Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei laittaudu miehiä varten

Vierailija
23.06.2024 |

Haluan nyt tehdä tämän selväksi. Todella todella todella harva nainen laittautuu miehiä varten. Ensinnäkin siksi, että heteromiehillä ei ole minkäänlaista silmää kauneuden suhteen. 

Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua

Ja jos mä mietin omaa pukeutumistani, tottakai siihen vaikuttaa muutkin ihmiset. Mutta järjestys on minä - ystävät - muut naiset - mies josta olen kiinnostunut - perhe - miehet 

Yleensä mietin asiaa lähinnä siltä kannalta, että; Tunnen tämä päällä itseni kauniiksi, näytän varmasti kauniilta myös miehen mielestä, kun taas naisia ajatellessani ajattelu voi olla kriittisempää; mitähän muut ajattelee tästä

Ja mä tiedän millaisista naisista keskiverto mies pitää, mutta kun mä en välitä. En ymmärrä, miksi miehet ajattelevat naisten olevan olemassa heitä varten. Eihän miehetkään pukeudu naisia varten (tai jos pukeutuvat, heillä ei ole mitään hajua mistä naiset pitävät). Noh vaimarit päällä ja Karjala lippis päässä vaan haukkumaan kun joku nainen kehtasi laittaa tänä kesänä päällensä farkkuhameen, vaikkei se miellytä miesten silmää 😂

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä lista ihmisiä, joita pitää huomioida pukeutumisessa. Kuulostaa raskaalta.

Vierailija
2/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaiset ei laittaudu miehiä varten. Siksi heteromiehet liimautuvat kiinni naisiin, jotka laittautuvat toisia naisia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ne on näköisiäkin.

Vierailija
4/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laittaudun kotona aviomiestäni varten. Jos olen yksin, en jaksa edes pestä hiuksia, enkä varsinkaan meikata tai käyttää jotain pitsivaatteita. :D Ihmiset on erilaisia. Mä en nauti laittautumisesta. 

Vierailija
5/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämän ketjun tarkoitus siis vain olla feministinen miesvihakirjoitus #321654564

Vierailija
6/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ne on näköisiäkin.

Kuin seinästä reväistyjä.

Vierailija
7/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että Suomi on täynnä heteronaisia, jotka haluaa miehen ja haluaa näyttää hyvältä miehen silmissä ja jopa ihan laittautuu sitä(kin) varten.

Vierailija
8/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse laittautua. Jostain syystä ihmisnaaraat ovat vaan päättäneet alkaa koristautumaan. Ihan sama ketä varten. Eläinmaailmassa urokset on yleensä niitä, jotka joutuvat naisensa hurmaamaan eri väreillä tai taidoillaan. Naisten ei tarvitse, saavat kumppaneita muutenkin ihan riittämiin.

Vierailija
9/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laittautuvat miehiä varten. Ihan naurettavaa höpinää kaikki muu :D

Vierailija
10/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja aina näissä keskusteluissa joku ottaa esille pointin laittautuisko naiset autiolla saarella. No ei, mutta veikkaan että miehetkään ei pelaisi videopelejä jos ruokaa ei saisi kaupasta tai sähköä soittamalla yhtä puhelua"

#naisenlogiikka

#spedeolioikeassa

Vierailija
11/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava kirjoitus, mutta en minä ainakaan laittauduin miehiä varten vaan näyttääkseni jokseenkin 'normaalilta'. Mikä menee siitä yli, on lähinnä toisia naisia varten, koska miehet eivät ymmärrä naisten vaatteista ja meikeistä oikein mitään. Itseäni varten en laittaudu, ei se minua kiinnosta. 

Vierailija
12/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä, minä minä minä, eikä kukaan muu.

Vierailija
13/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat täysin harmaavarpusia, 9/10stä, jollei laittaudu. Ei minkään näköisiä. Ja parasta ennen pm alle 30. Miesten vastaava vasta 40. 

Vierailija
14/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laittautuu niin kauan kuin siitä on heille jotain hyötyä. Se kenelle tai miksi laittautuu riippuu ihan siitä mitä he haluavat.

Vierailija
15/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti moni kivannäköinen mies joutuu olemaan suhteessa jossa vaimo ei viitsi yhtään panostaa itseensä. Tänään näin monta tällaista pariskuntaa, nainen lihava, tunika ja leggingsit ja sämpyläkengät. 

Vierailija
16/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti moni kivannäköinen mies joutuu olemaan suhteessa jossa vaimo ei viitsi yhtään panostaa itseensä. Tänään näin monta tällaista pariskuntaa, nainen lihava, tunika ja leggingsit ja sämpyläkengät. 

Totta. Ovat luovuttaneet ja ajatusmalli on että nyt vain mennään helpoimman kautta elämässä. Sohvalle mässyn kanssa katsomaan hömppää kunnes kuolema koittaa.

Vierailija
17/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissitkin laitetaan ihan itseä varten. 

Myös pyllyn esittely itseä varten. 

Vierailija
18/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä ainakin treenaan, käyn parturissa ja käytän siistejä kauluspaitoja ja villakangastakkeja ihan vain sen takia, että voisin vetää puoleeni naisia ja löytää vielä joskus puolison. Muutoin en jaksaisi panostaa näihin yhtään enempää kuin oman terveyden kannalta on oleellista.

Vierailija
19/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L A I H D U T A

Vierailija
20/96 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ovat luovuttaneet ja ajatusmalli on että nyt vain mennään helpoimman kautta elämässä. Sohvalle mässyn kanssa katsomaan hömppää kunnes kuolema koittaa.

Missä tällaisia naisia on? Ei havaintoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän