Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nuori työkaveri ei suostu vaihtamaan lomia, vaikka lapseni ovat lomalla ja ilman hoitoa

Vierailija
23.06.2024 |

Minusta on törkeää, koska hän voisi hyvin pitää lomansa syyskuussa. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
22/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole lapsia etkä ole töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli tai ei mutta meillä on töissä juuri pari tämmöistä mammeroa. Kuulemma jos ei ole lapsia niin voi lomailla oikein hyvin syyskuussa. Pätee myös niihin joiden lapset ovat aikuisia.

Sama juttu. Perheelliset saivat aina parhaat loma-ajat, kunnes uusi esimies otti käyttöön kiertävän listan. Pitkään siitä kyllä maristiin, mutta nykyään kaikki ovat samalla viivalla.

Vierailija
24/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajia saa rahalla.

Vierailija
25/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli tai ei mutta meillä on töissä juuri pari tämmöistä mammeroa. Kuulemma jos ei ole lapsia niin voi lomailla oikein hyvin syyskuussa. Pätee myös niihin joiden lapset ovat aikuisia.

Jep. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos! 

Vierailija
26/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilla itkuntuhruiset silmät?

Vierailija
27/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futiksen arvokisavuosina on pakko päästä lomalle tiettyyn aikaan kesästä. Ei neuvotteluvaraa. t. sinkkumies1985

Vierailija
28/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat ovat myös lomalla, mä palkkaisin halvalla esim lähihoitaja opiskelijan hoitaa lapsia, tietää ainakin että on luotettava ja jonkinlaista kokemusta työstä.

Vierailija
29/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten kavereilla on kotiäitejä niin heitäkin kannattaa hyödyntää. Itsekin ihan mielellään oon päivisin ottanut lasten kaverit kylään.

Vierailija
30/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet vasta nyt järjestelemässä tätä loma- asiaa? ei ihme, ettei kukaan suostu mihinkään. jos et edes opi lasten kanssa multitaskaamaan, niin monet asiat tulevat vielä aiheuttamaan sinulle (yllättävää) stressiä.

Vierailija
31/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijat ovat myös lomalla, mä palkkaisin halvalla esim lähihoitaja opiskelijan hoitaa lapsia, tietää ainakin että on luotettava ja jonkinlaista kokemusta työstä.

Mistä päättelet, että lähihoitajaksi opiskelevalla on kokemusta? Ja miksi hän tulisi halvalla hoitamaan?

Vierailija
32/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa hoitaja penikoillesi.

Sinulla ei taida olla lapsia, koska käytät lapsista noin outoa nimitystä.

Melkoinen penikka lienet itse.

Vierailija
33/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset mukaan työpaikalle 

Vierailija
34/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomilla ei pitäisi olla kesälomia ollenkaan.

Kompensaationa sitten lapsellisia isompi tilipussi?

Vierailija
35/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomien pitää kiertää. Ei ketään saa suosia.

Vierailija
36/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä, joiden on pakko saada loma täsmälleen samaan aikaan puolison kanssa ja puolison loman ajankohtaan ei voi vaikuttaa. Lasten kannalta olisi kyllä parempi, jos vanhemmat olisivat eri aikaan lomalla.

Vierailija
37/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi matami, jonka on vuodesta toiseen saatava talviloma viikolle 9, lasten takia. Tuon vanhin lapsenlapsi on jo koulussa, mutta lasten takia. Kummallisinta on, että onnustuu ihan joka vuosi.

Vierailija
38/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin möykkäsi pari isukkia kun en lapsettomana naisena suostunut siirtämään kesälomaani syyskuulle. Totesin vaan että mulla on jo matkat ja mökit varattuna, en siirrä. Usein olen suostunutkin, mutta tänä vuonna en todellakaan koska heti heinäkuun eka viikolla (eli ensi viikolla) mulla on veljeni häät ulkomailla, ja siitä eteenpäin lomailen siellä jonkin aikaa.

Vierailija
39/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/10

Vierailija
40/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on ilman hoitoa? Täytyykin tehdä lasu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän