Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin myyjät, nyt riittää

Vierailija
23.06.2024 |

Minun hesarin digiversion tilaus päättyi toukokuun lopussa. Kerroin tilausta irtisanoessani, etten halua markkinointisoittoja, en ole tilaamassa sitä enää.

Tästä huolimatta on alkanut oikea hesarin myyjien soittomyllytys, parhaana päivänä kaksikin soittoa. Viime viikolla suutuin, kun kesken palaverin taas toissi "xxx hesarista moi, olisi nyt hyvä kesätarjous..." Hitto, mä kärähdin, ja pahasti.

Voiko näitä myyjiä vastaan, tai siis hesaria vastaan nostaa kanteen häirinnästä, nyt jo, sunnuntai-iltana, alan miettimään miten loukkaan seuraavaa soittajaa niin, että se ei varmasti enää soita myyntipuhelua minulle. Siis täähän on hullua, olen varmaan yli 10 eri Sanoman puhelinmyyjää viimeisen parin kuukauden aikana saanut kuulla. Mua vituttaa jo nyt, että taas ne aloittavat sen häiriköinnin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikielto voimaan. Kun tulee soitto, sano että sitä ja sitä kautta kielto hankittu, eikö teillä näy? Myyjä vastasi ainakin minulle, että laittaa tiedon muistiin. Soitot vähenivät. 

Vierailija
42/43 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sanoma.fi/mita-teemme/tietosuoja/kayttajien-oikeudet/ Täältä löytyy lomake jonka voi lähettää sähköpostitse, itse tein tämän juuri äsken kun tuli kymmenes soitto :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö luuri korvaan ja laita numero estoon. Häirintäpuhelut loppuu, tai ainakin selkeesti vähenee, aika tehokkaasti.