Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelua, keittiö ja makuuhuone. Ehdottomasti ei mielipiteitä, eritoten jos ne poikkeaa omasta, eikä mitään rahankulutusta mennään minimillä. M 44
Löysitkö tuollaisen vaimon itsellesi?
Thaimaastahan niitä löytää. Eri
Orjuus naamioituna parisuhteeksi. Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Mun 20 v tytär opiskelee yliopistossa ja tuntuu että kukaan ei seuru
Mitä fiksumpi nainen jolla talous ja itsetunto kunnossa, sen varmemmin nainen pysyy sinkkuna.
Mitä läskimpi sitä sinkumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sosiaalinen status on totta, omakin mies on sen huomannut ja myöntänyt. On sanonut myös, että ilman minua saattaisi olla rappioalkoholisti, eli perhe pitää alkoholinkäytönkin ruodussa, koska haluaa pitää meistä huolta ja itsestäänkin myös meidän takia.
Kyllä, joillekin parisuhde on tätäkin, normaalielämässä pysymistä helpommin.
Tätä olen kuullut useammalta mieheltä elämäni aikana, kuinka puoliso on pitänyt heidät terveenä, raittiina ja ylipäätään elossa. Kertaakaan en ole naisen suusta vastaavaa kuullut.
Nainen on kehittynyt imuroimaan resursseja ja mies antamaan niitä. Luola-ajoilla naisella on voinut olla hyvä olla, kun on yhdessä paikassa ja maha täynnä ja pystyssä. Miehen on pitänyt poistua ulos valloittamaan maailmaa.
Nykyäänhän tämä pätee jopa vielä voimakkaammin. Hirveinkin akka voi saada isättömän lapsen hedelmöityshoidoilla, vaikka yksikään mies ei kestäisi naisen persoonallisuushäiriöitä yhtä päivää. Kamalinkin noita-akka voi myös saada seksiä milloin haluaa.
Länsimainen yhteiskunta on viime aikoina pyrkinyt maksimoimaan naisten lisääntymisstrategian. Tämä mahdollistaa sen, että seksuaalisuus on naiselle omakotitalon yksityisvessa ja miehelle lasiseinäinen vessa torin keskellä. Nainen voi teeskennellä salaperäistä ja vahvaa, koska yhteiskunta järjestää seksin yksityisesti Tinderin kautta ja myös tuo lisääntyminen on taattu jokaiselle. Miehen pitää pyöriä päällään tanssilattialla ja illan päätteeksi saattaa joutua pahoinpitelyn kohteeksi. Lähes kaikki kehut tulevat myös toisilta miehiltä; "vau brachioradialis on upeasti kehittynyt!" Miehet kehuvat tasapuolisesti naisia ja miehiä. Naiset kehuvat geenijättiläisiä ja muita syntymäloton voittajia, jos niitäkään.
Olen +50 v nainen. Sinkku, erosimme viime vuonna 30 vuoden jälkeen.
Ystävättäreni ovat enimmäkseen leskijä ja eronneita.
Jotkut olleet pari vuotta, jotkut pitempään.
Hyvin pärjäävät, harrastavat, tulevat ja menevät miten haluavat.
Ovatkin sanoneet että yhteen eivät muuta jos joku kaveri löytyis. Eivät kuitenkaan tee mitään sen eteen että ketään löytäis.
Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.
Näissä huusholleissa nainen hoitaa kodin, siivouksen ja ruuanlaiton.
"Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.
Näissä huusholleissa nainen hoitaa kodin, siivouksen ja ruuanlaiton."
Onneksi omassa lähipiirissäni miehet osallistuvat kaikkiin kodin tölhin. Ja silloin harva kyllästyy siihen puolisoonsakaan.
Löysitkö tuollaisen vaimon itsellesi?
Thaimaastahan niitä löytää. Eri
Orjuus naamioituna parisuhteeksi. Kaunista.
Nyt kun käytit tremiä orjuus, on aivan pakko muistuttaa, että maailma osaltaan pyörii naisen ilmaisen koti- ja kohtuorjuuden varassa. Oikeasti kunnon palkkaa maksamaan siitä ei kukaan ala. Valtameren toisella puolella oikein lakeja pykätään jotta naiset ei voisi valita sinkkuutta ja lapsettomuutta. Hurjaa tämä sisäistetty misogynistia meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sosiaalinen status on totta, omakin mies on sen huomannut ja myöntänyt. On sanonut myös, että ilman minua saattaisi olla rappioalkoholisti, eli perhe pitää alkoholinkäytönkin ruodussa, koska haluaa pitää meistä huolta ja itsestäänkin myös meidän takia.
Tätä olen kuullut useammalta mieheltä elämäni aikana, kuinka puoliso on pitänyt heidät terveenä, raittiina ja ylipäätään elossa. Kertaakaan en ole naisen suusta vastaavaa kuullut.
Jep, kertoo jotain meidän naisten voimavaroista ja henkisestä vahvuudesta. Tämä ei kuitenkaan saa ylpistää meitä niin että ajattelisimme olevamme kaikessa parempia, vaan vaikka miehet keskimäärin ovatkin tässä asiassa heikompia, heillä on muita vahvuuksia. Erilaisuuden sovittaminen toista kunniottavalla tavalla on iso haaste molemmille sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kehittynyt imuroimaan resursseja ja mies antamaan niitä. Luola-ajoilla naisella on voinut olla hyvä olla, kun on yhdessä paikassa ja maha täynnä ja pystyssä. Miehen on pitänyt poistua ulos valloittamaan maailmaa.
Nykyäänhän tämä pätee jopa
Miten mä luulin että Tinder ei ole yhteiskunta vaan yksityinen yritys? Kaiken lisäksi luulin, että Tinder on miesten keksintö, jotta he saisivat mahd.paljon sitoutumisvapaata seksiä? Joskus toki voi käydä huonosti näiden keksintöjen kanssa.
Oma 21v poika sanoi ettei aio mennä Tinderiin ollenkaan, ja luulen että tämä auttaa häntä pitämään itsensä elämässään täyspäisenä. Hänen laajassa ystäväpiirissään on pariuduttu ilman nettisovelluksiakin. Tasapainoisia ja mukavia opiskelevia ja työssäkäyviä ihmisiä kun ovat niin tapaavat toista sukupuolta näiden tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään mies seuraa somessa miesmallien instoja ja muita juttuja?
Harkitsen itselleni uutta uraa.
Olen myös kuullut, että OnlyFansissa saattaa ansaita hyvinkin!
"65 v? Minua 10 vuotta vanhempi. Vetäisin ennemmin ranteet auki kuin päästäisin moisen raadon päälleni."
Kuvitteletko itse, että yksikään mies voisi oikeasti olla kiinnostunut 55-vuotiaasta mummosta?
Monikin parikymppinen neitokainen on kiinnostunut vanhemmista herrasmiehistä!
Vierailija kirjoitti:
Olen +50 v nainen. Sinkku, erosimme viime vuonna 30 vuoden jälkeen.
Ystävättäreni ovat enimmäkseen leskijä ja eronneita.
Jotkut olleet pari vuotta, jotkut pitempään.
Hyvin pärjäävät, harrastavat, tulevat ja menevät miten haluavat.
Ovatkin sanoneet että yhteen eivät muuta jos joku kaveri löytyis. Eivät kuitenkaan tee mitään sen eteen että ketään löytäis.
Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.
Näissä huusholleissa nainen hoitaa kodin, siivouksen ja ruuanlaiton.
Olet siinä sopivassa iässä, että pärjäät varmasti hyvin omillasi, ja on mukavaa tekemistä ym. Suosittelen kuitenkin, että hankkisit itsellesi mukavan mieskaverin, hauskutteen, jolla on oma koti ja omat kuviot, eikä ole muuttamassa sohvallesi makailemaan. Elämänlaatu paranee, jos löydät vireän sinkkumiehen kumppaniksesi.
Ikäisesi sinkkuuntuneet miehet ovat joko kotiinsa jämähtäneitä (joita ei kannata tavoitella) tai sinkkuudestaan nauttivia, virkeitä, meneviä miehiä. Joilla on yleensä myös elämä kunnossa: omakotitalot, kesämökit, menopelit ja aktiiviset harrastukset. Veljeni esimerkiksi on kuuttakymmentä lähentelevä, aktiivinen, virkeä, hyväkuntoinen, varakas ja itsenäisenä sinkkuna hyvin pärjäävä mukava mies. Hänestä olisi omanikäisilleen naisille hyväksi seuraksi, hän seurustelikin pidempään avioeron jälkeen, mutta koska veljeni ei halunnut enää avioitua, parisuhde päättyi. Veljeni haluaa siis asua omillaan ja mielellään tykkäisi seurustella sitoutuneesti oman ikäisensä naisen kanssa, mutta avioero oli niin traumaattinen kokemus, että hän ei halua enää avioliittoon mennä - ja tämä on ilmeisesti ollut useammallekin naiselle punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki miehille:
80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen.
Siis, täällähän on ihan pimeetä jengiä. Naisten ylilauta?
Ylilauta siirtyi tänne. Kun se tuli maksulliseksi. Tämä siitä seurasi.
Esitän eriävän mielipiteen!
Tämä mammaviemäri on aina ollut kaikenlaisen tyhmyyden ja ilkeyden galaktinen tihentymä ja älyllisesti paljon Ylilaudan alapuolella.
Miksi et pysy siellä? Älyllisesti omiesi kanssa. Miksi tuhlaat arvokasta älyäsi täällä??
"Vain räksytyksen kohde vaihtelee kuin naapurin vanhalla rakilla."
Wille on jo kaluttu! Nyt edetään agendassa ja haukutaan miehet yleensä!
Terveisin:
Wanha Pijca muan, kas! Wiisicymmenwuotias.
Edellisellä kirjoittajalla jäi lääkkeet ottamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kertoo jotain meidän naisten voimavaroista ja henkisestä vahvuudesta. Tämä ei kuitenkaan saa ylpistää meitä niin että ajattelisimme olevamme kaikessa parempia, vaan vaikka miehet keskimäärin ovatkin tässä asiassa heikompia, heillä on muita vahv
Taasko unohdetaan mitä vanhemmat naiset oikeastaan tekivät kestääkseen kurjissa suhteissa tai liitoissa? Ei vuosikymmeniä sitten puhuttu itsehoivasta,terapiasta tai mistään muustakaan hyvinvointiin viittaavasta. Joo, naiset kävivät salongeissa, mutta eivät siksi että pääsisivät rentoutumaan. Mua syö joidenkin erityisesti toisten naisten tarve korostaa naisen asemaa. Totta, aiemmin sun naisena oletettiin nostavan mies suosta. Nykyään miehet voivat hakeutua avun piiriin ja kirjautua Amazon audibleen.
Vierailija kirjoitti:
"Perheelliset ystävättäreni taas aika useasti puhuvat kuinka kyllästyneitä ja väsyneitä ovat ukkoihinsa.
Näissä huusholleissa nainen hoitaa kodin, siivouksen ja ruuanlaiton."
Onneksi omassa lähipiirissäni miehet osallistuvat kaikkiin kodin tölhin. Ja silloin harva kyllästyy siihen puolisoonsakaan.
Itse en ole koskaan päästänyt yhtäkään naista keittiööni!
Ne vain rikkovat kristallit, kolhivat astiat, naarmuttavat ja lommouttavat hopeat ja jättävät ne märkinä tummumaan ja kolhivat ja tylsyttävät huolella hiomani japanilaiset, sepän nimikoimat veitset, joilla voi leikata vaakasuoran viipaleen tomaatista tomaatin seisoessa vapaasti laudalla! Keittiöhommat hoidan aina itse tiskausta myöten! Naiset voivat hoitaa siivouksen ja pyykkäyksen - tietyin rajoittein!
Niin, ja jos nainen saa kerrankin ominpäin kutsua tyttökavereitaan kylään ilman että olen paikalla, niin - uskokaa tai älkää - ne joivat parhaan punaviinini PIZZAN KANSSA!!1!
Vierailija kirjoitti:
"65 v? Minua 10 vuotta vanhempi. Vetäisin ennemmin ranteet auki kuin päästäisin moisen raadon päälleni."
Kuvitteletko itse, että yksikään mies voisi oikeasti olla kiinnostunut 55-vuotiaasta mummosta?
Ei ole. Ellei ole rikas tai näytä Mike o'Hearnilta, joka on uskomattomassa kunnossa ikäisekseen ja pitkä sekä komea.
Vähän rajaa näihin setien haaveisiin. Oikeesti. Tulee myötäpeä pelkästään lukiessa, myötähäpeä kymmenkertaistuu kun setä olis näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Haukutte naisia golddiggereiksi. Mitäs ne nuoret naiset muuta on kuin juuri niitä, jos ovat vanhojen äijänkäppyröiden kanssa. Ei niitä kiinnosta teidän jutut ja luonne, olette ällöttävän näköisiä ja seksiin he suostuvat oksennus kurkussa saadakseen rahaa. Kyseessä ei ole kiinnostus vaan prostituutio. Sillä ei kannata leuhkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 20 v tytär opiskelee yliopistossa ja tuntuu että kukaan ei seuru
Mitä fiksumpi nainen jolla talous ja itsetunto kunnossa, sen varmemmin nainen pysyy sinkkuna.
Mitä läskimpi sitä sinkumpi.
Mieti, jotain naista ei kiinnosta miellyttää miehiä, niin hän voi näyttää ihan miltä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän tämä pätee jopa
Jos naisen mielestä itsellinen äitiys on parempi kuin lapsi parisuhteessa miehen kanssa, niin mitähän se kertoo parisuhteista miehen kanssa?
Noita-akkojen seksinsaanti johtuu miehistä jotka heidän kanssaan panevat. Ei ole naisten syy.
Vai kehuja ihan on Veeti vailla naisilta? Ensin varmaan kannattais ajatella muuta kuin lihaksiaan ja lopettaa Tinderistä itkeminen. Kehuja varten pitää olla jotain kehuttavaa. Tiesitkö myös, että jos nainen kehuu miestä ollakseen ystävällinen, mies voi ymmärtää sen väärin ja luulla että nainen on kiinnostunut. Siksi naiset harvemmin ovat neutraalia ystävällisempiä miehille, koska eivät halua ahdistelua.
65 v? Minua 10 vuotta vanhempi. Vetäisin ennemmin ranteet auki kuin päästäisin moisen raadon päälleni.