Vuosien takainen tyttöystäväni otti yhtäkkiä viestillä yhteyttä. Itse olen sinkku, nainen ainakin jossain vaiheessa oli naimisissa
Laittoi viestiä, se vaan hämää kun en tiedä onko eronnut nyt. Kyseli kuulumisia, ei kertonut itsestään mitään. Jos vuosien takainen nainen laittaa viestiä, vastaisitteko ja mitä? Mietin mikä on syynä viestin laittoon.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaat hänen viestiinsä, ei kannata heti kertoa mitään henkilökohtaisia asioita. Sanot vaan, että kiitos kysymästä, hyvin menee. Nainen kertokoon ensin itse mitä hän on sinusta vailla. Jos nainen jatkaa viestittelyä, voit vastailla ympäripyöreästi vaikka viikon verran. Kyllä rouvan taka-ajatukset sieltä vähitellen ilmenee.
Ei se aina noinkaan mene. Itselleni on eräs eksä kirjoitellut yli kolme vuotta eikä vieläkään ole käynyt ilmi, mitä taka-ajatuksia sillä on. Kirjoittaa tavallisista asioista, ei koskaan edes viittaa sanallakaan siihen että meillä on ollut suhde.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaat hänen viestiinsä, ei kannata heti kertoa mitään henkilökohtaisia asioita. Sanot vaan, että kiitos kysymästä, hyvin menee. Nainen kertokoon ensin itse mitä hän on sinusta vailla. Jos nainen jatkaa viestittelyä, voit vastailla ympäripyöreästi vaikka viikon verran. Kyllä rouvan taka-ajatukset sieltä vähitellen ilmenee.
MIksi lähdette siitä että on taka-ajatuksia hällä? Toivon siis kyllä ettei ole enää rouva jos viestittelee.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin vastaan. Kiinnostaisi vaan että miksi nyt?
Emme voi tietää. Sun pitää kysyä häneltä.
Vastasin viestiin. Hän kysyi voitaisiinko tavata kaveripohjalta kun on tulossa lomalla kotikaupunkiini. Sovittiin että tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Häntä vaan panettaa.
No mikä siinä sitten, ihana oli silloin aikoinaan ja varmaan nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin viestiin. Hän kysyi voitaisiinko tavata kaveripohjalta kun on tulossa lomalla kotikaupunkiini. Sovittiin että tavataan.
Kaveripohjalta. Hmm...
Se uteli kautta rantain onko sun hiv-tartunta jo aids-vaiheessa, koska tartutti sen sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Se uteli kautta rantain onko sun hiv-tartunta jo aids-vaiheessa, koska tartutti sen sinuun.
Ou jee. Mulla ei oo hiviä, oon käyny testauttamassa. Joten tämä nyt ei ole syy. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripohjalta. Hmm...
No miksi ei. Ainakin alkuun.
No vastaa siihen. Sittenhän selviää, mitä asiaa hänellä on.