Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
7021/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tajua miks noi tupettaa. Vois olla muutakin työtä ja säännöllinen tulo? Ei tuo sisältö edes kiinnosta enää, joten Miks altistavat perheensä tälle? Ilman tupea voisivat elää rauhassa laadukasta elämää. En seuraa heidän someja enää, mut vois olla heille parempi lopettaa ja etsiä normaalia työtä. Vai haluaako ne tämmösiä ruotimista sisältäviä keskusteluja perheestään?

Et seuraa someja enää ja väität ettei kiinnosta enää ja kuitenkin olet täällä kommentoimassa? Kyllä sinua näyttää kiinnostavan ja paljon. 

Vierailija
7022/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on tosi kallis elämäntapa. Täytyy tulla rahaa monesta tuutista että tuo pyörii ja tiukilla näyttää pudjetit olevan kun joutuu vedetkin kantamaan eläimille ja venekyydit tarjoaa kaverit.

Heillä on todella paljon rahaa että tuohon pystyvät, wau rikkaita ja kauniita, ja upea melkein puolen miljoonan paikka saaressa! Huhhuh niin mahtavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tämä keskustelu pyörii etusivulla niin tulin katsomaan mikä tässä anniinan jutussa on hätänä.

Totuus oli sometuksen tylsyys ja kateellisten ulina.

Hei hei sitten, tuun taas katsomaan joulun aikaan Vieläkö tämä show pyörii vai onko jo laitettu some yksityiseksi ja menty oikeisiin töihin.

Vierailija
7024/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmaisevia tyyppejä täällä arvostelee Jalkasia, kateus paistaa ruudun läpi. Ette osaa edes peitellä tuota :D

Näinpä, naamioivat kateuden huolenpidoksi eläimistä ja lapsista. Joillekin näyttää olevan tuskallista myöntää että on kateellinen toisen taloudesta, työstä ja elämäntavasta. Kun saavatkin kaiken tekemättä 7-16 palkkatyötä ja rämpimättä loskassa. Kun eivät itse osaa niin "ei voi kukaan muukaan osata".

Vierailija
7025/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea tapa kyseenalaistaa palstasääntöjen mukaan, jos ei oo kateellinen? 

Saako esim.sanoa että sisältö on tällä hetkellä tylsää, kun noissa puitteissa olisi mahdollisuus todella mielenkiintoiseen?

Vierailija
7026/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ymmärrä tätä ihmetystä siitä, että miten ovat saaneet tätä uutta kiinteistöä vastaan pankkilainaa. Siis mitä ihmeellistä tässä on? Siis miten tällainen voi olla ihmetyksen aiheena. Täysin normaalia, että kaksi säännöllisesti tuloja saavaa ottaa pankkilainan, jolla voivat ostaa talon. Tämä nyt oli jollekin täysin käsittämätöntä, että tällaista on voinut tapahtua. Siis vaikka heillä olisi Mäntyharjun tilasta lainaa niin lainan kokonaismäärä ei silti voi olla kovin mittava.

Oletko varma että ovat lainalla ostaneet? Entä jos maksoivatkin säästöillään? Ihan jokaisen asunnon missä ovat asuneet. 

Vierailija
7027/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ymmärrä tätä ihmetystä siitä, että miten ovat saaneet tätä uutta kiinteistöä vastaan pankkilainaa. Siis mitä ihmeellistä tässä on? Siis miten tällainen voi olla ihmetyksen aiheena. Täysin normaalia, että kaksi säännöllisesti tuloja saavaa ottaa pankkilainan, jolla voivat ostaa talon. Tämä nyt oli jollekin täysin käsittämätöntä, että tällaista on voinut tapahtua. Siis vaikka heillä olisi Mäntyharjun tilasta lainaa niin lainan kokonaismäärä ei silti voi olla kovin mittava.

Oletko varma että ovat lainalla ostaneet? Entä jos maksoivatkin säästöillään? Ihan jokaisen asunnon missä ovat asuneet. 

Niin mutta kun ton palstahäirikköjankkaajan mukaan anniinalla oli vain osa-aikatyö hetken aikaa ja juha oli joku apulainen, sen jälkeen olleet työttömiä ja appivanhemmat maksaneet ja tietenkin tehneet kaiken, varmaan häiriintynen häirikön mielestä synnyttikin anniinan puolesta, liekkö miljönäärejä he sitten... 🤣

Vierailija
7028/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

he=appivanhemmat

Vierailija
7029/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psssst....He ovat salaisia miljoonaperijöitä.

Vierailija
7030/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kaksi erittäin pienipalkkaista mitään olisivat säästäneet? Anniina ei edes ennen esikoisen syntymää ollut kokopäivätöissä kuin 1,5 vuotta ja senkin hyvin pienellä palkalla.

Mäntyharjuahan he eivät edes omista kuin minimiosan.

Vierailija
7031/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kaksi erittäin pienipalkkaista mitään olisivat säästäneet? Anniina ei edes ennen esikoisen syntymää ollut kokopäivätöissä kuin 1,5 vuotta ja senkin hyvin pienellä palkalla.

Mäntyharjuahan he eivät edes omista kuin minimiosan.

Onko näyttää faktaa? Vai haluatko väärästä infosta sakkoja?

Vierailija
7032/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.... Eläimet vievät kuukausittain paljon rahaa ja myös lapset ja on ison lainan maksu. Siksi heillä ei ole rahaa, kun katsoo, mitä kaikkea on tekemättä. Olen samaa mieltä kommentoijan kanssa, että pitäisi olla sisälle vedet, viemäröinti, kylppäri/wc, eläinten tilat, pihatto vesiputkineen, moottorivene hätätilannetta varten. Jos nuo pystyy tekemään, on rahaa ja jos ei, näkee, ettei ole. Yksinkertaista! Palkat menee eläinten ja lasten huolehtimiseen, sähköön, ruokaan ja talolainaan. Ja juuri siksi Mäntyharjullakaan ei rempattu. 

Vierailija
7033/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Anniina ihan itse paljasti työhistoriansa kesäkuussa

- Itse esitit väärää tietoa väittäessäsi että he omistaisivat Mäntyharjun talon, maksapa siis!

Vierailija
7034/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiinan fanit on akressiivia uhkailijoita. Tämä on pelottava keskustelu. Poistun heidän someista ja täällä en uskalla käydä kun olette niin pelottavia faneja. Hyvä juhannusta Ottakaa Juhannussimaa

Vierailija
7035/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että harva tubettaja saa isoa tienestiä. Paljon tarvitsee töitä tuossa yrityksessä tehdä, jos saa edes sen 5000e/kk, mitä lähes jokainen saa normi työstä. 

Vierailija
7036/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Itse esitit väärää tietoa väittäessäsi että he omistaisivat Mäntyharjun talon, maksapa siis!

Tuskinpa anniina on sulle paljastanut kaikkea ja ihan järkeä jos löytyy, no ei varmaan löydy kun olet vajaa niuvanniemeläinen, mutta ei tuollaista katrasta elätetä millään pyhällä hengellä

Vierailija
7037/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa anniina on sulle paljastanut kaikkea ja ihan järkeä jos löytyy, no ei varmaan löydy kun olet vajaa niuvanniemeläinen, mutta ei tuollaista katrasta elätetä millään pyhällä hengellä

Ei vain minulle vaan kaikille somensa seuraajilleen.

Vierailija
7038/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kaikkea 

Vierailija
7039/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän saa näkyvyyttä IS:nkin sivulla xD hyvää mainosta Jalkasille, jutelkaa vaan!

Vierailija
7040/9211 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kaikkea 

Työhistoriansa. Kyllä. Kokonaan.

Ketju on lukittu.