Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias ja nyt vasta olen huomannut, että kaikki ihmiset ei halua olla "kivoja"

Vierailija
24.06.2024 |

Silmät aukesivat. Perheessäni on aina kasvatettu niin, että pitää olla ns. mukava ja huomioida toiset ihmiset. Kaverien kesken ollut sama meininki, että pyritään olemaan ystävällisiä ja mukavia. Työpaikoillenikin on sattunut pääosin mukavia ihmisiä.

Itselläni ei ole lapsia, mutta olen tavannut miehen, jolla on lapsi ja on uskomatonta katsoa, kuinka hän ei lainkaan kannusta lasta olemaan ns. kiva ja mukava, vaan kasvattaa pitämään päänsä ja puolensa, vaikka olisi tehnyt väärinkin. Mies itse on ihan hyväkäytöksinen, tosin ehkä itselleni liian kilpailuhenkinen. Katsotaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo. Kai viimeistään silloin, kun menee kouluun, huomaa ettei kaikki halua olla kivoja?

Kaikki eivät halua keskittyä itsensä ulkopuolelle elämässä joten kaikki menee vähän niin kuin ohi. Kyllä se elämä herättelee meitä jokaista mutta kaikilla ei siltikään ole yhtä rankkaa elämässä koskaan. 

Vierailija
22/22 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kannattaa olla, vaikka kaikki eivät ole. On kuitenkin paljon muitakin hyviä. Etsikää toisenne. Kun tulee vastaan joku muu, kannattaa uskoa mitä näkee eikä olla harhaluulossa että hänkin on oikeasti hyvä vaikka käytös sanoo muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla