Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
5561/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikoulu on lapsen etu vain terveydellisistä syistä. 

Vierailija
5562/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nuo lapset sopeutuu yläkouluun, kun siinä vaihessa VIIMEISTÄÄN heidän täytyy sinne mennä, koska vanhempien osaaminen on heiveröistä jo nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihmeellistä kaipuuta lapsuuteen... Edes uimaan ei mennä normaalisti, vaan "satupolkua" pitkin.

Eikö oo kamalaa!!!! Aaaaa!!

Vierailija
5564/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään täällä alkaa koulut. Pihalla oli iloisia ja kikattavia lapsia reppuineen. Kurjaa, että Jalkasten vanhin ei koe tuota iloa kavereiden kanssa. 

Onhan se jos on hyviä kavereita niin kivaa mennä kouluun, mutta kun kaikille se ei ole sitä.

Vierailija
5565/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusaamisen pelossa voi olla kouluun menemättä. Se on yksi tekosyy kotikoululle. 

Vierailija
5566/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se meni?

Vierailija
5567/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran avaan suuni lapsista. Olen lukenut 6v psykologiaa ja 4v varhaiskasvatusta ja nyt ei Anniinalla ole tietoa juuri näistä lapsen kehityksestä, mitä joku täällä mainitsi. Olen samaa mieltä. Nyt ehkä tiedostamatta tekee hallaa lapsilleen. 

Hänen lähtökohtansa on puhtaasti itsekäs. Lasten tarpeita tai etua ei mietitä.

Kotikoulu on nimenomaan lapsen etu.

Ei todellakaan ole.  Mistä näin päättelet?   Haluatko kaikki naiset kotiin opettamaan lapsiaan?  Pyöritkö itse vielä mammasi helmoissa?

Vierailija
5568/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran avaan suuni lapsista. Olen lukenut 6v psykologiaa ja 4v varhaiskasvatusta ja nyt ei Anniinalla ole tietoa juuri näistä lapsen kehityksestä, mitä joku täällä mainitsi. Olen samaa mieltä. Nyt ehkä tiedostamatta tekee hallaa lapsilleen. 

Hänen lähtökohtansa on puhtaasti itsekäs. Lasten tarpeita tai etua ei mietitä.

Kotikoulu on nimenomaan lapsen etu.

Ei todellakaan ole.  Mistä näin päättelet?   Haluatko kaikki naiset kotiin opettamaan lapsiaan?  Pyöritkö itse vielä mammasi helmoissa?

Wau tosi kypsä kommentti

Vierailija
5569/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimee on se joka tulee nettiin solvaamaan toisia

Vierailija
5570/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä keskimmäisen kerhossa käyminen?  Miksi ihmeessä esikoinen ei mene kouluun?  

Vierailija
5571/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sinä? 

Vierailija
5572/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potta käytössä lapsilla vessatarpeita varten? Vai menevätkö yksin vessaan iltaisin/öisin jos hätä?

Vierailija
5573/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satupolku🤣

Vierailija
5574/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoo jokaisesta alapeukuttajasta kaiken oleellisen :D

Vierailija
5575/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potta käytössä lapsilla vessatarpeita varten? Vai menevätkö yksin vessaan iltaisin/öisin jos hätä?

Mä käyn joskus ihan nurkalla pissalla mutta ei kai se pidemmän päälle ole ok. Hajuhaitat yms. Siis itse teen mökillä tätä. 

Vierailija
5576/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertoo jokaisesta alapeukuttajasta kaiken oleellisen :D

Lopeta solvaaminen itse. 

Vierailija
5577/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö Nauvossa käymiseenkin koko päivä?  Kivasti oli Anniina luetellut kaikki kaupat joissa kävi, yhteistöiden toivossa ilmeisesti.

Vierailija
5578/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn joskus ihan nurkalla pissalla mutta ei kai se pidemmän päälle ole ok. Hajuhaitat yms. Siis itse teen mökillä tätä. 

Viisi ihmistä kuseksimassa pihalla ja paskomassa?

Vierailija
5579/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Nauvossa käymiseenkin koko päivä?  Kivasti oli Anniina luetellut kaikki kaupat joissa kävi, yhteistöiden toivossa ilmeisesti.

Ja kiva kun muut lapset aloittelee koulutietään, niin heillä lapsi on koko päivän mukana jossain kauppareissulla. Tällainen elämä on heidän mielestä sitten jotenkin parempi lapselle kuin se, että saisi olla ikätovereiden seurassa koulussa. Sääli, että tällainen on Suomessa ylipäätään mahdollista. Ovatko saarellekin muuttaneet sitä varten, että lapset voi täysin eristää muista. 

Vierailija
5580/9211 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voivat perustella kotikoulun eristäytyneisyydellä. Ilmeisesti lapsen valmistelu kouluun aamuisin on liikaa. A on sanonut, että haluaa nukkua pitkään aamuisin. Ja pitäisi tutustua opettajiin, olla heihin yhteydessä oppimisesta ja huolehtia lapsen koulumatkat, kokeisiin valmistautumiset, olla yhteydessä kavereiden vanhempiin, huolehtia urheilutamineet ym. Mieluummin pitää kotona ja vie lapselta ison osan elämää😢

Ketju on lukittu.