Pidän itseäni liberaalina mutten ymmärrä näitä ihmeen polyyamooreja
Ei siis mitään toisten elämäntyyliä vastaan, jotka eivät toiminnallaan muita vahingoita mutten vaan ymmärrä miksi sitä seksiä pitää saada ovista ja ikkunoista eri ihmisiltä. Miksei yksi kumppani kerrallaan riitä?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks teet otsikon Polyamoriasta, mut viestissä puhutkin seksistä. Polyamoria on paljon muutakin kuin seksiä. Eihän pelkkää seksiä varten tarvitse sitoutua suhteeseen/suhteisiin.
Suhde/seksi sama asia, ei ole suhdetta ilman seksiä vaikka seksiä voi olla ilman suhdetta
No eihän ole. Ihanko oikeasti muuten kuvittelet, ettei seksittömiä suhteita ole?
Ei sellaisia ole jos et laske kaverisuhteita tai työsuhteita. Hyväksikäyttö suhde on yksi mahollisuus tietenkin mutta niissä monesti toinen haluaisi seksiä.
Sä oot nyt kyllä ihan pihalla asioista. Kaikki ihmiset parisuhteessa harrastaa seksiä, iästä, vammoista ja sairauksista huolimatta? Aseksuaalitkin?
Olisi ihan tuomitsematta kiva kuulla polyamorikoilta jotain asiasta. Eikö tähän voisi kirjoittaa jotain ja sitten lähteä pois, lukematta sitä paskamyrskyä mikä asiasta seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks teet otsikon Polyamoriasta, mut viestissä puhutkin seksistä. Polyamoria on paljon muutakin kuin seksiä. Eihän pelkkää seksiä varten tarvitse sitoutua suhteeseen/suhteisiin.
Suhde/seksi sama asia, ei ole suhdetta ilman seksiä vaikka seksiä voi olla ilman suhdetta
No eihän ole. Ihanko oikeasti muuten kuvittelet, ettei seksittömiä suhteita ole?
Ei sellaisia ole jos et laske kaverisuhteita tai työsuhteita. Hyväksikäyttö suhde on yksi mahollisuus tietenkin mutta niissä monesti toinen haluaisi seksiä.
Sä oot nyt kyllä ihan pihalla asioista. Kaikki ihmiset parisuhteessa harrastaa seksiä, iästä, vammoista ja sairauksista huolimatta? Aseksuaalitkin? <
Ei ne ole silloin suhteessa
Minäkin teen monia asioita monenlaisten ihmisten kanssa mutta vain sellaisen kanssa olen suhteessa jonka kanssa on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa sanotaan, että miehet ovat parisuhteessa vain seksin takia.
Mä ihmettelen enempi sitä, että miksi ko. tyypit on lähes poikkeuksetta ylipainoisia, rumia, pukeutuvat tyylittömästi tai ovat vähintään kahta edellä mainitusta.
Miksi kauniit ja viehättävät eivät ajaudu polyiksi? Se on mysteeri. Sama asia swingereissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen enempi sitä, että miksi ko. tyypit on lähes poikkeuksetta ylipainoisia, rumia, pukeutuvat tyylittömästi tai ovat vähintään kahta edellä mainitusta.
Miksi kauniit ja viehättävät eivät ajaudu polyiksi? Se on mysteeri. Sama asia swingereissä.
Itsetunto nollassa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa sanotaan, että miehet ovat parisuhteessa vain seksin takia.
Ei siellä niin sanottu. Siellä sanottiin että miehet haluavat seksiä parisuhteelta. Ei ollut missään kohtaa että "vain" tai "ovat suhteessa".
Menee järki teidän tahallaan väärinymmärtäjien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten he ovat vain yksinkertaisesti perseestä. Näin, mysteeri ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tykkäävät perseestä? Tai tykkäävät antaa persettä? Itse pidän molemmista asioista mutta vain naisten kanssa, miehiä ei siihe leikkii oteta mukaan.
Se on sitä kristillisten arvojen murenemistä. Tästähän jo varoiteltiin sukupuolineutraalin avioliiton yhteydessä. Woke-sukupolvi on kohta päättävässä asemassa
Olen minäkin liberaali. Kaikkea en ymmärrä, mutta ei tarvitsekaan. Se ei tarkoita, että olisin rajoittamassa kenenkään vapauksia. Vain suvaitsemattomuutta en suvaitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin liberaali. Kaikkea en ymmärrä, mutta ei tarvitsekaan. Se ei tarkoita, että olisin rajoittamassa kenenkään vapauksia. Vain suvaitsemattomuutta en suvaitse.
Kaikki suvaitsemattomat pitäis laittaa vankilaan, myös sinut kun et suvaitse suvaitsemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa muiden tekemiset noin paljon?
Mitä väärää on siinä, että yrittää ymmärtää? Olisiko parempi, että haukkuisin eri tavalla eläjiä?
Täytyy sanoa että en itse aiheeseen missään pahemmin törmää niin saatan olla väärässä.
Mutta eikö jo sana polyamoria kerro että kyse on välittämisestä/ rakkaudesta. Ei seksistä.
Kai nyt saa olla epävakaa, ei siinä mitään. Sitten joutuu kyllä hyväksymään sen, ettei saa ydinperhettä ja varallisuus jää kertymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä niin sanottu. Siellä sanottiin että miehet haluavat seksiä parisuhteelta. Ei ollut missään kohtaa että "vain" tai "ovat suhteessa".
Sanottiinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon muiden, tuntemattomienkin ihmisten seksielämä tuntuu jengiä kiinnostavan.
Minua ei kiinnosta, jokainen saa olla lain puitteissa ihan mitä haluaa, se ei ole minulta pois eikä tuo minulle mitään lisää.
En todellakaan ajattele uudenihmisen tavatessani, että mitä seksuaalisuudne lajia hän mahtaa edustaa. Ihan sama, pääasia, että on Ihminen ja mieluiten hyvä sellainen.
Juuri näin. Rehellisyys ja luotettavuus joka ilmentyy johdonmukaisesti sanoissa ja teoissa läpi elämän on nornaalin hyvän ihmisen perusominaisuuksia. Oikeastaan edellytys normaaliudelle.
Vain vauva-palstalla tätä kommenttia voidaan alapeukuttaa:)
Taisi osua ainakin yhteen palstailijaan ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tykkäävät perseestä? Tai tykkäävät antaa persettä? Itse pidän molemmista asioista mutta vain naisten kanssa, miehiä ei siihe leikkii oteta mukaan.
Ah molemminpuolinen perspano ihanan naisen kanssa tekis terää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suvaitsemattomat pitäis laittaa vankilaan, myös sinut kun et suvaitse suvaitsemattomia.
Ei kyllä tämä on ihan loogista , eikä siinä ole mitään ristiriitaa. Kaikkea voi suvaita paitsi sitä antisuvaitsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinpa.
Niin nuo tahallaan väärinymmärtäjät ja miehiä esittäneet trollit sanoi
Hätä mainittu!!