Miksi pridesta vouhotetaan?
Puolesta tai vastaan? Miksi asia kiinnostaa esim juuri sinua? Minua ei kiinnosta vähääkään, enkä ymmärrä tätä joka vuotista juupas/eipäs vääntöä.
Minä en koe että pride koskisi minua mitenkään, joten se ei minua kiinnostakaan. Marssikoot jos haluavat. Ei kiinnosta, eikä myöskään häiritse.
Kommentit (13)
Miksi vouhotat jos ei kiinnosta? Anna muiden prideillä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Mikä on pride? Eikö sellainen ollut jo viime vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vouhotat jos ei kiinnosta? Anna muiden prideillä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Kaikki kukat saavat puolestani kukkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vouhotetaanko siitä?
On tällä hetkellä melkeinpä palstan ykkösaiheita, yleensä yksi tai kaksikin Pride-aloitusta ensimmäisellä sivulla. Eikä yksikään aloitus taida olla Pride-osallistujan kirjoittama.
Vouhotetaan? Iidootti.
Pride muistuttaa meitä siitä, että jokaisella tulisi olla yhtäläiset ihmisoikeudet.
Näin ei vielä tällä hetkellä ole, vaan syrjintä on jokapäiväistä ja sitä on jopa laeissa.
Eniten siitä vouhottaa ahdasmieliset urpot jotka eivät kestä nähdä erilaisuutta.
Vasemmistopuolueet käyttävät kaikki keinot ja kääntävät kaikki kivet jotta saisivat paljon äänestäjiä. He tuovat Suomeen sairautta ja hulluutta.
Suuryritysten hyvesignaloinnista vastaava markkinointiosasto tietää hyvin että ostopäätöksiä tekevän somekansan kiinnostus mihin tahansa aiheeseen asettuu hyvin nopeasti hypen jälkeen tasolle joka vastaa sitä osuutta väestöstä jolle aihe on jotenkin omakohtainen.
Eli tässä tapauksessa jonnekin max 8% luonnolliselle tasolle.
Pridepäivän (vai pitäisikö sen olla viikko?) näkyvyys valtamediassa on tänä vuonna jo silmiinpistävän lähellä nollaa. Ketään ei vaan enää kiinnosta. Fetauunivuoka on nyt se juttu josta somessa kohistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopuolueet käyttävät kaikki keinot ja kääntävät kaikki kivet jotta saisivat paljon äänestäjiä. He tuovat Suomeen sairautta ja hulluutta.
On siellä ihan oikeistopuolueiden väkeäkin marssimassa. Sairautta tai hulluutta tuo tosin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Suuryritysten hyvesignaloinnista vastaava markkinointiosasto tietää hyvin että ostopäätöksiä tekevän somekansan kiinnostus mihin tahansa aiheeseen asettuu hyvin nopeasti hypen jälkeen tasolle joka vastaa sitä osuutta väestöstä jolle aihe on jotenkin omakohtainen.
Eli tässä tapauksessa jonnekin max 8% luonnolliselle tasolle.
Pridepäivän (vai pitäisikö sen olla viikko?) näkyvyys valtamediassa on tänä vuonna jo silmiinpistävän lähellä nollaa. Ketään ei vaan enää kiinnosta. Fetauunivuoka on nyt se juttu josta somessa kohistaan.
Fetauunivuoka kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Fetauunivuoka kuulostaa hyvältä.
Brasilialainen pyllyrasvakin ohittaa jo prideviikot somenäkyvyydessä.
Olin oikeasti pettynyt kun selvisi ettei kyseessä ollutkaan niin pridehenkinen tuote kuin nimi antoi ymmärtää.
Vouhotetaanko siitä?