Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
941/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vastaukseni.

Tulin tänne lukemaan mielenkiintoisia vastauksia muilta miehiltä ja löysin vain sivukaupalla itselleen ja muille vihaisten, katkerien psykol*hmien viestejä.

Onko teidän heteroiden elämä oikeasti tällaista? En voi muuta kuin pahoitella puolestanne.

Annat aika vastenmielisen kuvan homomiehistä. "Psykolehmät"? Oliko äitisi sellainen? 

Vierailija
942/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lapsia ja perhettä haluavat ovat milleniaaleja. 

Z ja Alpha sukupolvi tulee olemaan hyvin erilainen, ainakin naisten osalta. Monet Z sukupolvien teini tytöistä ovat sanoneet tärkeimmiksi asioiksi tulevaisuudessa uran ja ystävät ei perhe. Ja myöskin kaikkien tutkimusten mukaan naisten halu saada lapsia on laskenut vuosi vuodelta. 

Ei me kaikki milleniaalitkaan haluta. Ollaan lama-ajan lapsia ja tiedetään mitä on, kun kaikki menee päin prinkkalaa. Milleniaalisukupolvi tosin voi olla se viimeinen, joka menee vielä huijaukseen "lapsia pitää hankkia, koska kaikki muutkin teki niin ja se nyt vaan on pakollinen osa elämää". Nuoremmat tietää jo paremmin ja hyvä niin. -milleniaali ja vela 

Minä olen milleniaalinainen ja koen yksinhuoltajaäitiyden parhaana vahitoehtona vanhemmuuteen. Miestä en halua osaksi omaa tai lapsen elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Z ja Alpha sukupolvi tulee olemaan hyvin erilainen, ainakin naisten osalta. Monet Z sukupolvien teini tytöistä ovat sanoneet tärkeimmiksi asioiksi tulevaisuudessa uran ja ystävät ei perhe. Ja myöskin kaikkien tutkimusten mukaan naisten halu saada lapsia on laskenut vuosi vuodelta. 

Alpha sukupolvi tuleekin olemaan sitten niitä viimeisiä suomalaisia jotka sammuttaa lähtiessään suomalaisuuden valon.

Niin, kyllä niiden nirsojen suomalaistyttöjen vain pitäisi alistua! Sillä mies on waimon pää, kuten Aabraham oli Saaralle. Ja miehen toisaalta ei pidä himoita toisen miehen vaimoa, palvelijoita, karjaa, tai mitään mikä on hänen omaansa. Vai miten se meni. 

Vierailija
944/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; 23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. 24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

Vierailija
945/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alpha sukupolvi tuleekin olemaan sitten niitä viimeisiä suomalaisia jotka sammuttaa lähtiessään suomalaisuuden valon.

Niin, kyllä niiden nirsojen suomalaistyttöjen vain pitäisi alistua! Sillä mies on waimon pää, kuten Aabraham oli Saaralle. Ja miehen toisaalta ei pidä himoita toisen miehen vaimoa, palvelijoita, karjaa, tai mitään mikä on hänen omaansa. Vai miten se meni. 

Mainitsinko mitään alistamisesta? En vaan totesin että jos kukaan ei halua lapsia tästä sukupolvesta niin ovat sitten niitä viimeisiä suomalaisia. Jos ei halua lapsia niin ok.

Vierailija
946/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.

Kuolen nauruun. Voiko joku sanoa tosissaan noin? Siellä, jos missä, ollaan laskelmoivia ja punnitaan tarkasti mitä hyötyä mahdollisesta avioliitosta saa ja miten paljon ikäviä asioita ehkä joutuu itse tekemään vastalahjaksi.

Vierailija
947/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielipide tuo aloituksen väite on?

Ihan huuhaata taas, naiset niitä taaperoita ja kotielämää kaipaa, miehille riittää autotalli, kylmä kalja, tikkataulu ja kalakaverit.

Vierailija
948/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa naisen joka palvelee, että mies voi rauhassa leikkiä prinsessaa. Miehet haluaa naisen joka pitää ulkonäöstään huolta, mutta itse voi olla möhömaha ja syödä joka päivä mega-aterian.

Vierailija
949/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta ja kertaakaan en ole ottanut munaa suuhun. Onnekas minä 🤗

Voi sinua raukkaa, olet jäänyt monesta kivasta asiasta paitsi. Olisiko kannattanut elää joskus?

Luuletko oikeasti, että joku nainen saa siitä iloa? Se on tapa alistaa naisia ja osoittaa näiden olevan arvottomia.

Vierailija
950/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki milleniaalitkaan haluta. Ollaan lama-ajan lapsia ja tiedetään mitä on, kun kaikki menee päin prinkkalaa. Milleniaalisukupolvi tosin voi olla se viimeinen, joka menee vielä huijaukseen "lapsia pitää hankkia, koska kaikki muutkin teki niin ja se nyt vaan on pakollinen osa elämää". Nuoremmat tietää jo paremmin ja hyvä niin. -milleniaali ja vela 

Minä olen milleniaalinainen ja koen yksinhuoltajaäitiyden parhaana vahitoehtona vanhemmuuteen. Mie

Minä taas en halua hoitaa lasta joten yh-äippä siihen hommaan olisi just bueno.

t. siementäjä sinkkumies

Vierailija
951/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta ja kertaakaan en ole ottanut munaa suuhun. Onnekas minä 🤗

Voi sinua raukkaa, olet jäänyt monesta kivasta asiasta paitsi. Olisiko kannattanut elää joskus?

Luuletko oikeasti, että joku nainen saa siitä iloa? Se on tapa alistaa naisia ja osoittaa näiden olevan arvottomia.

No tässä on yksi. Vastavuoroisesti, toki.

Vierailija
952/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huuhaata taas, naiset niitä taaperoita ja kotielämää kaipaa, miehille riittää autotalli, kylmä kalja, tikkataulu ja kalakaverit.

Miksi mies majoittuisi autotalliin, jos hänellä on käytössään koko talo ihan itselleen? Eikö omassa olohuoneessa voi viettää aikaa kaljan ja tikkataulun kanssa?

Vierailija
953/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten elää tuon lausahduksen mukaan. Loppuisi julkisilla paikoilla naisten seksuaalinen ahdistelu. Loppuisi vinkuna kuinka tinderistä ei saa matchejä. 

Heittäkää miehet sitä tikkaa ja menkää kalaan ja jättäkää naiset rauhaan. Kiitos. 

Vierailija
954/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toki vastata vain omasta puolestani. Olen parisuhteessa, sillä halusin kahta asiaa: säännöllistä seksiä ja kaksi lasta. Nämä onkin toteutuneet onneksi. Joku kodinhoito ym. minulta sujuu täysin hyvin yksinkin.

Vierailija
955/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.

Kuolen nauruun. Voiko joku sanoa tosissaan noin? Siellä, jos missä, ollaan laskelmoivia ja punnitaan tarkasti mitä hyötyä mahdollisesta avioliitosta saa ja miten paljon ikäviä asioita ehkä joutuu itse tekemään vastalahjaksi.

No saavatko ne naiset miehiltään Suomessa elämyksiä ja luksusta? Olisiko sinulla näistä asioista esimerkkejä? 

Vierailija
956/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen milleniaalinainen ja koen yksinhuoltajaäitiyden parhaana vahitoehtona vanhemmuuteen. Mie

Niin tyypillistä. Minä minä minä! Lapsen parasta ei sitten jaksetakaan ajatella. On ihan selvää, että kahden vanhemman perhe on lapselle paras kasvuympäristö.

Vierailija
957/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päteekö sama myös miesten välisessä seksissä?

Vierailija
958/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin läpi näin 43-vuotiaana miehenä, mitä parisuhteelta haluan. 

On selvää, että nykyiseltä parisuhteelta haluan tällä hetkellä status quon säilymistä: eli sitä, että voimme elää yhdessä ystävinä, kasvattaa lapsia, ylläpitää yhteistä kotia ja kesämökkiä, pitää omaisuuden yhtenäisenä, ja jossakin vaiheessa vaikka matkustella yhdessä.

Sen sijaan on eri asia, mitä haluaisin, jos etsisin juuri nyt parisuhdetta, ja olisin siis eronnut ja kahden lapsen isä. Voisi olla, että en välttämättä kovin innokkaasti etsisi parisuhdetta, koska aika olisi varmaankin kortilla. Jos olisin eronnut, minulla olisi oma talo, ja lapset olisivat viikko-viikko -jaolla itselläni. Ja koska lapsettomalla viikolla täytyisi tehdä kotitöitä ja näin kesällä esimerkiksi pihanhoitoa sitten tavallista enemmän, voi olla, että parisuhdeaika jäisi aika vähälle. Etenkin kun välillä haluaisin myös ns. omaa aikaa, johon sisältyisi itseäni kiinnostavissa tapahtumissa ja aktiviteeteissa käymistä, harrastuspohjalta tehtävää tutkimustyötä ja joskus välillä ihan vaan laiskottelua ja kevyttä juopottelua.

Jos kuitenkin etsisin kumppania, etsisin ensisijaisesti arjen kaveria yhteiseen, arkiseen hengailuun. Minulla on aika matala libido johtuen syömistäni lääkkeistä, joten en usko, että etenkään parisuhteen alun jälkeen kanssani seksielämä olisi jatkuvaa ilotulitusta. Toki harrastan mielelläni seksiä, mutta omat halut eivät herää kuin enintään ehkä pari kertaa kuukaudessa, ja jos näissä tapauksissa nainen ei sattuisi olemaan kiinnostunut, saattaisi seksi olla aika harvinainen yhteensattuma. Lisäksi olen ihmissuhteissa usein hitaasti avautuva ja lämpenevä, ja tämä saattaisi vaikeuttaa ainakin suhteen alkua.

Tykkään naisten seurasta. Työskentelen naisvaltaisella työpaikalla, tulen loistavasti kaikkien kanssa toimeen, ja minulla on siis naispuolisia kavereita. Viihdyn kuitenkin paljon kotona, etenkin talvisaikaan, ja tykkään omakotitalon pikku askareista, lämmittämisestä ja kaikenlaisesta kotona puuhastelusta. Pidän mielelläni oman kotini siistinä ja viihtyisänä, ja itse asiassa kärsin muiden tekemistä sotkuista (joita itse siivoan), joten en ole mikään palvelua sohvalla odottava peruna. Kesäisin olisinkin sitten aika paljon menossa, ja kävisin läpi kaikenlaisia kotiseutumuseoita, kesätapahtumia ja aktiviteetteja joka lähtöön. Bongailisin vaikka kalliomaalauksia, korkeita vuoria, kuppikiviä, luolia ja rotkoja. Tällaisiin aktiviteetteihin odottaisin seuraa kesäaikaan.

Vierailija
959/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni syrjäytynyt hikky on yhäriäidin kasvattama?

Vastaus: Kaikki. 

Vierailija
960/1345 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuo yksi nuorimies joka ilmoitti lähtevänsä Etelä-Koreaan parisuhdetta. Sehän nyt on se kaikkein haastavin paikka kumppanin löytämiseen!

https://www.ess.fi/paikalliset/197437

Silloin kun miehet lähtevät hakemaan sitä ihanaa, perinteistä naista aasiasta, he tarkoittavat thaimaata tai filippiinejä, joissa naisen on pakko hymyillä ja miellyttää päästäkseen pois köyhyydestä.

Jos samat miehet lähtisivät kokeilemaan onneaan vaikkapa Vietnamiin tai Etelä-koreaan, Japaniin, niin voisipa olla ettei ihan kaljamaha-Pertin rahkeet riittäisi, kun naisen ei ole siellä pakko tyytyä mihin tahansa, vaan voivat valita.