Naiset ei laittaudu miehiä varten
Haluan nyt tehdä tämän selväksi. Todella todella todella harva nainen laittautuu miehiä varten. Ensinnäkin siksi, että heteromiehillä ei ole minkäänlaista silmää kauneuden suhteen.
Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua
Ja jos mä mietin omaa pukeutumistani, tottakai siihen vaikuttaa muutkin ihmiset. Mutta järjestys on minä - ystävät - muut naiset - mies josta olen kiinnostunut - perhe - miehet
Yleensä mietin asiaa lähinnä siltä kannalta, että; Tunnen tämä päällä itseni kauniiksi, näytän varmasti kauniilta myös miehen mielestä, kun taas naisia ajatellessani ajattelu voi olla kriittisempää; mitähän muut ajattelee tästä
Ja mä tiedän millaisista naisista keskiverto mies pitää, mutta kun mä en välitä. En ymmärrä, miksi miehet ajattelevat naisten olevan olemassa heitä varten. Eihän miehetkään pukeudu naisia varten (tai jos pukeutuvat, heillä ei ole mitään hajua mistä naiset pitävät). Noh vaimarit päällä ja Karjala lippis päässä vaan haukkumaan kun joku nainen kehtasi laittaa tänä kesänä päällensä farkkuhameen, vaikkei se miellytä miesten silmää 😂
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti moni kivannäköinen mies joutuu olemaan suhteessa jossa vaimo ei viitsi yhtään panostaa itseensä. Tänään näin monta tällaista pariskuntaa, nainen lihava, tunika ja leggingsit ja sämpyläkengät.
Totta. Ovat luovuttaneet ja ajatusmalli on että nyt vain mennään helpoimman kautta elämässä. Sohvalle mässyn kanssa katsomaan hömppää kunnes kuolema koittaa.
Missä tällaisia naisia on? Ei havaintoja.
Kotisohvalla. Välillä käyvät kaupassa, kun mässy loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, että Suomi on täynnä heteronaisia, jotka haluaa miehen ja haluaa näyttää hyvältä miehen silmissä ja jopa ihan laittautuu sitä(kin) varten.
Ja kasille tiedoksi, Suomi on täynnä heteronaisia, jotka saa miehiä olemalla oma itsensä. Ei ihmekään, että sitä miestä pitää oikein etsimällä etsiä, jos on niin epävarma itsestään
Minä mietin miehiä joka päivä kun ulos lähden, mutta nimenomaan siihen suuntaan että miten kiinnittäisin mahdollisimman vähän heidän huomiotaan. Olen kaunis ja näyttävä nainen, saan miehiltä liikaa huomiota ja yritän usein tehdä itsestäni vähän enemmän hiirulaista jotta saisin edes hieman olla rauhassa.
Minä olen nelikymppinen sinkkunainen, ja ehkä siksi tykkään kyllä pukeutua niin, että miehet mahdollisesti tykkäävät. Ehkä sinua perheellisenä ei miesten mielipiteet vaikuta.
Pukeudun kuitenkin aina oman tyylisesti, eikä sinänsä kiinnosta mitä muut ajattelee. Varsinkin naiset, miksi minua heidän kritiikki kiinnostaisi? Miesten kohdalla tämä asia on vähän kuin flirttiä. Minulla on hyvä kroppa ja tykkään välillä vähän kerätä katseita, ja tietenkin treffeillä on mukavaa tuntea näyttävänsä edustavalta. Ja tykkään kyllä petipuuhista, joten olisi outoa ikäänkuin riisua pukeutumisesta seksikkyys. Lenkillä tms sen sijaan pidän löysiä verkkareita ja vastaavia, koska en silloin kaipaa miesten huomiota.
En oikein ymmärrä miksi monille naisille on jotenkin vaikeaa myöntää, että pukeutuu miehetkin mielessä. En nyt tarkoita ap:ta, vaan noin yleisesti. En minäkään tietenkään kaikkien miesten huomiota halua, enkä pukeudun tyrkysti, vaan nätisti ja naisellisesti. Mutta kyllä näin sinkkuna ainakin tulee ajateltua miehiä. Ja jos olisi puoliso, niin varmasti häntäkin ajattelisin pukeutumisessa, puolisoakin on mukava vähän vietellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kun feminismi vaatii sitä että nainen elää vain itselleen ja on täysin itsenäinen, mutta todellisuus sanoo että kauneudella saa etua. Laittaudutaan muita varten ja sitten tullaan kirjoittamaan palstalle että ihan itseä varten se on, en tarvitse ketään tai mitään.
Jaaa, enpä ole huomannut eroa muiden käytöksessä huolimatta siitä miten laittaudun. Mutta mun läheiset onkin sellaisia, jotka välittää ihmisestä, ei ulkonäöstä. Kyllä mäkin laittaudun, mutta sillä tavalla josta itse pidän, varmasti näyttäisin erilaiselta jos mulla ois tarve kuunnella miesten mielipiteitä - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, että Suomi on täynnä heteronaisia, jotka haluaa miehen ja haluaa näyttää hyvältä miehen silmissä ja jopa ihan laittautuu sitä(kin) varten.
Ja kasille tiedoksi, Suomi on täynnä heteronaisia, jotka saa miehiä olemalla oma itsensä. Ei ihmekään, että sitä miestä pitää oikein etsimällä etsiä, jos on niin epävarma itsestään
Juu. Mutta se "oma itsensä" on aika laaja käsite. Voi olla oma itsensä niin että pitää huolta terveydestä, liikkuu, näyttää terveeltä, hoikalta ja laittautuu nätisti. Tai sitten voi olla vaikka oma itsensä niin että herkuttelee kiloista viis, ei jaksa laittautua ja tykkää pukeutua crocseihin ja johonkin mitä sattuu vaatteisiin. Molemmilla saa miehiä, mutta miesten taso voi vaihdella.
Puhu ap vaan omasta puolestasi. Kyllä valtaosa meistä naisista edelleen laittautuu myös miehiä varten.
En jaksanut lukea avausviestiä.
Mutta heteronaiset laittautuvat nimenomaan miehiä varten. Ja samalla tavalla ne heteromiehet jotka ulkonäköönsä panostavat, tekevät sen juuri naisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Kun feminismi vaatii sitä että nainen elää vain itselleen ja on täysin itsenäinen, mutta todellisuus sanoo että kauneudella saa etua. Laittaudutaan muita varten ja sitten tullaan kirjoittamaan palstalle että ihan itseä varten se on, en tarvitse ketään tai mitään.
Tämä. Kaikki näkevät näiden "laittaudun vain itseäni varten" valheiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin miehiä joka päivä kun ulos lähden, mutta nimenomaan siihen suuntaan että miten kiinnittäisin mahdollisimman vähän heidän huomiotaan. Olen kaunis ja näyttävä nainen, saan miehiltä liikaa huomiota ja yritän usein tehdä itsestäni vähän enemmän hiirulaista jotta saisin edes hieman olla rauhassa.
Tämä palsta on täynnä naisia joilta saat vinkkejä miten lössähtää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laittautuvat miehiä varten. Ihan naurettavaa höpinää kaikki muu :D
Ai lesbotkin ovat miehiä varten koristautuneet? On kyllä jo aika itseriittoista jopa miehen suusta
Vierailija kirjoitti:
Kumitissitkin laitetaan ihan itseä varten.
Myös pyllyn esittely itseä varten.
Ne laitetaan työtä varten, jotta tienaisi lisää ansiotuloja eli rahan takia, ei miesten takia. Siinä mielessä kyllä itseä varten, että itsehän ne rahat tienaa ja itse ne rahat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nelikymppinen sinkkunainen, ja ehkä siksi tykkään kyllä pukeutua niin, että miehet mahdollisesti tykkäävät. Ehkä sinua perheellisenä ei miesten mielipiteet vaikuta.
Pukeudun kuitenkin aina oman tyylisesti, eikä sinänsä kiinnosta mitä muut ajattelee. Varsinkin naiset, miksi minua heidän kritiikki kiinnostaisi? Miesten kohdalla tämä asia on vähän kuin flirttiä. Minulla on hyvä kroppa ja tykkään välillä vähän kerätä katseita, ja tietenkin treffeillä on mukavaa tuntea näyttävänsä edustavalta. Ja tykkään kyllä petipuuhista, joten olisi outoa ikäänkuin riisua pukeutumisesta seksikkyys. Lenkillä tms sen sijaan pidän löysiä verkkareita ja vastaavia, koska en silloin kaipaa miesten huomiota.
En oikein ymmärrä miksi monille naisille on jotenkin vaikeaa myöntää, että pukeutuu miehetkin mielessä. En nyt tarkoita ap:ta, vaan noin yleisesti. En minäkään tietenkään kaikkien miesten huomiota halua, enkä pukeudun
Mjaa, itse asiassa olen parikymppinen sinkku, ja perheellä tarkoitan vanhempiani ja sisaruksiani, sekä heidän perheitään. Ehkäpä sitten kun lähestyn keski-ikää, alan ymmärtämään miehiä varten laittautumisen. Tässä elämäntilanteessa vaan satun haluamaan miehen, jolle kelpaan omana itsenäni. Muilta naisilta haen inspiraatiota ja arvostan sitä jos he pitävät myös minun ulkonäöstäni, sen takia pukeudun osittain muita naisia varten. Ja kuten jo sanoin, kyllä minäkin välitän miehen mielipiteestä, jos olen hänestä kiinnostunut. Se ei kuitenkaan tarkoita, että muuttaisin omaa tyyliäni häntä varten, vaan satsaan erityisen paljon ulkonäkööni, koska jos näytän omasta mielestäni kauniilta, olen itsevarmempi ja täten kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi monille naisille on jotenkin vaikeaa myöntää, että pukeutuu miehetkin mielessä. En nyt tarkoita ap:ta, vaan noin yleisesti. En minäkään tietenkään kaikkien miesten huomiota halua, enkä pukeudun
Feminismiin uppoutuneilla naisilla on vaikeuksia sanoa, että mies kiinnostaa ja kiinnostavalta mieheltä on kiva saada huomiota. Tai että on pukeutunut jotain miestä tai jopa yleisemmin miehiä varten. Kun aate sanoo, että miehet ovat ongelma ja että nainen ei tarvitse miestä mihinkään, miehet esineellistävät naisia jne. On niin ristiriidassa opittu aate ja omat tunteet. Vähän samaa kuin se että uskovaiset ennen kirjaimellisesti ruoskivat itseään synneistään, eli raamatun kanssa ristiriitaisista ajatuksista ja tuntemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä, minä minä minä, eikä kukaan muu.
En nyt oikein ymmärrä, miksi pitäisi ajatella vain muita oman ulkonäön suhteen
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea avausviestiä.
Mutta heteronaiset laittautuvat nimenomaan miehiä varten. Ja samalla tavalla ne heteromiehet jotka ulkonäköönsä panostavat, tekevät sen juuri naisten takia.
Tunnen ja tiedän paljon heteronaisia, jotka eivät laittaudu miehiä varten. Siksi ne miehet käyvät sitten maksullisissa ja haluavat, että nainen on laitettu ja meikattu kunnolla. Siitä maksetaan mitä ei saada kotona eli laitettua ja meikattua naista.
Vierailija kirjoitti:
"Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua"
#naisenlogiikka
#spedeolioikeassa
Miehet rakensi autiolle planeetalle koko yhteiskunnan, ruokakaupat ja televerkon josta saa soittamalla sähköä, jotta saisi pelata videopelejä.
Saatte lainata rakentamaamme yhteiskuntaa, jos ymmärrätte pitää sen nassun tukossa ja antaa meidän pelata niitä videopelejä.
Olipa lepakkomaista ja sekavaa sontaa🤮🤨