Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei laittaudu miehiä varten

Vierailija
23.06.2024 |

Haluan nyt tehdä tämän selväksi. Todella todella todella harva nainen laittautuu miehiä varten. Ensinnäkin siksi, että heteromiehillä ei ole minkäänlaista silmää kauneuden suhteen. 

Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua

Ja jos mä mietin omaa pukeutumistani, tottakai siihen vaikuttaa muutkin ihmiset. Mutta järjestys on minä - ystävät - muut naiset - mies josta olen kiinnostunut - perhe - miehet 

Yleensä mietin asiaa lähinnä siltä kannalta, että; Tunnen tämä päällä itseni kauniiksi, näytän varmasti kauniilta myös miehen mielestä, kun taas naisia ajatellessani ajattelu voi olla kriittisempää; mitähän muut ajattelee tästä

Ja mä tiedän millaisista naisista keskiverto mies pitää, mutta kun mä en välitä. En ymmärrä, miksi miehet ajattelevat naisten olevan olemassa heitä varten. Eihän miehetkään pukeudu naisia varten (tai jos pukeutuvat, heillä ei ole mitään hajua mistä naiset pitävät). Noh vaimarit päällä ja Karjala lippis päässä vaan haukkumaan kun joku nainen kehtasi laittaa tänä kesänä päällensä farkkuhameen, vaikkei se miellytä miesten silmää 😂

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmat laittautuvat muita varten, myös miehiä. Eivät vain halua tunnustaa sitä. Toki laittautumisessa ja laittautumisessa voi olla eroa. T. nainen

Vierailija
62/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kysymys. Jos olet mökillä yksin niin laittaudutko silloin? Ap:n kirjoituksen mukaan naiset laittautuu siksi, koska ovat mielestään rumia ja eivät kehtaa lähteä ihmisten ilmoille rumana. Minä miehenä ainakin olen huomannut sen, että yleensä ne kauneimmat naiset rumentavat itseään, kun laittavat itseään, kun kuvittelevat, että se jotenkin kaunistaa, kun meikkaa. farmi ohjelma on hyvä esimerkki siitä, kun käyttävät huomattavasti vähemmän meikkiä mitä pidemmälle jaksot menee niin muuttuvat kauniin näköisiksi mitä vähemmän meikkiä on. Sitten, kun vikassa jaksossa tulee tippuneet paikalle ykkösissään ja 1 meikit naamalla niin ne näyttävät ihan kauheilta verrattuna niihin jotka ovat vähemmällä meikillä.

Tuota, jos meikkaa kevyesti niin moni mies ei edes tajua, että naisella on meikkiä. 

Siksi moni mies pitää rumana naista, jolla ei oikeasti ole yhtään meikkiä naamassa (jollei nainen satu olemaan niitä, joilla on luonnostaan ns. täydellinen iho ja näkyvät ripset tms.). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm no kyllä minä laittaudun näyttääkseni hyvältä ja tyylikkäältä myös muitten ihmisten silmissä. Jos laittautuisin vain itseäni varten niin varmaan tekisin sen yksin kotonakin? Mutta koska en ole vailla miehiä, yksi aivan hyvä löytyy jo kotoa, ne muut ihmiset joita ajattelen on yhtä lailla naisia kuin miehiäkin. Jos miesten miellyttäminen ois se pääasiallinen tavoite niin pukeutuisin kyllä aika eri tyyliin kuin mitä nyt. 

No miten julkisesti miehen kanssa parisuhteessa elävä nainen pukeutuu sitten miehiä miellyttävästi?

Aivan!

Hillitysti, mutta miehensä takia haluaa kuitenkin näyttää siistiltä ja kauniilta. Näin saa miellytettyä ne tuntemattomat, tutut ja sen oman miehen.

Minä ainakin käyn monissa paikoissa ilman miestäni, hieman hassua ajatella että esim. töihin pukeutuessani miettisin millään lailla mieheni miellyttämistä, kun ei hän minua työvaatteissa näe kuin pienen hetken kotiin tullessa ennen kuin vaihdan kotivaatteet päälle. Silti haluan pukeutua siististi ja miellyttävällä tavalla työpäivään, silloin ne on lähinnä työkaverit ja asiakkaat joitten silmissä haluan näyttää hyvältä. Sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
64/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useimmat laittautuvat muita varten, myös miehiä. Eivät vain halua tunnustaa sitä. Toki laittautumisessa ja laittautumisessa voi olla eroa. T. nainen

Muita varten ja itseään varten ei välttämättä ole edes toisinaan pois sulkevat asiat. Siitä tulee monille parempi ja itsevarmempi olo, kun kokee näyttävänsä hyvältä muiden silmissä, joten siinä mielessä voi ajatella laittautuvansa "itsensä takia". Mutta samalla se on myös niitten muitten takia. Ihmiset vaan on sosiaalisia ja ne muitten mielipiteet merkitsee, se on luonnollista.

Vierailija
65/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole enää jokaisen naisen elämässä keskiössä ja ainut merkityksellinen passattava. Yhyy, urospeppuun sattuu.

#decenteringmen

Vierailija
66/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kysymys. Jos olet mökillä yksin niin laittaudutko silloin? Ap:n kirjoituksen mukaan naiset laittautuu siksi, koska ovat mielestään rumia ja eivät kehtaa lähteä ihmisten ilmoille rumana. Minä miehenä ainakin olen huomannut sen, että yleensä ne kauneimmat naiset rumentavat itseään, kun laittavat itseään, kun kuvittelevat, että se jotenkin kaunistaa, kun meikkaa. farmi ohjelma on hyvä esimerkki siitä, kun käyttävät huomattavasti vähemmän meikkiä mitä pidemmälle jaksot menee niin muuttuvat kauniin näköisiksi mitä vähemmän meikkiä on. Sitten, kun vikassa jaksossa tulee tippuneet paikalle ykkösissään ja 1 meikit naamalla niin ne näyttävät ihan kauheilta verrattuna niihin jotka ovat vähemmällä meikillä.

Ihan yhtä paljon ja vähän kuin jos menisin kaupungille shoppailemaan. En joka päivä muutenkaan meikkaa (etenkään silloin kun suunnitelmana on mennä uimaan). Vaatteet valitsen ihan oman maun mukaan, helteellä yleensä joku kesämekko tai pellavahousut ja toppi. Missään verkkareissa en yleensäkään viihdy, farkut, mekko, hame tms on muutenkin jalassa vaikka olisin koko päivän yksin kotona. Eli kyllä, ihan oman maun mukaan laittaudun siitä huolimatta olenko yksin vai ihmistenilmoilla

Vierailija
67/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan laittaudu ulos, ja mua ei ole koskaan juuri lähestyttykään. Miehet varmaan miettii että jos nainen on laittautunut niin silloin nainen on etsimässä jotain. En siis koskaan edes halunnut lähestymisiä, parisuhteen löysin netistä. 

Vierailija
68/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt EDES aluksi laihduttaisivat miehiä varten. Voitaisi katsoa sitten myöhemmin sitä laittautumista ja tarvitaanko sitä ylipäätään. Nykynaiset kuvittelee että pakkelia naamaan holvaamalla saa ne ihrat häviämään ja muka niistä huomion pois. Hyi saatana, että se on vastenmielisen näköistä kun Miss Piggy on vielä pakkelilla överisti itsensä sotkenut.

Vierailija
69/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en juuri laittaudu kun en halua yhtään ylimääräistä huomiota. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja asun tuppukylässä niin ahdistaa senkin takia.

Vierailija
70/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nyt EDES aluksi laihduttaisivat miehiä varten. Voitaisi katsoa sitten myöhemmin sitä laittautumista ja tarvitaanko sitä ylipäätään. Nykynaiset kuvittelee että pakkelia naamaan holvaamalla saa ne ihrat häviämään ja muka niistä huomion pois. Hyi saatana, että se on vastenmielisen näköistä kun Miss Piggy on vielä pakkelilla överisti itsensä sotkenut.

Niin mutta kun mua ei ihan oikeasti kiinnosta sun mielipide, koska mä en elä sinua varten enkä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta sun kaltaisen ihmisen kanssa

Vierailija
71/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle laittautunut tarkoittaa sitä että on siisti. Esim töihin minä laittaudun ja puen siistit vaatteet ja kampaan hiukset yms. Mutta jos laittautumienn tarkoittaa hienoja vaatteita koruja ja meikkiä niin sitten olen pihalla.

Vierailija
72/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun mua ei ihan oikeasti kiinnosta sun mielipide, koska mä en elä sinua varten enkä todellakaan halua minkäänlaista suhdetta sun kaltaisen ihmisen kanssa

No älä nyt Miss Piggy noin kovasti vedä niitä herneitä siihen töpselikärsääsi!

Pian tikahdut niihiin kun alat raivoamaan ne nokassasi. Ota rauhallisesti ja ota yhteyttä painonvartijoihin, kyllä sieltä sinulle apuja saadaan!

Vierailija
73/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, toki.. suihkussa käydään muiden takia, ei itsensä. 🙄

Mä en meikkaa, en värjää hiuksia jne.

Vierailija
74/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ikinä laittautunut ystävieni tai muiden naisten vuoksi. Wtf.

N. 58

Vierailija
75/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 v. nainen, ja ollut yhdessä mieheni kanssa 16-vuotiaasta. Kyllä mä sanoisin, että jos mietin että mitä puen päälleni, niin jos siihen jonkun mielipide ja miellyttäminen vaikuttaa, niin se on mieheni, edelleen.

Esim. teen melkein pelkästään etätöitä, ja mulle itselleni ihan tasan yhtä mukava valinta kotihousuiksi olisi collegehousut tai leggingsit. Mutta koska miehen mielestä leggarit on kivemmat, niin enimmäkseen käytän niitä. Samoin jos lähdetään yhdessä jonnekin ihmisten ilmoille, niin eniten laittautumiseen vaikuttaa, että näytän kivalta mieheni mielestä. Kenenkään muun mielipide tai miellyttäminen ei kiinnosta tippaakaan.

Ja onneksi on fiksu mies, joka ei halua vaimolleen mitään kultamekko-idan tyyliä.

Vierailija
76/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Koreassa naiset laittautuu miehiä varten. Oli se sitten Tinder-treffit tai ihan vain baari-ilta ja siitä jatkoille. Kirealaiset naiset ovat todella hyviä pukeutumaan naisellisesti ja tyylikkäästi. ~Mies26

Vierailija
77/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva laittautua itseni takia sieväksi. Nätit vaatteet, joissa värit sopii yhteen, koruja, tukka hyvin ja kevyt meikki. On itsevarmempi olo. Itse naisena tykkään kun muut, mies tai nainen, vähän miettii ulkonäköään. 

Vierailija
78/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole enää jokaisen naisen elämässä keskiössä ja ainut merkityksellinen passattava. Yhyy, urospeppuun sattuu.

#decenteringmen

Kyl mun mies on mun elämän tärkein asia. Niin kuin minäkin sille. En kannata tätä sukupuolten vihaa toisiaan kohtaan.

Vierailija
79/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että toteamus naiset ei elä miehiä varten on joidenkin mielestä miesvihaa

Vierailija
80/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja laitan muita ihmisiä varten. Tosi harva uskaltaa tunnustaa tätä.