Naiset ei laittaudu miehiä varten
Haluan nyt tehdä tämän selväksi. Todella todella todella harva nainen laittautuu miehiä varten. Ensinnäkin siksi, että heteromiehillä ei ole minkäänlaista silmää kauneuden suhteen.
Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua
Ja jos mä mietin omaa pukeutumistani, tottakai siihen vaikuttaa muutkin ihmiset. Mutta järjestys on minä - ystävät - muut naiset - mies josta olen kiinnostunut - perhe - miehet
Yleensä mietin asiaa lähinnä siltä kannalta, että; Tunnen tämä päällä itseni kauniiksi, näytän varmasti kauniilta myös miehen mielestä, kun taas naisia ajatellessani ajattelu voi olla kriittisempää; mitähän muut ajattelee tästä
Ja mä tiedän millaisista naisista keskiverto mies pitää, mutta kun mä en välitä. En ymmärrä, miksi miehet ajattelevat naisten olevan olemassa heitä varten. Eihän miehetkään pukeudu naisia varten (tai jos pukeutuvat, heillä ei ole mitään hajua mistä naiset pitävät). Noh vaimarit päällä ja Karjala lippis päässä vaan haukkumaan kun joku nainen kehtasi laittaa tänä kesänä päällensä farkkuhameen, vaikkei se miellytä miesten silmää 😂
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämän ketjun tarkoitus siis vain olla feministinen miesvihakirjoitus #321654564
Kyllä sitä juuri ja kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä minä ainakin treenaan, käyn parturissa ja käytän siistejä kauluspaitoja ja villakangastakkeja ihan vain sen takia, että voisin vetää puoleeni naisia ja löytää vielä joskus puolison. Muutoin en jaksaisi panostaa näihin yhtään enempää kuin oman terveyden kannalta on oleellista.
Selvä, tee sinä niin. Mä olen tällä hetkellä kiinnostunut miehestä, joka urheilee vain harrastamalla lajeja jotka kiinnostaa, vaihtelee hiustyyliä itsensä takia ja joka ei erityisesti arjessa panosta pukeutumiseen. Mutta on siitäkin huolimatta minusta komea ja ennen kaikkea luonteeltaan kultainen. Vähän vain ihmettelen, miten ajattelit saada suhteen toimimaan, jos haluat jonkun ulkonäön perään olevan naisen ja lopetat panostamisen heti kun suhde on vakaalla pohjalla
Ap:lle kysymys. Jos olet mökillä yksin niin laittaudutko silloin? Ap:n kirjoituksen mukaan naiset laittautuu siksi, koska ovat mielestään rumia ja eivät kehtaa lähteä ihmisten ilmoille rumana. Minä miehenä ainakin olen huomannut sen, että yleensä ne kauneimmat naiset rumentavat itseään, kun laittavat itseään, kun kuvittelevat, että se jotenkin kaunistaa, kun meikkaa. farmi ohjelma on hyvä esimerkki siitä, kun käyttävät huomattavasti vähemmän meikkiä mitä pidemmälle jaksot menee niin muuttuvat kauniin näköisiksi mitä vähemmän meikkiä on. Sitten, kun vikassa jaksossa tulee tippuneet paikalle ykkösissään ja 1 meikit naamalla niin ne näyttävät ihan kauheilta verrattuna niihin jotka ovat vähemmällä meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laittautuvat miehiä varten. Ihan naurettavaa höpinää kaikki muu :D
Heteromiesten pahin pelko on oikeasti se, että naiset eivät laittaudukkaan miehiä varten, vaan jostain muusta syystä. Jos näin oikeasti on, silloinhan putoaa pohja pois kokonaan siltä, mitä miehet luulevat arvonsa/merkityksensä naisille olevan. Ymmärrän, että pelottaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti moni kivannäköinen mies joutuu olemaan suhteessa jossa vaimo ei viitsi yhtään panostaa itseensä. Tänään näin monta tällaista pariskuntaa, nainen lihava, tunika ja leggingsit ja sämpyläkengät.
Totta. Ovat luovuttaneet ja ajatusmalli on että nyt vain mennään helpoimman kautta elämässä. Sohvalle mässyn kanssa katsomaan hömppää kunnes kuolema koittaa.
Usein se luovuttaminen tulee siinä kohtaa, kun se puoliso vieressä ei ikinä kehu eikä kommentoi vaikka kuinka laittautuisi. Mitäpä sitä jos toista ei tunnu yhtään kiinnostavan onko päällä hepenettä vai leggingsit. Ja jos on perheessä vielä lapsiakin joitten hoito kaatuu lähinnä äidille niin no, ei siinä välttämättä kauheasti aikaa jää kaunistautumiseen.
Tai sitten se, että puolisoa pitäisi olla joka hetki kehumassa aivan koko ajan. Ei riitä, että tykkää vaikka mitä olisi päällä vaan pitäisi kehua koko ajan joka käänteessä tai sitten puoliso alkaa itse kehumaan itse itseänsä koko ajan tai sitten puoliso lähtee vieraisiin.
Hmm no kyllä minä laittaudun näyttääkseni hyvältä ja tyylikkäältä myös muitten ihmisten silmissä. Jos laittautuisin vain itseäni varten niin varmaan tekisin sen yksin kotonakin? Mutta koska en ole vailla miehiä, yksi aivan hyvä löytyy jo kotoa, ne muut ihmiset joita ajattelen on yhtä lailla naisia kuin miehiäkin. Jos miesten miellyttäminen ois se pääasiallinen tavoite niin pukeutuisin kyllä aika eri tyyliin kuin mitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä minä ainakin treenaan, käyn parturissa ja käytän siistejä kauluspaitoja ja villakangastakkeja ihan vain sen takia, että voisin vetää puoleeni naisia ja löytää vielä joskus puolison. Muutoin en jaksaisi panostaa näihin yhtään enempää kuin oman terveyden kannalta on oleellista.
Selvä, tee sinä niin. Mä olen tällä hetkellä kiinnostunut miehestä, joka urheilee vain harrastamalla lajeja jotka kiinnostaa, vaihtelee hiustyyliä itsensä takia ja joka ei erityisesti arjessa panosta pukeutumiseen. Mutta on siitäkin huolimatta minusta komea ja ennen kaikkea luonteeltaan kultainen. Vähän vain ihmettelen, miten ajattelit saada suhteen toimimaan, jos haluat jonkun ulkonäön perään olevan naisen ja lopetat panostamisen heti kun suhde on vakaalla pohjalla
Tekemättä näitä asioita en pääse edes treffeille esittelemään muita puoliani, joten voin vain toivoa, että ensivaikutelman luotuani näillä yksityiskohdilla ei ole enää niin paljon merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm no kyllä minä laittaudun näyttääkseni hyvältä ja tyylikkäältä myös muitten ihmisten silmissä. Jos laittautuisin vain itseäni varten niin varmaan tekisin sen yksin kotonakin? Mutta koska en ole vailla miehiä, yksi aivan hyvä löytyy jo kotoa, ne muut ihmiset joita ajattelen on yhtä lailla naisia kuin miehiäkin. Jos miesten miellyttäminen ois se pääasiallinen tavoite niin pukeutuisin kyllä aika eri tyyliin kuin mitä nyt.
No miten julkisesti miehen kanssa parisuhteessa elävä nainen pukeutuu sitten miehiä miellyttävästi?
Aivan!
Hillitysti, mutta miehensä takia haluaa kuitenkin näyttää siistiltä ja kauniilta. Näin saa miellytettyä ne tuntemattomat, tutut ja sen oman miehen.
Kyllä näin sinkkunaisena tulee mietittyä miehiä siinä määrin ettei sitä koskaan tiedä, kuka kävelee vastaan. En halua olla ihan karmean näköisenä liikenteessä jos vaikka satun kohtaamaan potentiaalisen tulevan kumppanini. Epäkiinnostavia miehiä (eli suurinta osaa) en laittautumisissani tietenkään ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Tekemättä näitä asioita en pääse edes treffeille esittelemään muita puoliani, joten voin vain toivoa, että ensivaikutelman luotuani näillä yksityiskohdilla ei ole enää niin paljon merkitystä.
Ensivaikutelmasi on, että olet ajanhaaskausta. Pystyykö asennettasi korjaamaan millään pysyvästi?
Minä laittaudun ja olen todella siisti, olen varattu eikä mieheen tarvitse enää vaikutusta tehdä, muista miehistä en ole kiinostunut. Myöskään naisten ajattelulla ei väliä, laittaudun, koska oloni on niin mukavanpi ja haluan olla siisti.
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaudun ja olen todella siisti, olen varattu eikä mieheen tarvitse enää vaikutusta tehdä, muista miehistä en ole kiinostunut. Myöskään naisten ajattelulla ei väliä, laittaudun, koska oloni on niin mukavanpi ja haluan olla siisti.
Eli taas kerran laittaudut muitq varten.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, että Suomi on täynnä heteronaisia, jotka haluaa miehen ja haluaa näyttää hyvältä miehen silmissä ja jopa ihan laittautuu sitä(kin) varten.
Sulle tiedoksi että ei tarvitse erikseen laittautua. Suihkussa käyminen ja puhtaat siistit vaatteet ei ole sitä.
T. parisuhteessa oleva nainen
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko miehesi tehdä suhun enää vaikutusta?
Kosmetiikka bisnes on miljardibisnestä. Ihan sama miksi kukakin meikkaa. Jotkut meikkaavat miehien vuoksi, jotkut meikkaavat, koska kuvittelevat, että näyttää kauniimmalta meikattuna. Toiset meikkaa, koska saavat siitä rahaa ja toiset meikkaavat harrastuksena. Kyllä meikkitaitelijat ovat taitavia ja niitä niiden lopputulosta katsoo mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikka bisnes on miljardibisnestä. Ihan sama miksi kukakin meikkaa. Jotkut meikkaavat miehien vuoksi, jotkut meikkaavat, koska kuvittelevat, että näyttää kauniimmalta meikattuna. Toiset meikkaa, koska saavat siitä rahaa ja toiset meikkaavat harrastuksena. Kyllä meikkitaitelijat ovat taitavia ja niitä niiden lopputulosta katsoo mielellään.
Ja miehet miettii, että käyttäisivätpä naiset saman ajan ja vaivan treenaamiseen ja laihduttamiseen.
Minä aina sanon, kun olen menossa treffeille jonkun uuden tyypin kanssa, että tulisi mieluiten paikalle ilman meikkiä. Jos yhteen mennään niin pitää nyt sen verran tietää miltä toinen näyttää ilman meikkiä, että ei säikähdä ensimmäisenä, kun herää aamulla toisen vierestä ja näkee tämän ilman meikkiä, että kuka hitto toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nelikymppinen sinkkunainen, ja ehkä siksi tykkään kyllä pukeutua niin, että miehet mahdollisesti tykkäävät. Ehkä sinua perheellisenä ei miesten mielipiteet vaikuta.
Pukeudun kuitenkin aina oman tyylisesti, eikä sinänsä kiinnosta mitä muut ajattelee. Varsinkin naiset, miksi minua heidän kritiikki kiinnostaisi? Miesten kohdalla tämä asia on vähän kuin flirttiä. Minulla on hyvä kroppa ja tykkään välillä vähän kerätä katseita, ja tietenkin treffeillä on mukavaa tuntea näyttävänsä edustavalta. Ja tykkään kyllä petipuuhista, joten olisi outoa ikäänkuin riisua pukeutumisesta seksikkyys. Lenkillä tms sen sijaan pidän löysiä verkkareita ja vastaavia, koska en silloin kaipaa miesten huomiota.
En oikein ymmärrä miksi monille naisille on jotenkin vaikeaa myöntää, että pukeutuu miehetkin mielessä. En nyt tarkoita ap:ta, vaan noin yleisesti. En minäkään tietenkä
Luulisin ainakin, että kun lähestyt keski-ikää, niin lakkaat ajattelemasta mitä perheesi/sukulaisesi tai muut naiset ajattelevat asiasta. Pakko tähän myös huomauttaa, että tuo kuulosta vähän hassulta, että miehelle haluat kelvata sellaisena kuin olet, mutta muita haluat varta vasten miellyttää ulkoisella olemuksellasi.
Ei kenenkään myöskään ole järkevää muuttaa tyyliään yhtään kenenkään takia, vaan nimenomaan kannattaa panostaa omaan tyyliinsä. Jos siis tahtoo panostaa. Enkä tarkoita mitään ylitselaittautumista, itsekin meikkaan hyvin vähän, on omat lakatut kynnet, vaatteet tyylikkään feminiiniset. Pidän tästä tyylistä, ja myönnän, että pidän siitäkin, että vähän miehillä päät kääntyy. Vähän leikkisyyttä elämään.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nelikymppinen sinkkunainen, ja ehkä siksi tykkään kyllä pukeutua niin, että miehet mahdollisesti tykkäävät. Ehkä sinua perheellisenä ei miesten mielipiteet vaikuta.
Pukeudun kuitenkin aina oman tyylisesti, eikä sinänsä kiinnosta mitä muut ajattelee. Varsinkin naiset, miksi minua heidän kritiikki kiinnostaisi? Miesten kohdalla tämä asia on vähän kuin flirttiä. Minulla on hyvä kroppa ja tykkään välillä vähän kerätä katseita, ja tietenkin treffeillä on mukavaa tuntea näyttävänsä edustavalta. Ja tykkään kyllä petipuuhista, joten olisi outoa ikäänkuin riisua pukeutumisesta seksikkyys. Lenkillä tms sen sijaan pidän löysiä verkkareita ja vastaavia, koska en silloin kaipaa miesten huomiota.
En oikein ymmärrä miksi monille naisille on jotenkin vaikeaa myöntää, että pukeutuu miehetkin mielessä. En nyt tarkoita
Täytyy kyllä tähän lisätä, että nuorempana kyllä saa enemmän asiatonta huomiota osakseen, ja sen takia katsoo asiaa vähän pidättyvämmästä ja torjuvammasta näkökulmasta. Ja on helposti ns tiukempi asenne monen asian suhteen. Naisellisuuteensa saattaa suhtautua ikäänkuin vakavalla asenteella. Jossain vaiheessa tajuaa, että naiseudestaan voi myös hyvin paljon nautiskella, ja enemmän peilata sitä miehisyyteen, leikitellä, eikä se tee itsestään yhtään vähemmän vakavasti otettavaa ihmistä.
Sama taas
Usein se luovuttaminen tulee siinä kohtaa, kun se puoliso vieressä ei ikinä kehu eikä kommentoi vaikka kuinka laittautuisi. Mitäpä sitä jos toista ei tunnu yhtään kiinnostavan onko päällä hepenettä vai leggingsit. Ja jos on perheessä vielä lapsiakin joitten hoito kaatuu lähinnä äidille niin no, ei siinä välttämättä kauheasti aikaa jää kaunistautumiseen.