Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin myyjät, nyt riittää

Vierailija
23.06.2024 |

Minun hesarin digiversion tilaus päättyi toukokuun lopussa. Kerroin tilausta irtisanoessani, etten halua markkinointisoittoja, en ole tilaamassa sitä enää.

Tästä huolimatta on alkanut oikea hesarin myyjien soittomyllytys, parhaana päivänä kaksikin soittoa. Viime viikolla suutuin, kun kesken palaverin taas toissi "xxx hesarista moi, olisi nyt hyvä kesätarjous..." Hitto, mä kärähdin, ja pahasti.

Voiko näitä myyjiä vastaan, tai siis hesaria vastaan nostaa kanteen häirinnästä, nyt jo, sunnuntai-iltana, alan miettimään miten loukkaan seuraavaa soittajaa niin, että se ei varmasti enää soita myyntipuhelua minulle. Siis täähän on hullua, olen varmaan yli 10 eri Sanoman puhelinmyyjää viimeisen parin kuukauden aikana saanut kuulla. Mua vituttaa jo nyt, että taas ne aloittavat sen häiriköinnin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan sama tilanne erään toisen lehden kanssa. Tilaus loppui huhtikuussa ja tähän mennessä soittoja on tullut 15! Viimeisen puhelun aikana pyysin jos tämä soittaja voisi poistaa minut soittolistalta, alkaa olla jo vähän liikaa tämä ahdistelu. Varsinkin kun olen useasti kertonut ettei lehden sisältö kiinnostanut minua. Soittaja ehdotti jos laittaisin markkinointikiellon, mutta kun vain tämä kyseinen lehti on ongelma ja jotain muuta voisinkin tilata. Lopulta sanoi laittavansa sinne ettei minulle soiteta. Katsotaan kauanko menee kun puhelin soi taas.

Vierailija
2/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu auta niin otatte yhteyttä yrityksen tietoturvasta vastaavaan tahoon. Teillä on oikeus käskeä yritystä poistamaan kaikki omat tietonne mitä heillä on hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirikköhuorat estoon.

Vierailija
4/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari mainostaa jatkuvasti ilmaista kokeilua. Kerran erehdyin kokeilemaan, sen jälkeen alkoi puhelinmyyjien pommitus. En enää koskaan ota mitään ilmaista jaksoa. 

Vierailija
5/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita palveluun markkinointi kielto. Maksoi 2e ja on voimassa 3 vuotta ellet peru. Siihen loppui kaikki markkinointi puhelut. Itselläni ollut noin vuoden. Tämä on hyvä. 

Vierailija
6/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika helppoa kun nämä puhelinmyyjät eivät pysty myymään minulle mitään ranskaksi.

Vierailija
7/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yllättäen sähköpostia " tervetuloa lukemaan digihesaria. olemme aktivoineet tunnuksesi...". Hitto. Nytkö joku myyjä joita minullekin on soitellut kiusaksi asti, on pistänyt tilauksen, vaikka olen sen nimenomaan kieltänyt.

Soitto asiakaspalveluun valaisi sen verran että mulle tulee(ja tuli) vielä joku viikkohesari, lahjana aiemmasta tilauksesta, joka on päättynyt, ei siis ole tilausta voimassa. Miksi yllättäen tämmöistä tehdään, tästä aiheutuu haittaa ja vaivaa muiden kiireiden keskellä?Ä

On kyllä niin sikamaista toimintaa Sanomalta että boikottiin kaikki tilaukset ko. firmalta.

Vierailija
9/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarilla on kyllä joku ongelma tässä heidän myyntihommassaan. Myyjät ovat ihan asiallisia ja mukavia kyllä, uskovat kun sanot ei, mutta niitä puheluita tulee aivan liikaa. Juuri sanoin yhdelle, että oli vasta toissa päivänä soitettu viimeksi ja hän sitten pahoitteli asiaa ja sanoi, ettei puheluita niin usein kuuluisi tulla. Sehän on tietokone näillä puhelinmyyjillä, joka soittaa, ei ne siellä käsin näppäile ihmisten puhelinnumeroita. Joku bugi järjestelmässä, tai sitten hullu esimies, joka kuvittelee, että kun riittävästi tuputetaan, tuputetaan ja häiriköidään, niin ihmiset tilaa. Ehkä joku kokoomuslainen.

Vierailija
10/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke-Hesari on aika epätoivoinen. Toivottavasti paska-aviisi kuolee pian...

Vierailija
11/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä tarvi muuta kuin sulkea puhelu. Turha käyttää aikaa mihinkään myyjälle vauhkoamiseen, työtään ne vaan tekee, ja ei ne itse niitä numeroita valitse mihin soitto menee.

Vierailija
12/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hitokseen häirinneet vuosikaudet minuakin. Varmistaneet että EN todellakaan tilaa hesaria. N53

Vierailija
13/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hitokseen häirinneet vuosikaudet minuakin. Varmistaneet että EN todellakaan tilaa hesaria. N53

Siis vuosikausia, joka kuukausi ainakin pari kertaa.

Vierailija
14/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti puhelun aluksi: "En tilaa mitään, miten saan kiellon puheluihin tähän numeroon?"

Vierailija
15/43 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta eri lehteä.

suutuin kans viime viikolla, että jo sun kollegasi soitti tunti sitten tuputtaen samaa.

Vierailija
16/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muu auta niin otatte yhteyttä yrityksen tietoturvasta vastaavaan tahoon. Teillä on oikeus käskeä yritystä poistamaan kaikki omat tietonne mitä heillä on hallussa.

Itse asiassa ei ole oikeutta, jos se perustuu sinun itse tekemääsi aiempaan tilaukseen. Sinulla on oikeus kysyä mitä tietoja sinusta yrityksellä on, mutta yrityksellä on oikeus ja jopa velvollisuus säilyttää esim. laskutustietoja x vuotta kirjanpidon jälkitarkistamisen takia.

Muutenhan yritys voisi tehdä ties mitä valelaskuja kirjanpitoonsa ja sanoa verotarkastajalle että ei me tiedetä mikä tämä lasku on, kun asiakas pyysi kaikkien tietojen poistoa.

Vierailija
17/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa puhelinmyyjä soittaa 

minä

myytkö jotain? Kiitos ei heihei klik luuli kiinni

en keskustelu edes ja aina sanon ei

Vierailija
18/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä myyjiä on kauppakeskusten aulat täynnä ahdistelemassa ihmisiä 🙄

Vierailija
19/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin HS Mini tilauksen parisen vuotta sitten. Vaihdoin sitä ennen puhelinnumeron toiseen (prepaid), ja kas kummaa, siihen tulee soittoyrityksiä numerosta joka ilmeisesti kuuluu sanomille. Tilaushetkellä annettuun numeroon ei ole tullut mitään.

Voisi kait viimeinkin vastata ja kysyä miksi pitävät kahden vuoden jälkeenkin oikeutenaan ottaa yhteyttä ja yrittää myydä jotakin. Eivät välttämättä edes tiedä sitä onko numero saman henkilön.

Aikaisemminkin olisi varmaan ollut selvää, että kyse ei ole enää mistään asiakkuuden hoidosta.

Vierailija
20/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu sujuu näin:

-Haloo

-jsjsdhdhdfdfueue (epäselvästi)

-anteeksi kuka siellä soittaa

-joo tota sdjjdjdjk (yhä epäselvää)

-Mitä olet myymässä?

-siis tota helsingin sanomia ja nyt meillä olisi tämm...

-En osta mitään, kiitos ja näkemiin 

(Punainen luurinkuva)

Näin. Eivät soittele montaa kertaa