Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei nykyään vastaa WA viesteihin?

Vierailija
12.12.2025 |

Ihmiset on tosi etäisiä. Tuntuu pahalta kun alkaa miettii että onko edes ystäviä olemassa? Samoin perhejäsenet. Kukaan ei koskaan vastaa mihinkään mitään.

Tulee arvoton olo kun tää on vuosia jatkunut

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä WA-viestit eivät ole oikeita viestejä. Jos on asiaa, laita tekstari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika rasittava pommittaja jos kukaan ei jaksa.

Vierailija
4/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on WA-viesteistä äänet pois päältä. Muuten niitä piippauksia tulisi öisinkin.

Eli en aina näe välttämättä viestejä heti. Teen työpäivänä töitä, enkä pläräile kännykkää. Jos joku haluaa saada mut kiinni, parhaiten saa Messengerin välityksellä, koska koneella taustalla pyörii Facebook.

Vierailija
5/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on WA-viesteistä äänet pois päältä. Muuten niitä piippauksia tulisi öisinkin.

Eli en aina näe välttämättä viestejä heti. Teen työpäivänä töitä, enkä pläräile kännykkää. Jos joku haluaa saada mut kiinni, parhaiten saa Messengerin välityksellä, koska koneella taustalla pyörii Facebook.

Mulla on vaan värinä päällä, koska kuulun useampaan ryhmään, joista osaa on pakko seurata. Yöksi saatan mykistää kaikki, jos on pakko saada nukuttua (ja aina on niitä jotka laittavat huumoriviestiä klo 01:20 tai pirteän "Huomenta, kyselisin vaan..." klo 5:40). Mutta tästä huolimatta WA on se minkä kautta mut saa parhaiten kiinni, koska facea en enää juuri käytä ja tekstareita tulee nykyään lähinnä virallisilta tahoilta.

Mutta ap:lle vastaus, en ole jatkuvasti puhelin kädessä. Ja joku työpäivän aikana tullut viesti saattaa unohtua myöhemmin.

Vierailija
6/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kysymykset on mihin sulle pitäisi vastata?

Vierailija
7/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WA on vähän kuin tämä vauvapalsta, jos et ole samaan aikaan ryhmässä linjoilla niin se juttu menee ohi. Vanhoihin ei viitsi vastailla. 

Vierailija
8/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsestäsi viestin perään vähäpukuinen kuva, niin varmasti saat vastauksia.

Vierailija
9/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kysy mitään tärkeää, miksi pitäisi vastata? Jos asiaa, voit myös soittaa. Se on puhelin.

Vierailija
10/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku esimerkiksi kysyisi multa nyt, mitä teen joulun välipäivinä, en pystyisi heti vastaamaan, koska pitää odotella ja selvitellä niin montaa asiaa ensin. Tyyliin mennäänkö me kyydillä miehen siskolle, vai jäämmekö vanhempien luo, vai lähdemmekö heti joulun jälkeen kotiin. Ja jos menemme kotiin, oliko se lasten kummi tulossa kylään, ja oliko tarkoitus viettää iltaa siinä samalla. Ja jos menemme miehen siskolle, mahtuuko heille yöksi tai saammeko kyydin takaisin. Jos jäämme vanhempien luo, onnistuisiko samalla nähdä vanhoja kavereita, ja saammeko vanhemmista lasten vahdin, vai lähteekö iltaa viettämään vain toinen. Vai pitäisikö sittenkin ottaa se tarjottu tapanin työvuoro vastaan. Helppohan se olisi vain itse päättää että näin teemme, mutta kun pitää odottaa että ne muutkin selvittelevät miten heille sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän