Naiset ei laittaudu miehiä varten
Haluan nyt tehdä tämän selväksi. Todella todella todella harva nainen laittautuu miehiä varten. Ensinnäkin siksi, että heteromiehillä ei ole minkäänlaista silmää kauneuden suhteen.
Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua
Ja jos mä mietin omaa pukeutumistani, tottakai siihen vaikuttaa muutkin ihmiset. Mutta järjestys on minä - ystävät - muut naiset - mies josta olen kiinnostunut - perhe - miehet
Yleensä mietin asiaa lähinnä siltä kannalta, että; Tunnen tämä päällä itseni kauniiksi, näytän varmasti kauniilta myös miehen mielestä, kun taas naisia ajatellessani ajattelu voi olla kriittisempää; mitähän muut ajattelee tästä
Ja mä tiedän millaisista naisista keskiverto mies pitää, mutta kun mä en välitä. En ymmärrä, miksi miehet ajattelevat naisten olevan olemassa heitä varten. Eihän miehetkään pukeudu naisia varten (tai jos pukeutuvat, heillä ei ole mitään hajua mistä naiset pitävät). Noh vaimarit päällä ja Karjala lippis päässä vaan haukkumaan kun joku nainen kehtasi laittaa tänä kesänä päällensä farkkuhameen, vaikkei se miellytä miesten silmää 😂
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä minä ainakin treenaan, käyn parturissa ja käytän siistejä kauluspaitoja ja villakangastakkeja ihan vain sen takia, että voisin vetää puoleeni naisia ja löytää vielä joskus puolison. Muutoin en jaksaisi panostaa näihin yhtään enempää kuin oman terveyden kannalta on oleellista.
Muuten ihan hyvä, mutta täytyy kysyä että mikä juttu tuo villakangastakki on, tai edes kauluspaita? No kauluspaidan ehkä tajuaa, jos jossain konttoriyhteisössä pyörii, mutta tuo villakangastakki kuulostaa täysin uudelta jutulta. Onko jokin uusi muotivillitys? Ennen kaikki villatajjit oli vanhusten juttuja. Treenaminen, parturissa käynti ja itsensä miiten siistinä pitäminen ihan hyvä juttu muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt EDES aluksi laihduttaisivat miehiä varten. Voitaisi katsoa sitten myöhemmin sitä laittautumista ja tarvitaanko sitä ylipäätään. Nykynaiset kuvittelee että pakkelia naamaan holvaamalla saa ne ihrat häviämään ja muka niistä huomion pois. Hyi saatana, että se on vastenmielisen näköistä kun Miss Piggy on vielä pakkelilla överisti itsensä sotkenut.
Niin mutta kun mua ei ihan oikeasti kiinnosta sun mielipide, koska mä en elä sinua varten enkä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta sun kaltaisen ihmisen kanssa
No niin...rauha rauha,
Otahan sipsiä ja jätskiä välillä, verensokerisi on laskenut huolestuttavasti teksistäsi päätellen.
Onko tänne eksynyt kommentoimasn joku henkisesti ja/tai fyysisesti hieman jälkeenjäänyt? Nukkuma aika menikin jo, pois palstalta haastamasta riitaa tuntemattomien tätien kanssa poitsukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti moni kivannäköinen mies joutuu olemaan suhteessa jossa vaimo ei viitsi yhtään panostaa itseensä. Tänään näin monta tällaista pariskuntaa, nainen lihava, tunika ja leggingsit ja sämpyläkengät.
Totta. Ovat luovuttaneet ja ajatusmalli on että nyt vain mennään helpoimman kautta elämässä. Sohvalle mässyn kanssa katsomaan hömppää kunnes kuolema koittaa.
Missä tällaisia naisia on? Ei havaintoja.
Kotisohvalla. Välillä käyvät kaupassa, kun mässy loppuu.
Pahimmat tapaukset eivät itse käy edes siellä kaupassa. Mistäkö tiedän? No naapurin vähän väliä tulee kirjaimellisesti juoksu jalkaa vastaa, ilmoitellen että vaimo antoi tehtäväksi käydä kaupassa hakemassa hänelle lisää mässyä. No mies on melkein eläkeikäistään vaimoaan muutaman vuoden nuorempi ja vielä hyvässä kunossa oleva entinen yleisurheilija. Vaimonsa taa valittelee, kun jostain syystä ylipaino painaa niskassaan, vaikka ei koskaan viitsi edes koiraansa ulkoiluttaa, vaan mies saa senkin aina tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua"
#naisenlogiikka
#spedeolioikeassa
Miehet rakensi autiolle planeetalle koko yhteiskunnan, ruokakaupat ja televerkon josta saa soittamalla sähköä, jotta saisi pelata videopelejä.
Saatte lainata rakentamaamme yhteiskuntaa, jos ymmärrätte pitää sen nassun tukossa ja antaa meidän pelata niitä videopelejä.
Tää on kyllä kylmä fakta!
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt EDES aluksi laihduttaisivat miehiä varten. Voitaisi katsoa sitten myöhemmin sitä laittautumista ja tarvitaanko sitä ylipäätään. Nykynaiset kuvittelee että pakkelia naamaan holvaamalla saa ne ihrat häviämään ja muka niistä huomion pois. Hyi saatana, että se on vastenmielisen näköistä kun Miss Piggy on vielä pakkelilla överisti itsensä sotkenut.
Naisen koko elämä on +/- 20min
Jos 20min ei saa laihdutettua, niin se on siitten siinä.
Niin mutta kun mua ei ihan oikeasti kiinnosta sun mielipide, koska mä en elä sinua varten enkä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta sun kaltaisen ihmisen kanssa
No niin...rauha rauha,
Otahan sipsiä ja jätskiä välillä, verensokerisi on laskenut huolestuttavasti teksistäsi päätellen.
Onko tänne eksynyt kommentoimasn joku henkisesti ja
En ehdi nyt nukkumaan... nussimmen juuri tyttäresi kanssa kuin eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan ja laitan muita ihmisiä varten. Tosi harva uskaltaa tunnustaa tätä.
Toivottavast hyväksyt sen, että osa laittautuu tai on laittautumatta ihan omaksi ilokseen? Mahdotonta olla kaikille mieliksi. Siksi koen omaksi ilokseni laittautumisen helpoimmaksi vaihtoehdoksi.
Tiedän hyvin miten kannattaisi pukeutua, jos haluaisi miellyttää erityisesti miehiä. Sitä en todellakaan halua, koska sitten niitä miehiä olisi rasittavuuteen asti tunkemassa seuraan. Enkä ole miestä iskemässä. Joten ennemmin ajattelen mitä muut naiset minusta ajattelee, kuin miehet, ja millaisen kuvan haluan itsestäni muille ihmisille antaa, ja toki nautin myös itsekin siitä että näytän hyvältä. Miehen mieliksi voin pukeutua kotona toisinaan, vaikka ei sekään kovin usein tunnu tarpeelliselta kun mies osoittaa kyllä kiinnostuksensa vaikka olisin järkyttävissä rytkyissä ja tukka likaisena.
Eikä miehet naisia varten. Yrittäkää nyt vihdoin tajuta.
Onpa huvittavaa huomata, kuinka jotkut miehet oikeasti loukkaantuvat kun tajuavat, etteivät naiset ole olemassa heitä varten
Mun vaimo laittautui aina pikkujouluihin, seksikkyysaste 10/10. Ainut mistä sain nauttia jälkeen päin, oli pikkujouluista tuotu sukupuolitauti.
Haist paska, olen ja olemme aina ihan oman hyvinvoinnin vuoksi huoliteltuja, kevyt kenttämeikki, kampaajan värit jne. siis ihan itsemme vuoksu, KIVA OLLA. Moni A seksuaalikaan ketään jätkää tai akkaa varten huolehdi itsestään. Meidän mummot jopa tekee pikku hillittyä meikkiä ja kampsuta ihan omaksi ilkosi tai käy avustettuna kaupassa, lounaalla jne. Sama kuin pesytyy,huoltaa kynnet jne. Joo, ne teityt bimbukat voi olla eri juttu rafloissa. yli oksettavat tyrkyt,,kaikkkk on esillä. n.pari vuotta siiten oli kasvoistaan ns se maaailma kaunein nainen,, kevyt meikki, upee bleiseri,,näki että kallis, farkut, bootsit, valk kaluspaita,, wau,,olisi ollu kysyntää yökkikerhossa,, siinä tissi korokepohjabimpot minihamiessaan ja harjatekoripsineen ,,hiiusten jatkot feikit tukat roikkuen,, ja kuultiin,, ok huomenna treffit ..pelaamaan pesäpalloa sille naiselle joka on hieman poiamainen,,sopivasti tyttö,mutta ei liian keinotällättyä bimbukka. Akat ei vaan tajuuuuu,ei tarvii olla halvan näköinen,,kaikkk esillä,, tätä olisi myyntikojulla tarjolla, hyi hel...
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin laittaudun kotona aviomiestäni varten. Jos olen yksin, en jaksa edes pestä hiuksia, enkä varsinkaan meikata tai käyttää jotain pitsivaatteita. :D Ihmiset on erilaisia. Mä en nauti laittautumisesta.
No oma mieheni pitää minusta vaikka en laita pitsihepeneitä enkä meikkaa. Paskasilla hiuksilla en itseni vuoksi tahdo olla.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo laittautui aina pikkujouluihin, seksikkyysaste 10/10. Ainut mistä sain nauttia jälkeen päin, oli pikkujouluista tuotu sukupuolitauti.
Sait kuitenkin visuaalista nautintoa, kun katselit vaimoasi laittautuneena.
No niin...rauha rauha,