Lapseton nuori työkaveri ei suostu vaihtamaan lomia, vaikka lapseni ovat lomalla ja ilman hoitoa
Minusta on törkeää, koska hän voisi hyvin pitää lomansa syyskuussa.
Kommentit (55)
Sinulla ei ole lapsia etkä ole töissä.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei mutta meillä on töissä juuri pari tämmöistä mammeroa. Kuulemma jos ei ole lapsia niin voi lomailla oikein hyvin syyskuussa. Pätee myös niihin joiden lapset ovat aikuisia.
Sama juttu. Perheelliset saivat aina parhaat loma-ajat, kunnes uusi esimies otti käyttöön kiertävän listan. Pitkään siitä kyllä maristiin, mutta nykyään kaikki ovat samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei mutta meillä on töissä juuri pari tämmöistä mammeroa. Kuulemma jos ei ole lapsia niin voi lomailla oikein hyvin syyskuussa. Pätee myös niihin joiden lapset ovat aikuisia.
Jep. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos!
Onko lapsilla itkuntuhruiset silmät?
Futiksen arvokisavuosina on pakko päästä lomalle tiettyyn aikaan kesästä. Ei neuvotteluvaraa. t. sinkkumies1985
Opiskelijat ovat myös lomalla, mä palkkaisin halvalla esim lähihoitaja opiskelijan hoitaa lapsia, tietää ainakin että on luotettava ja jonkinlaista kokemusta työstä.
Jos lasten kavereilla on kotiäitejä niin heitäkin kannattaa hyödyntää. Itsekin ihan mielellään oon päivisin ottanut lasten kaverit kylään.
miten olet vasta nyt järjestelemässä tätä loma- asiaa? ei ihme, ettei kukaan suostu mihinkään. jos et edes opi lasten kanssa multitaskaamaan, niin monet asiat tulevat vielä aiheuttamaan sinulle (yllättävää) stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ovat myös lomalla, mä palkkaisin halvalla esim lähihoitaja opiskelijan hoitaa lapsia, tietää ainakin että on luotettava ja jonkinlaista kokemusta työstä.
Mistä päättelet, että lähihoitajaksi opiskelevalla on kokemusta? Ja miksi hän tulisi halvalla hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
Hommaa hoitaja penikoillesi.
Sinulla ei taida olla lapsia, koska käytät lapsista noin outoa nimitystä.
Melkoinen penikka lienet itse.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomilla ei pitäisi olla kesälomia ollenkaan.
Kompensaationa sitten lapsellisia isompi tilipussi?
Lomien pitää kiertää. Ei ketään saa suosia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä, joiden on pakko saada loma täsmälleen samaan aikaan puolison kanssa ja puolison loman ajankohtaan ei voi vaikuttaa. Lasten kannalta olisi kyllä parempi, jos vanhemmat olisivat eri aikaan lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi matami, jonka on vuodesta toiseen saatava talviloma viikolle 9, lasten takia. Tuon vanhin lapsenlapsi on jo koulussa, mutta lasten takia. Kummallisinta on, että onnustuu ihan joka vuosi.
Minullekin möykkäsi pari isukkia kun en lapsettomana naisena suostunut siirtämään kesälomaani syyskuulle. Totesin vaan että mulla on jo matkat ja mökit varattuna, en siirrä. Usein olen suostunutkin, mutta tänä vuonna en todellakaan koska heti heinäkuun eka viikolla (eli ensi viikolla) mulla on veljeni häät ulkomailla, ja siitä eteenpäin lomailen siellä jonkin aikaa.
lapsesi on ilman hoitoa? Täytyykin tehdä lasu
Sinulla ei ole lapsia.