Monta ammattia sulla on?
Kommentit (18)
Tavallaan yksi, tavallaan kolme. Olen tehnyt kaksi amistutkintoa saman perustutkintonimikkeen alla mutta eri koulutusohjelmista, ja olen töissä kolmatta koulutusohjelmaa vastaavassa työssä.
Kolme. Kaksi ammattitutkintoa (joista toiseen lisäopinnot) ja yliopistotutkinto. Elätän itseni sillä lyhyimmän tutkinnon työllä.
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi niitä monia tarttis?
Jaa, miksiköhän 🙄... keksitkö yhtään syytä, jos yrität miettiä? Osaatko edes yrittää?
Ja omassa tapauksessani kyse ei ole edes tarpeesta, vaan omasta halusta. Ei sitä saman alan hommia kaikki halua tehdä vuosikausia putkeen, työiän loppuun asti puhumattakaan.
T. Se, joka vastasi kolme
Kolme+ yrittäjäkoulutus. Neljäs varmaan tulee jossain vaiheessa.
Kolme eri ammattia, joissa kaikissa olen toiminut useita vuosia.
Ei kai varsinaisesti yhtään, vaikka työelämässä olenkin. Olen maisteri, mutta en sillä koulutuksella valmistunut mihinkään tiettyyn ammattiin.
Kaksi minullakin, mutta en tee tällä hetkellä kumpaakaan työkseni.
Vierailija kirjoitti:
Kolme. Kaksi ammattitutkintoa (joista toiseen lisäopinnot) ja yliopistotutkinto. Elätän itseni sillä lyhyimmän tutkinnon työllä.
Ammatillisia tutkintoja 4 sekä maisteri. Työt liittyvät amis-tutkintoon.
Kolme amistutkintoa. Nyt opiskelen AMK:ssa.
yliopisto, korkeakoulu, ammattiopisto, pätevöittävä täydennyskoulutus x2, ammattikursseja (tietyltä alalta).
kaikki työllistäisivät, tällä hetkellä elämäntilanteeseen sopiva yhdistelmä kahdesta ammatista 'käytössä'.
Vierailija kirjoitti:
Kolme eri ammattia, joissa kaikissa olen toiminut useita vuosia.
Sama.
Sama, kaksi mullakin.