut on nolla, ja loppusumma tasan sama ostitpa kerralla tai erissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä näennäisesti, jos hinta osissa ja kerralla maksettuna on sama. Mutta esim. iPhone 13 128 Gt 5G maksaa Elisalla 549 ja Swappiella 399.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerys. Kyllä siihen hintaan on voittomarginaali leivottu sisään.
Ihan saman maksaa tiskiltä ostettaessa.
velka veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa