Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
1321/1345 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"65 v? Minua 10 vuotta vanhempi. Vetäisin ennemmin ranteet auki kuin päästäisin moisen raadon päälleni."

Kuvitteletko itse, että yksikään mies voisi oikeasti olla kiinnostunut 55-vuotiaasta mummosta?

Monikin parikymppinen neitokainen on kiinnostunut vanhemmista herrasmiehistä!

Tää on herttainen "totuus", jota tällä palstalla viljellään😏. On varmasti joitakin nuoria naisia, joita hopeakettu houkuttaa. Ainakin, jos varallisuutta löytyy. Mut kyl mun viiskymppisillä vapailla naisillakin on ottajia. Yllättävän paljon niitä nuorempiakin miehiä. 

Vierailija
1322/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan panna aina kakkoseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.

Näissä huusholleissa nainen hoitaa kodin, siivouksen ja ruuanlaiton."

Onneksi omassa lähipiirissäni miehet osallistuvat kaikkiin kodin tölhin. Ja silloin harva kyllästyy siihen puolisoonsakaan.

Itse en ole koskaan päästänyt yhtäkään naista keittiööni!

Ne vain rikkovat kristallit, kolhivat astiat, naarmuttavat ja lommouttavat hopeat ja jättävät ne märkinä tummumaan ja kolhivat ja tylsyttävät huolella hiomani japanilaiset, sepän nimikoimat veitset, joilla voi leikata vaakasuoran viipaleen tomaatista tomaatin seisoessa vapaasti laudalla! Keittiöhommat hoidan aina itse tiskausta myöten! Naiset voivat hoitaa siivouksen ja pyykkäyksen - tietyin rajoittein!

Niin, ja jos nainen saa kerrankin ominpäin kutsua tyttökavereitaan kylään ilman

Minäkin haluan nuo veitset! 

Vierailija
1324/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"65 v? Minua 10 vuotta vanhempi. Vetäisin ennemmin ranteet auki kuin päästäisin moisen raadon päälleni."

Kuvitteletko itse, että yksikään mies voisi oikeasti olla kiinnostunut 55-vuotiaasta mummosta?

Haukutte naisia golddiggereiksi. Mitäs ne nuoret naiset muuta on kuin juuri niitä, jos ovat vanhojen äijänkäppyröiden kanssa. Ei niitä kiinnosta teidän jutut ja luonne, olette ällöttävän näköisiä ja seksiin he suostuvat oksennus kurkussa saadakseen rahaa. Kyseessä ei ole kiinnostus vaan prostituutio. Sillä ei kannata leuhkia. 

Kun vanhempi herrasmies seurustelee nuoren neitosen kanssa, niin kumpikin saa mitä haluaa.

Kun vanhempi herrasmies seurustelee vanhan, pahansisuisen feministi-woke-

Eivät woket ole vanhoja demarifeministejä. Tää on nuorten aate. Toki sinä varmaan liität epähaluttaviin naisiin kaikki epämiellyttävät liitteet, ymmärtämättä niiden sisältöä edes. 

Vierailija
1325/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sosiaalinen status on totta, omakin mies on sen huomannut ja myöntänyt. On sanonut myös, että ilman minua saattaisi olla rappioalkoholisti, eli perhe pitää alkoholinkäytönkin ruodussa, koska haluaa pitää meistä huolta ja itsestäänkin myös meidän takia.

Kyllä, joillekin parisuhde on tätäkin, normaalielämässä pysymistä helpommin.

Tätä olen kuullut useammalta mieheltä elämäni aikana, kuinka puoliso on pitänyt heidät terveenä, raittiina ja ylipäätään elossa. Kertaakaan en ole naisen suusta vastaavaa kuullut. 

Nainen on kehittynyt imuroimaan resursseja ja mies antamaan niitä. Luola-ajoilla naisella on voinut olla hyvä olla, kun on yhdessä paikassa ja maha täynnä ja pystyssä. Miehen on pitänyt poistua ulos valloittamaan maailmaa. 

Nykyäänhän tämä pätee jopa

Hassu ajatus, et luolamiesaikaan naiset olisivat vain olleet maha pystyssä luolassa. Ei silloin ollut varaa makuuttaa ketään toimettomana. Kyllä kaikki tarvittiin ruuanhankintaan ja resurssien puolustamiseen. Lapsia syntyi harvakseen. Vasta maanviljelys nosti lapsilukumäärää. Ja alisti naisen. 

Vierailija
1326/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.

Onneksi omassa lähipiirissäni miehet osallistuvat kaikkiin kodin tölhin. Ja silloin harva kyllästyy siihen puolisoonsakaan.

Ne vain rikkovat kristallit, kolhivat astiat, naarmuttavat ja lommouttavat hopeat ja jättävät ne märkinä tummumaan ja kolhivat ja tylsyttävät huolella hiomani japanilaiset, sepän nimikoimat veitset, joilla voi leikata vaakasuoran viipaleen tomaatista tomaatin seisoessa vapaasti laudalla! Keittiöhommat hoidan aina itse tiskausta myöten! Naiset voivat hoitaa siivouksen ja pyykkäyksen - tietyin rajoittein!

Naisellasi on siis hyvä maku, ainakin viinin suhteen. Eikä ole turhan hienosteleva. Kuulostaa hyvältä. 

Vierailija
1327/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 20 v tytär opiskelee yliopistossa ja tuntuu että kukaan ei seuru

Mitä fiksumpi nainen jolla talous ja itsetunto kunnossa, sen varmemmin nainen pysyy sinkkuna. 

Mitä läskimpi sitä sinkumpi.

Mieti, jotain naista ei kiinnosta miellyttää miehiä, niin hän voi näyttää ihan miltä vain. 

Happamia, sanoi kettu...

Vierailija
1328/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää halua mitään parisuhdetta. Olen niin väsynyt ja masentunut kun en ole kelvannut koskaan. 

Vierailija
1329/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan panna aina kakkoseen

... koska ykkönen on jo kulunut niin väljäksi! Vain kaiku vastaa huhuiluun...

"Kakkonen on ykkönen!"

Trv. Pekka Haavisto

Vierailija
1330/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Huippu oli eräs neitonen, joka sanoi minulle, että mene vain olohuoneeseen lukemaan jotakin, niin järjestän yllätyksen!

No, neiti taitteli alumiinifoliosta vuoan, jolle asetteli nieriävainaan sen sijaan, että olisi käyttänyt valmiita astioita. Foliovuoka notkahti kuten arvattavissa oli ja lorautti rasvat ja kerman kuumaan uuniin - ja tupa oli savua sinisenä ja neiti huuteli itkeskellen apua... Mutta yllätyksenhän neiti lupasikin järjestää!

Toinen neitonen puolestaan tahtoi olla avuksi ruokailumme päätteeksi ja löi paksut ja painavat Pentikin lautaset päällekkäin pinoon ja tiskialtaaseen, kun erehdyin hetkeksi kääntämään selkäni. Vieras jätti hopeiset Muslat lautasten reunojen väliin lyöden antiikkisiin veitsenpäihin raa'asti omat leimansa muistoksi vierailustaan. Mutta mistä köyhä tyttö olisi voinut arvata, että hopea on pehmeä metalli ja tummuu, jos sen jättää kosteaksi...

Ei! On parempi, että mies hoitaa kokkauksen sekä tiskauksen! Nainen voi puolestaan vaikka pestä ikkunat ja lattiat!

Vierailija
1331/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutte naisia golddiggereiksi. Mitäs ne nuoret naiset muuta on kuin juuri niitä, jos ovat vanhojen äijänkäppyröiden kanssa. Ei niitä kiinnosta teidän jutut ja luonne, olette ällöttävän näköisiä ja seksiin he suostuvat oksennus kurkussa saadakseen rahaa. Kyseessä ei ole kiinnostus vaan prostituutio. Sillä ei kannata leuhkia. 

Kun vanhempi herrasmies seurustelee nuoren neitosen kanssa, niin kumpik

Jos sinä olisit onnellinen suhteessasi vanhan miehen kanssa, ei kommentti olisi mennyt ihosi alle.

Vierailija
1332/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vanhempi herrasmies seurustelee nuoren neitosen kanssa, niin kumpik

Ai että. Sinä saat ihan vapaasti seurustella vaikka puolikuolleen kanssa, se ei muuta asiaa miksikään. Eikä tee siitä asiasta yhtään vähemmän ällöttävää. Ja jos olet täysin onnellinen suhteessasi ikälopun miehen kanssa, niin ei tämän pitäisi mennä niin kovin ihon alle... :D

Vierailija
1333/1345 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäisin heitä, noita suloisia pikku västäräkkejä ( engl. WAGTAIL! ) goldsuckereiksi, ellen vallan cocksuckereiksi tai creamlickereiksi! Kauppa se on mikä kannattaa ja tavaralla on AINA hintansa!

Kauneus on katoavaista, mutta materiaa koskee aineen häviämättömyyden laki! Lisäksi on syytä muistaa, että VOIMALLA on aina samansuuruinen VASTAVOIMA!

KAIKKIIN suuntiin ( pituus, leveys, korkeus ja AIKA ) pätee fysiikan laki: Jos haluu saada, on pakko antaa ja tähän liittyy läheisesti ENTROPIA: AINE pyrkii EPÄJÄRJESTYKSEEN ja TILA (  -jokainen kuvitelkoon tämän vapaasti, mielenlaatunsa mukaisesti! ) pyrkii TÄYTTYMÄÄN! ( ...jollakin! ).

Nauttikaamme siis elämästämme - yhdessä!

Tähän lienee hyvää ja sopivaista lisätä vielä kaino ja hienovarainen

ILMOITUS:

Kesäsetä ottaa kesäkissan!

- aamuin sekä illoin ja kerran keskipäivälläki! Takuu voimassa syksyyn asti!

Alle 20 v. ja 50 kg. etusijalla! ( Jos täytät edes toisen ehdon ja ystävättäresi täyttää toisen, niin yhteishaku huomioidaan! )

Yst. vast. pyyd. täm. lehd. toim. tunnuksella: "Kesäkissa Kesäsedälle".

Vierailija
1334/1345 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäisin heitä, noita suloisia pikku västäräkkejä ( engl. WAGTAIL! ) goldsuckereiksi, ellen vallan cocksuckereiksi tai creamlickereiksi! Kauppa se on mikä kann

Mitä kesäsedälle käy kesän jälkeen?

Vierailija
1335/1345 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pillu jo mainittu?

Vierailija
1336/1345 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä fiksumpi nainen jolla talous ja itsetunto kunnossa, sen varmemmin nainen pysyy sinkkuna. 

Ootko kuullu prismaperheteoriasta?

Vierailija
1337/1345 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että suhde on niin hyvä että nainen on valmis panemaan mua straponilla. 

Ennenko luulette tätä vain pervo heitoksi niin uskallatteko kokeilla omaa suhdettanne ehdottamalla tätä puolisolle. Ei väliä oletko mies tai nainen. Vain vahvassa suhteessa tuon kysyminen ei aiheuta paniikkia/mykkä koulua/suuttumusta.

Vierailija
1338/1345 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, jotain naista ei kiinnosta miellyttää miehiä, niin hän voi näyttää ihan miltä vain. 

Oscar Wildellä oli jotakin sanottavaa tästäkin aspektista. Ulkomuistista:

Jos ihminen ei ole kaunis, se on surullista. Mutta jos hän on tahallaan ruma, se on rikollista!

Korjatkoon, joka alkukielisen sitaatin löytää!

Vierailija
1339/1345 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakio panoa jos  muuta ei ole saatavilla.

Vierailija
1340/1345 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäisin heitä, noita suloisia pikku västäräkkejä ( engl. WAGTAIL! ) goldsuckereiksi, ellen vallan dansokkeriksi