Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen

Vierailija
24.06.2024 |

Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!

Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)

Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat

Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole

Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha

Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyvän miehen, siis ihan täydellisen minulle. Kuin tehty. 

Miten sellaisen saa? Olemalla hyvä nainen. Mistä sellaisen löytää? Mistä vaan, siihen vaaditaan tuuria. Pitää käydä munkki. 

Ps. En ymmärrä logiikkaasi. Hyvät on varattuja mutta ne varatut pettää? Ei ne ole hyviä jos ne pettää. 

naiset haluaa miehen jolla on vientiä ja pettäminen tekee huonoksi vasta kun tulee itse petetyksi.

Vierailija
42/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluista(ei Tinder, Suomi24 tai FB:n sinkkuryhmät), kun lukee miesten profiilit eikä tee valintaa pärstävärkkikertoimella, että kihelmöikö alapäässä.

Miesvaltaisilta aloilta ja harrastuspiireistä.

Tuttavien ja ystävien kautta.

Baarista.

Mä en todellakaan huoli miestä joka ei ulkonäöllisesti miellytä mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. En voi mitään sille, että mua ei sytytä rumat ja/tai lihavat miehet. 

Siinä kanssa yksi, joka etsii tavallista eli oikeasti top 5%-miestä. Oikeasti tavalliset miehet tietenkin tipahtavat tuohon rumat ja/tai lihavat miehet -kategoriaan. 

Siinä taas yksi yksinkertainen jankuttaja joka pitää omia harhoja totuuksina. Miksi on noin hvetin vaikea tajuta kun sanotaan, että haluaa tavallisen miehen??? Miksi pitää väittää toista valehtelijaksi??? Oletko kenties sokea kun et näe niitä tavallisia parisuhteessa olevia miehiä?? 

Mä en todellakaan tarvoittele sitä top 5% miestä. Ihan tavallisen näköisen mun silmää miellyttävien miesten kanssa olen ollut parisuhteissa ja nytkin sellaista etsin. Ei kaikki tavallisen näköiset tai komeatkaan miehet mua miellytä. Joo voin sanoa, että joku mies on komea, mutta ei se tarkoita sitä, että se mies mua kiinnostaisi. Ihmisen pitäminen hyvännäköisenä ei tarkoita sitä, että haluaa tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat tavoittelemasi hyvän miehen ominaisuudet? Mitä sinulla on tarjottavaa verrattuna naistarjontaan noin yleisesti?

Vierailija
44/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskimiehiä rupeaa löytymään tuosta ikäryhmästä. 

Vierailija
45/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Vierailija
46/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskimiehiä rupeaa löytymään tuosta ikäryhmästä. 

No aika harvassa ovat.

Oikeasti jos mies on tuossa iässä vielä kelvollinen, on sillä mahdollisuudet saada nuorempikin nainen kuin oman ikäisensä.

Vierailija
47/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Ei tarvitse tyytyä. Ei moni muukaan tyydy kehenkään.

Vierailija
48/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ihminen joka on jäänyt niin jälkeen ihmisen normaalista kehityksestä, että on 20 vuotta nuorempien kanssa henkisesti samalla tasolla, voisi olla "erinomainen"?

Vierailija
49/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt isoäitini aina sanoi samaa paskaa eri paketissa. Ei mulla muuta.

Vierailija
50/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluista(ei Tinder, Suomi24 tai FB:n sinkkuryhmät), kun lukee miesten profiilit eikä tee valintaa pärstävärkkikertoimella, että kihelmöikö alapäässä.

Baarista.

Mä en todellakaan huoli miestä joka ei ulkonäöllisesti miellytä mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. En voi mitään sille, että mua ei sytytä rumat ja/tai lihavat miehet. 

Siinä kanssa yksi, joka etsii tavallista eli oikeasti top 5%-miestä. Oikeasti tavalliset miehet tietenkin tipahtavat tuohon rumat ja/tai lihavat miehet -kategoriaan. 

Siinä taas yksi yksinkertainen jankuttaja joka pitää omi

No mistä johtuu sitten, ettei nämä parisuhteet tavallisten hyvännäköisten miesten kanssa ole kestäneet?

Vierailija
51/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista.

TÄMÄ! Mieluummin olen yksin, jos en löydä miestä, jonka ulkonäkö miellyttää. En ymmärrä miksi ulkonäköön ihastumisen pitäisi olla vain miesten etuoikeus. Minä esteetikkona en ikinä ottaisi sellaista, jonka ulkonäkö ei herätä kiinnostusta. 

Vierailija
52/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä lasketaan hyväksi mieheksi.

Kyllä meillä töissä on 40+ sinkkumiehiä, jotka mielestäni ovat hyviä miehiä. Tosin eihän niistä koskaan voi tietää, millaisia he ovat parisuhteessa. Itsekin aloin joskus seurustella miehen kanssa, jonka tunsin vuoden etukäteen kaverina. Luulin että on hyvä mies, ja olikin kavereilleen, mutta kumppanina k.s.pää.

Vierailija
53/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli elämäni parasta deittailuaikaa 40+ vuotiaana. Sitä ennen tuntui että miehet vietiin käsistä, jossain siinä 30 ikävuoden tienoilla kaikki miehet olivat varattuja ja kaikki ympärillä perheellistyi. Jotenkin jäin tässä kohtaa jalkoihin, en  vaan löytänyt sitten ketään. Mutta tilanne muuttui radikaalisti, kun tuli tuo 40 mittariin. Niitä oman ikäisiä miehiä alkoikin olla jälleen vapailla markkinoilla pilvin pimein, ja todellakaan kaikki heistä eivät ole huonoja miehiä. Tässä on vähän outo ajatusharha, että ero johtuisi aina miehen huonoudesta. On olemassa huonoja miehiä, mutta on olemassa myös huonoja naisia ja joskus ero johtuu naisen huonoudesta. Tai siitä, ettei kumpikaan ole välttämättä huono eikä hyvä, vaan ei vain sovita yhteen enää. 

Itse löysin ihan täydellisen miehen, joka oli tullut jätetyksi avioliitossaan kun eksänsä vaihtoi hänet 10 vuotta nuorempaan. En näe mitenkään miten tämä tekisi miehestä huonon.

Vierailija
54/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läysin hyvän vähän alle nelikymppisenä ja ihan tinderistä, mutta meillä taitaa olla eri kriteerit hyvälle? Sinun taitaa olla hyvät tulot ja omakotitalo, kerran pettääkin voi ja silti pidät laadukkaana. Mulle kelpasi köyhempi, mutta on romanttinen, ehdottoman rehellinen, hauska, luova ja rakastajana paras koskaan.

Harkitse noita kriteerejäsi uudelleen niin alkaa löytyä. 

Vierailija
55/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista.

Siinä

Voi luoja miten yksinkertainen sä olet. Parisuhteideni päättymiset ei liity mitenkään miesten ulkonäköön. Äly hoi. 

Mistä teitä harhaisia luusereita riittää aina kitisemään tuota hel vetin valheellista sontaa??? Miten jotkut on noin pihalla todellisesta elämästä?!?

Vierailija
56/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en etsi. En löytänyt hyvää miestä silloin kaksvitosenakaan, niin miksi sitten nyt. Olen ottanut asenteen, että sellainen tulee jos on tullakseen. Tuskin tulee. 

Vierailija
57/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Kysymys oli että voiko HYVÄN 40-50 vuotiaan miehen löytää joka olisi vapaa. Tämäkään ei vastannut aloittajan kysymykseen.

Fakta on, että tuon ikähaarukan naisen pitää aina ensin varmistaa, että mies on varattu. Hyvän miehen saa vain viemällä joltain muulta. Lesket, eronneet ja varsinkin naimattomat kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
58/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.

Tää on varmaan se oikea vastaus. Ja ne jotka ei oo löytäneet nuorena, tuskin tulevat löytämään vanhempanakaan. Ainakin kaikki tuttuni pitkissä parisuhteissa elävät ovat tavanneet parikymppisinä.

Vierailija
59/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keski-ikäisinä oivaltavat että ma-teoria onkin totta. Hyvät miehet pääsevät valitsemaan parhaat naiset päältä ja huonot naiset jäävät ilman miestä.

Vierailija
60/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista.

Siinä kanssa yksi, joka etsii tavallista eli oikeasti top 5%-miestä. Oikeasti tavalliset miehet tietenkin tipahtavat tuohon rumat ja/tai lihavat miehet

No ei tietysti liitykään miesten ulkonäköön, enkä ole niin väittänytkään. Tarkoitin sitä, että miksi et pidä kiinni noista suhteista vaan seuraavaa jo katsellaan nytkin ja takana lie kuinka pitkä lista parisuhteita.. Kuulostaa siltä, että uutta kehiin.jatkuvalla syötöllä. Tekeekö se sinusta hyvän naisen, joka ansaitsee saada tavallisia hyvännäköisiä miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän