Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen

Vierailija
24.06.2024 |

Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!

Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)

Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat

Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole

Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha

Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin jo 35-vuotiaana. Koska olin äiti, en kiinnostanut miehiä parisuhdemielessä. Nyt kun lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, miehiä tuntuu kiinnostavan, vaikken heitä enää edes etsi. Minulle seksi on tärkeä elämänalue, mutten harrasta irtosuhteita. Oli tuskaa olla selibaatissa. Nyt olen siihen jo tottunut. 50v mies ei välttämättä ole erityisen vetävännäköinen. Parisuhdemielessä mies sopii naisen seksuaalisesti aktiivisimpiin vuosiin. 50-vuotias nainen voi jo miehet unohtaakin etenkin jos tarjokkaat ovat kuuskymppisiä. Ne miehet, jotka luulivat voivansa odotella lasteni täysi-ikäistymistä, ovat hieman hitaita ja yksinkertaisia mielestäni. Jos mies antaa naisen kärvistellä puutteessa lapsiarjen pelossa, ei kannata myöhemmin tulla kiinnostusta osoittamaan. Tosiaan niistä parhaista miehistä ei edes erota. Jätetyssä miehessä on monesti jotain vikaa. Lapsettomaan arkeen hän voi kyllä sopia.

Hyvin sä vedät, hullu täytyy olla jos sinua panee.

Vierailija
22/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap oikeesti sitä mieltä, että hyvä mies on jos varattuna pettää? 

Tunnen monia miehiä, joita kiinnostaa monet muut asiat enemmän kuin seksi ja raha. Mutta ovatko ne muuten hyviä, makuasia.

Joka tapauksessa suosittelen, että vähän tarkennat noita sun hyvän miehen kriteerejä näin ensin alkuun ja mietit sitten mistä niitä löytää. Tai riittäiskö jopa 1?  

En oikeastaan, olet oikeassa :)

Pettäjä ei ole hyvä mies, mutta moni varattu pettää ja liian moni vaimo on tästä täysin tietämätön.

Jätetään ne siis hyvistä pois :D Lähinnä kai tarkoitin että kaikki hyvännäköiset, fiksut ja mukavat on varattuja. Ikävä homma että iso osa heistä on pettäjiä. 

Jos 50-kymppisenä hakee vielä top 5% -miestä eli käytännössä tässä haetaan sitä laatikkoleuka-avaruuslentäjälääkäriä, niin toivottavasti itselläkin on tarjota huomattavasti keskivertonaista paremmat puitteet, Ja muistathan, että miehet eivät sitten perusta juurikaan naisen koulutuksesta ja amnatista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan vauvalle uudistusta, joka pakottaisi AP:ta postaamaan oman kuvansa tämän tyyppisissä ketjuissa. Olisi mielenkiintoista nähdä, minkä näköiset naiset oikein tällaisia avauksia tekevät. Voisin kuvitella että tämänkin ketjun AP näyttää itse aivan paskalta. 

Vierailija
24/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 50-kymppisenä hakee vielä top 5% -miestä eli käytännössä tässä haetaan sitä laatikkoleuka-avaruuslentäjälääkäriä, niin toivottavasti itselläkin on tarjota huomattavasti keskivertonaista paremmat puitteet, Ja muistathan, että miehet eivät sitten perusta juurikaan naisen koulutuksesta ja amnatist

Mitä sönkötät? Sä hyväksyt pettämisen? 🙄

Vierailija
25/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneita ja yksin eläviä miehiä kyllä tässä maassa riittää. Moni ihan hyväkin mies eroaa, ei se aina johdu siitä että mies on retku. Monella arki, perhe-elämä, kiire, nuorena aloitettu suhde vain tulee tiensä päähän. Toki ihan hetki sitten eronneeseen ei kannata sekaantua. 

Vierailija
26/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittipalveluista(ei Tinder, Suomi24 tai FB:n sinkkuryhmät), kun lukee miesten profiilit eikä tee valintaa pärstävärkkikertoimella, että kihelmöikö alapäässä.

Miesvaltaisilta aloilta ja harrastuspiireistä.

Tuttavien ja ystävien kautta.

Baarista.

Vierailija
27/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Siis 15-vuotias? Oikeasti lapsi on tuo. Valikoi laillisia suhteita.

Vierailija
28/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan vauvalle uudistusta, joka pakottaisi AP:ta postaamaan oman kuvansa tämän tyyppisissä ketjuissa. Olisi mielenkiintoista nähdä, minkä näköiset naiset oikein tällaisia avauksia tekevät. Voisin kuvitella että tämänkin ketjun AP näyttää itse aivan paskalta. 

Sama juttu vastaavia aloituksia tekevien miesten kanssa.

Vierailija
29/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia miehiä, joita kiinnostaa monet muut asiat enemmän kuin seksi ja raha. Mutta ovatko ne muuten hyviä, makuasia.

Joka tapauksessa suosittelen, että vähän tarkennat noita sun hyvän miehen kriteerejä näin ensin alkuun ja mietit sitten mistä niitä löytää. Tai riittäiskö jopa 1?  

Pettäjä ei ole hyvä mies, mutta moni varattu pettää ja liian moni vaimo on tästä täysin tietämätön.

Jätetään ne siis hyvistä pois :D Lähinnä kai tarkoitin että kaikki hyvännäköiset, fiksut ja mukavat on varattuja. Ikävä homma että iso osa heistä on pettäjiä. 

Jos 50-kymppise

Siis todellako hyvännäköisen, fiksun ja mukavan kumppanin toivominen on sama kuin etsisi jotain eriskoislaatikkolentäjäkirurgia? Ei ihme että miehet ovat hukassa. Hyvännäköinen (katsojan silmässä), fiksu ja mukava on perusvaatimus kumppanille. Se ei ole liikaa vaadittu. Jos itse ei kykene edes jotenkuten noita täyttämään, niin kannattaa enemmin katsoa peiliin kuin syytellä muita.

Vierailija
30/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalveluista(ei Tinder, Suomi24 tai FB:n sinkkuryhmät), kun lukee miesten profiilit eikä tee valintaa pärstävärkkikertoimella, että kihelmöikö alapäässä.

Baarista.

Mä en todellakaan huoli miestä joka ei ulkonäöllisesti miellytä mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. En voi mitään sille, että mua ei sytytä rumat ja/tai lihavat miehet. 

Vierailija
31/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hyvät miehet huonoja naisia kelpuuta.

siinä kyhmyt vastaus sinkkunaiselle.

Vierailija
32/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 40-50 vuotiaana monella alkaa se viimeinen kierros eli päästään eroon siitä jonka kanssa on tehty ne "pakolliset" kuviot eli lapset ja päästy ruuhkavuosista melkein eroon. Sen jälkeen voi katsella ihan rauhassa ympärilleen ja nauttia elämästä. Jos hyvin käy niin löytää sellaisen kanssa voi elellä mukavaa elämää loppuun asti mutta mikään pakko se ei ole.

Vierailija
33/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ajattele juuri muuta kuin rahaa ja seksiä, autoaan... lätkää ja fudista. Niin se on.

Vierailija
34/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään ne siis hyvistä pois :D Lähinnä kai tarkoitin että kaikki hyvännäköiset, fiksut ja mukavat on varattuja. Ikävä homma että iso osa heistä on pettä

Kyllä se kuules näissä jutuissa tarkoittaa juurikin sitä laatikkoleukaa. Samaa deittikieltä kuin kurvikas, joka oikeasti tarkoittaa reilusti ylipainoista ja mitä muita koodisanoja niitä nyt deiteistä puhuttaessa aina käytetäänkään jotka eivät tarkoita koskaan kirjaimellisesti sitä mitä luulisi vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
35/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kun olin 51v.

Vierailija
36/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?

Hyii miksi kuvittelet että tällaainen nainen valitsisi sinut!

Vierailija
37/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista.

Mä en todellakaan huoli miestä joka ei ulkonäöllisesti miellytä mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. En voi mitään sille, että mua ei sytytä rumat ja/tai lihavat miehet. 

Siinä kanssa yksi, joka etsii tavallista eli oikeasti top 5%-miestä. Oikeasti tavalliset miehet tietenkin tipahtavat tuohon rumat ja/tai lihavat miehet -kategoriaan. 

Vierailija
38/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiedossa yksi tai kaksi oikeasti hyvää miestä ja sinkkuja. Molemmat menneet täydelliseen rapakuntoon ja menettäneet elämänhalunsa. Eivät enää välitä mistään yms yms kamalaa. Olen ihan voimaton enkä tiedä mitä teen. Olen lähisukulainen mutta en voi olla vaimo ja mä ja mun mielipiteet ja ajatukset eivät paina missään. Ovat täysin jumittuneita omiin uomiinsa ja ajatusmalleihinsa. Toinen just sano että häntä ällöttää aivan hirveästi kaikki tämä seksi jota tulee joka puolelta. Jos välittäisivät itsestään voisivat mennä hyvinkin 20 vuotta itseään nuoremmista. Nyt ainakin toinen panee sen piikkiin että ei ole muka tarpeeksi pitkä ja kuitenkin siitä on muinoin olleet sellaisetkin naiset kiinnostuneita jotka häntä pitempiä. Koska tunnen nämä tyypit niin sanosin että äitisuhteella on ollut suuri merkitys mutta naiset joihin ovat päätyneet ovat olleet kauhistus. En siis syytä naisia varsinaisesti mutta olen sitä mieltä että jos ei nuorena löydä itselleen sopivaa niin sitten on kyllä vaikeeta ja ehkä parempi olla sinkkuna. Mutta kyllä miehet saavat parisuhteesta sen elinvoiman että heistä tulee 'menestyviä - se parisuhde ja perhe motivoi heidät siirtämään vuoria. Ollaanko me naiset sitten siinä erilaisia?

Vierailija
39/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies.

Miksi sellainen nainen haluaisi sinut? En olisi nuorena enkä nyt keski-ikäisenäkään huolinut yli viisi vuotta itseäni vanhempaa miestä. Vaikutat myös itsekkäältä määräilijältä, jonka kanssa on vaikea elää, se nuori nainenkin voi haluta myöhemmin lemmikkejä tai tatuointeja. En siis laskisi sinua niiden hyvien miesten joukkoon, jollaisen ap haluaa.

Yleistämistä. Sinä et olisi halunnut, mutta niitä alle 30-vuotiaita naisia on satojatuhansia. Eri yksilöillä on eri kriteerit. 

Vierailija
40/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen sinkku mies. Tule tänne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä