Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
901/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.

Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?

Hyvässä suhteessa kumpikin toimii samoin ja tekee kaikkensa tehdäkseen toisen onnelliseksi. Avain hyvään s

Miksi pitäis hyväksyä kun on paskaa seksillä vaihtoehto

Paskaa seksillä sisältää myös sen paskan. Se on se mikä pitää hyväksyä. 

Vierailija
902/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.

Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?

Hyvässä suhteessa kumpikin toimii samoin ja tekee kaikken

Paskaa seksillä sisältää myös sen paskan. Se on se mikä pitää hyväksyä. 

Kyllä mies selviä mistä vaan paskasta kuha saa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta ja kertaakaan en ole ottanut munaa suuhun. Onnekas minä 🤗

Voi sinua raukkaa, olet jäänyt monesta kivasta asiasta paitsi. Olisiko kannattanut elää joskus?

Ei ole jäänyt paitsi mistään hyvästä. Voin kokemuksesta sanoa.

Vierailija
904/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta ja kertaakaan en ole ottanut munaa suuhun. Onnekas minä 🤗

Voi sinua raukkaa, olet jäänyt monesta kivasta asiasta paitsi. Olisiko kannattanut elää joskus?

Etkä voi koska sulla ei kokemusta ole. Ihme logiikka sulla että muka olis kokemusta kun et jotain oo tehny. Sama ko mulla olis kokemusta kuussa kävelystä kun en oo ikinä ollu raketissa.

Vierailija
905/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies haluaa naiselta.

Perinteinen nainen on aina kiinnostanut miehiä.

Tatskat, lävistykset, siilihiukset värjättynä kaikilla sateenkaaren väreillä eivät ole monen mielestä kovin naisellisia asioita.

Ala siis konservatiiviksi ja testaa löytyykö miestä jota kiinnostaa perinteinen nainen. 

Naisen pitää siis teeskennellä olevansa joku muu kuin oikeasti on. Tuollaisesta teeskentelystä tulee vain paha mieli molemmille ja lyhyt parisuhde.

Onko naiset siis teeskennelleet tuhansia vuosia ilman tatuointeja, lävistyksiä ja värjättyjä pystyhiuksia. Väittäisin että nainen tai mies joka ei ole sinut ulkomuotonsa kanssa kärsii ehkäpä jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta.

Nää värjätyt lävistykset on nyt luomalla luotu ja läpi lyöty synonyymeiksi feministeille, vihervassareille ja siitä eteenpäin kommunismiin ja marxismiin. Tullut usein vastaan tällä palstalla. En tiedä, minkä tahon tarpeita palvelee tällainen omituinen väkisin väännetty mielleyhteys. Ja miksi sitä pitää tunkea tosiaan joka keskusteluun. 

Vierailija
906/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä voi koska sulla ei kokemusta ole. Ihme logiikka sulla että muka olis kokemusta kun et jotain oo tehny. Sama ko mulla olis kokemusta kuussa kävelystä kun en oo ikinä ollu raketissa.

Eri, mutta sanon myös ettei ole jäänyt mistään kivasta paitsi. Munan imeminen ei ole mitään kivaa ja mukavaa. Ainakaan kaikkien mielestä. Kyllä, olen kokeillut ja jätän ne hommat niistä tykkääville. 

Vierailija
907/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.

Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä. 

Jos ei keksi haluta muuta kuin seksiä ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Vähän tarkkuutta nyt näihin negaamisiin.

Mitäs sitten tapahtuu, jos seksiin tulee tauko, vaikkapa kumppanin vakavan sairauden takia? 

Kukast kukkaan! Eiköhän se ole sitten eron paikka tai sovitaan jostain muusta järjestelystä (avioliiton ulkopuolisesta suhteesta tms.)

Ei s

Onneksi hän tai tämä näkemys ei edusta kaikki miehiä. 

Vierailija
908/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä saat ottaa niin paljon munaa suuhun kuin haluat, jos se on sinusta niin kivaa. Minun juttuni se ei ole. 

Vierailija
909/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju, kysytään miehiltä ja toinen toistaan katkeroituneempaa naisselittäjää täynnä.

Menikö teillä ex suhdekin niin, että kysyitte mieheltänne ja kun hän yritti vastata, selititte oman näkemyksenne hänen puheensa päälle. Ja hetken kuluttua mies ei enää edes yrittänyt puhua ja siitä sitten tuli ongelma. Joka tottakai oli taas miehen vika.

Nyt olet ymmärtänyt keskustelupalstan toiminnasta jotain väärin. Vastausten määrää ei ole rajattu. Yksikään kommentti ei estä jonkun toisen kommenttia. 

Eihän se estä, mutta ketju pitenee tarpeettomasti kun ne vastaavat, keiltä ei edes kysytty. No, itse toki syyllistyn samaan kun en vastaa kysymykseen. Mutta toisaalta kysymyskin on hieman hölmö, eri miehet haluavat eri asioita. 

Siksi olisi suotavaa saada monenlaisten miesten monenlaisia vastauksia. Itse naisena en arvuuttele miesten mielenmaisemia tai motiiveja. Olen naimisissa ja tiedän suunnilleen oman miehen aatokset, sen mukaan, mitä hän kertoo. 

Tällä palstalla miehet vastaavat usein aika huonosti selkeisiinkin kysymyksiin. Aika usein keskustelut kääntyvät arvostelemaan naisia, jotka haukkuvat miehiä. Aiheellisesti ja aiheetta. 

Vierailija
910/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ei ota enää naista taakaksi. Ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Taisit yleistää nyt aika vahvasti. Oman poikani 20v ystäväpiireissä isolla osalla on tyttö- ja poikaystävät, ja ihan vapaaehtoisesti seurustelevat.

Totta kai me ihmiset ollaan toisillemme välillä myös taakkoja, mutta kun rakastaa niin senkin kestää. Sellainen harhakuvitelma, et elämä olisi pelkkää helppoa hedonistista nautiskelua alusta loppuun kyllä kumoutuu kunhan vuosia tulee lisää.

Omat nuoret nyt 25-35v. 16 paria, yksi sinkku mies. Hänkin toivoo hyvää naista vierelleen. Ehkä tämä otanta on poikkeus, mutta ei kerro kyllä mistään vannabiisinkku-buumista.

Vierailija
911/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Talo lienee yhteisessä käytössä, eikä vaimolle hankittu?"

Oleellinen kysymys yhteisyyden sijaan on: kenen enemmän haluaman perheen ja jälkeläisten vaatiman tilantarpeen vuoksi talo on hankittu. Ja tietenkin myös millaisilla maksuosuuksilla.

Sillä ei ole merkitystä, kumpi lapsia enemmän on halunnut, koska kumpaakin vanhempaa on niiden alkuusaattamiseen tarvittu. Yhdessä päätetään sekin, miten ja missä asutaan.

Ha

On sulla kuvitelmat. Mies saa lähinnä päättää laukeaako lähärissä vai takaapäin, nainen päättää hankitaanko lapsia, taloa ja kaikkea muuta.

No älkää suostuko hankkimaan niitä lapsia ja taloa jos ette halua. Ihme vikinää. Sanotte ettette ha

Tällaista pascaa toiset kirjoittaa ja sit taas itketään, kun miesten maine palstalla on niin huono. 

Vierailija
912/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo naiselle iha hyvä diili antaa seksiä parisuhdetta vastaan? Siihe menee se noin 30 min kahesti viikossa. Mies joutuu taas antaa naiselle parisuhdetta seksiä vastaan 24/7.

Ei joudu. Sekä seksi että parisuhde ovat vapaaehoisia. Kenenkään ei ole pakko, ja toivottavaa todella olisi, että kumpainenkin tapahtuisi vain molemminpuoleisesta halusta.

Vierailija
913/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen mies voi etsiä uuden naisen. Mielellään sellaisen, joka ei halua lapsia eikä omistusasuntoa.

Eron jälkeen mies on 10 vuotta sinkku tindereissä eikä saa seksiä kuin rahalla. Sitten mies luovuttaa.

Yhyy.

Vierailija
914/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, mikä jokaisella heteromiehellä on aina mielessä.

Vierailija
915/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo henkilö josta puhut. Mulla on kokemusta.

Vierailija
916/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit yleistää nyt aika vahvasti. Oman poikani 20v ystäväpiireissä isolla osalla on tyttö- ja poikaystävät, ja ihan vapaaehtoisesti seurustelevat.

Totta kai me ihmiset ollaan toisillemme välillä myös taakkoja, mutta kun rakastaa niin senkin kestää. Sellainen harhakuvitelma, et elämä olisi pelkkää helppoa hedonistista nautiskelua alusta loppuun kyllä kumoutuu kunhan vuosia tulee lisää.

Omat nuoret nyt 25-35v. 16 paria, yksi sinkku mies. Hänkin toivoo hyvää naista vierelleen. Ehkä tämä otanta on poikkeus, mutta ei kerro kyllä mistään vannabiisinkku-buumista.

Mun 20 v tytär opiskelee yliopistossa ja tuntuu että kukaan ei seurustele kenenkään kanssa, vaikka sattuu olemaan vieläpä ala jossa sukupuolet n. 50-50.

Vierailija
917/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tuo yksi nuorimies joka ilmoitti lähtevänsä Etelä-Koreaan parisuhdetta. Sehän nyt on se kaikkein haastavin paikka kumppanin löytämiseen!

https://www.ess.fi/paikalliset/197437

Vierailija
918/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.

Suomalaiset miehet eivät tarjoa kenellekään luksusta eikä elämyksiä, ensitreffeilläkin kupillinen kahvia on liian kallis investointi.

Niin onki. En sijoita naiseen jos en ole varma että antaa tulevaisuudessa, sehä olis muute rahan tuhlaamista vaikka nainen olis millanen.

Suomalainen mies siis sijoittaa omaan elämäänsä, eli ostaa palvelut naiselta. Tätähän tää aasialaisten hakeminen vaimoiksi on. Siinä ei todellakaan kyse mistään luxuksesta, vaan mies halvalla ostaa kodinpalvelut, perheen ja seksiä.

Näinhän se oli silloin kuin Suomessa ei naisilla ollut vaihtoehtoja vaan naimisiin oli pieni pakko mennä. Mies sai rahalla kodinpalvelut, perheen ja seksiä. Ei tarvinnut olla rikas, mutta sen verran että perhe pärjäsi. Jos ei ihan agraariyhteiskunnassa oltu täysin, kävivät naisetkin toki kodin ulkopuolella töissä minkä pystyivät. Pointti se, että silloin tampiompikin mies sai nuo edut tekemällä palkkatyötä tai viljelemällä torppaansa, sitä hyvää luonnetta ei niin paljoa tarvittu kuin nykyään. Piirit olivat myös pienet, kumppani etsittiin suht läheltä kotoa usein.

Osa miehistä haikailee tuota yhteiskuntaa ja siitä kertoo ulkkisvaimojen kaipuu. Jotta taas rahalla saisi ja hevosella pääsisi, omasta pääkopasta viis. 

Vierailija
919/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu määrä lapsia sulla tehtynä.

Vierailija
920/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuo yksi nuorimies joka ilmoitti lähtevänsä Etelä-Koreaan parisuhdetta. Sehän nyt on se kaikkein haastavin paikka kumppanin löytämiseen!

https://www.ess.fi/paikalliset/197437

Voi tietty olla, että tuolla skandimiestä pidetään eksoottisena ja siksi kiinnostavana, tiedä häntä. Ehkä patriarkaaliseen yhteiskuntaan kyllästyneet naiset siellä voivat luulla heitä edistyksellisemmiksi, tasa-arvoa kannattaviksi. Totuus kun lävähtää kasvoille niin voi se kelkka kääntyä. Passport bro- uhoajat kun juurikin eivät halua tasa-arvoa vaan alistuvan palvelijan.