Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tukea ja turvaa, mutta miehiltä en tule niitä ikinä saamaan. Tarvitsisin elämän myrskyjen jälkeen miehen, joka olisi kuin peruskallio, joka päättäisi puolestani silloin, kun en itse siihen pysty. Joka olisi rinnalla tai kantaisi, kun sitä tarvitsen, mutta ei, en ole löytänyt sellaista miestä. Aina olen antanut enemmän kuin olen saanut, enkä enää jaksa etsiä.
Sinua kannetaan ja sinun puolesta päätetään ja tehdään. Mitä sinä tuot?
Esimerkki viime kesältä: miesystävälläni oli raskasta töissä, esimiehen kanssa ei sujunut. Kuuntelin joka päivä, tsemppasin, kuuntelin jopa sitä humalaista jorinaa. Seksiä ei ollut kolmeen kuukauteen, enkä painostanut, kun tiesin, että mies oli stressaantunut. Tilanne rauhoittui sittemmin.
Sellaista tilannetta ei ole tullut, ettäkö mies olisi jättänyt seksin vonkaamisen väliin, vaikka en jostain syystä jaksaisi tai haluaisi. Hän pahoittaa aina mielensä ja ryhtyy marttyyriksi. Viimeksi tänä aamuna krapuloissaan herätti hieromalla rintojani vaikka mulla on ollut stressiä ja nukun huonosti.
Suhteen lähtölaskenta on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että miehen pitää suostua naisen lapsihaaveisiin ja asunnon ostoon, koska muuten nainen lähtee ja mies jää loppuiäkseen yksin. Onhan tuo tapa tuhota oma elämänsä, mutta tyhmää joka tapauksessa.
Jos vaihtoehdot on paska elämä ja paska elämä seksillä niin 100% miehistä valitsee seksillä.
Mitä? Eikö miehet olekaan onnellisimmillaan sinkkuina?
Kyllä, me olemme. Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa. :)
Etkö lukenut kommenttia, johon minä vastasin? Ei tuo mies oikein onnelliselta vaikuta vai oletko eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Suomalaiset miehet eivät tarjoa kenellekään luksusta eikä elämyksiä, ensitreffeilläkin kupillinen kahvia on liian kallis investointi.
Noin siinä käy, kun naisen taso on umpisurkea. :) Muista, saat aina oman tasoisiasi miehiä. :) :) :)
Minulla onkin oikein hyvä mies.
Ja sitten heräsit! :D
Kyllä, yleensä herään hänen viereltään. Naimisiin me mentiin 2006. Miten pitkä parisuhde sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Hyvässä suhteessa kumpikin toimii samoin ja tekee kaikkensa tehdäkseen toisen onnelliseksi. Avain hyvään suhteeseen.
Entä kun se ei oo mahollista? Jos se mitä mies tekee tuo onnea naiselle ja kurjuutta itselle samaan aikaan kun naisen teko toisi onnea miehelle ja kurjuutta naiselle?
Esimerkkinä tuo lasten hankinta. Mies suostuu lapsen hankintaan kun nainen haluaa mutta vain naisen mieliksi. Vai sanoisiko nainen että ei hankita lasta miehen mieliksi vaikka oikeasti sellaisen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Nainen on onnellisin parisuhteessa miehen kanssa.
Parasta mitä nainen voi elämässään saada on parisuhde hyvän miehen kanssa.
Ja koska nuoret miehet ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuina kuin parisuhteessa, niin ei ole ihme, että nuorten naisten koulutus on laskenut, työttömyys kasvanut, mt-ongelmat räjähtäneet ja nuoret naiset ovat onnettomia.
Saat uskoa oman todellisuuteen, se on sallittua. Aiemmin yleisesti tällaista todellisuuden vastaista ajattelua pidettiin harhaisena. Nykyään yksi puolue pohjaa tällaiseen ajatteluun.
Asia mitä en ymmärrä, miten se tekee miessinkun (naissinkun) onnellisemmaksi sinkuksi, jos naissinkut (miessinkut) ovat onnettomia sinkkuja? Ei minun onnellisuuteen avioliitossa vaikuta muiden naimisiasaolevien onnellisuus. Toivoisin kovasti, että kaikki sinkut ja ei-sinkut voisi olla mahdollisimman tyytyväisiä elämäänsä. Joidenkin miesten onnettomuus ei lisää minun, naisen, onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tukea ja turvaa, mutta miehiltä en tule niitä ikinä saamaan. Tarvitsisin elämän myrskyjen jälkeen miehen, joka olisi kuin peruskallio, joka päättäisi puolestani silloin, kun en itse siihen pysty. Joka olisi rinnalla tai kantaisi, kun sitä tarvitsen, mutta ei, en ole löytänyt sellaista miestä. Aina olen antanut enemmän kuin olen saanut, enkä enää jaksa etsiä.
Miksi kukaan haluaisi ryhtyä tuollaiseksi "kallioksi"? Ethän itsekään halua sellaista roolia itsellesi.
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan, tavalla tai toisella. Olisi ihanaa, jos voisi luottaa siihen kumppaniin huonona hetkenä, mutta ei ole k
Voi olla. En suostu vastrntahtoiseen seksiin, koska se sattuu, enkä kiihotu stressaantuneena. Ehkä se on minulle viaksi laskettava.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika monta sivua ketjua selaillut, missä se suomalainen tutkimus on?
Johan se oli muutama sivu sitten linkattuna. Suomalainen väitöstutkimus.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua kannetaan ja sinun puolesta päätetään ja tehdään. Mitä sinä tuot?
Esimerkki viime kesältä: miesystävälläni oli raskasta töissä, esimiehen kanssa ei sujunut. Kuuntelin joka päivä, tsemppasin, kuuntelin jopa sitä humalaista jorinaa. Seksiä ei ollut kolmeen kuukauteen, enkä painostanut, kun tiesin, että mies oli stressaantunut. Tilanne rauhoittui sittemmin.
Sellaista tilannetta ei ole tullut, ettäkö mies olisi jättänyt seksin vonkaamisen väliin, vaikka en jostain syystä jaksaisi tai haluaisi. Hän pahoittaa aina mielensä ja ryhtyy marttyyriksi. Viimeksi tänä aamuna krapuloissaan herätti hieromalla rintojani vaikka mulla on ollut stressiä ja nukun huonosti.
Suhteen lähtölaskenta on alkanut.
Eli kun miehellä stressasi ja seksi olis sitä lievittäny niin et antanu ja kun mies olis halunnu sun stressiä tai pahaa oloa helpottaa niin et antanu miehen sitä tehä ja suutuit kun yritti.
Ootpa paska naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Suomalaiset miehet eivät tarjoa kenellekään luksusta eikä elämyksiä, ensitreffeilläkin kupillinen kahvia on liian kallis investointi.
Noin siinä käy, kun naisen taso on umpisurkea. :) Muista, saat aina oman tasoisiasi miehiä. :) :) :)
Kyllä, yleensä herään hänen viereltään. Naimisiin me mentiin 2006. Miten pitkä parisuhde sinulla on?
Vapaaehtoisesti sinkku vela. En ota enää ikinä naista riesakseni ja tule petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ryhtyä tuollaiseksi "kallioksi"? Ethän itsekään halua sellaista roolia itsellesi.
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan, tavalla tai toisella. Olisi ihanaa, jos voisi luottaa siihen kumppaniin huonona hetkenä, mutta ei ole k
Eli mies olis hetkeksi halunnu paeta pahaa maailmaa, stressiä ja huolta sun kanssa iloiten ja sinä et antanu. Et oo kummonen sit
Kirjoittaja oli kuormittunut, stressaantunut ja hänen lapsensa vakavasti sairastunut ja siinä olisi pitänyt miehen seksihaluja tyydyttää? Mitä aktuaalista vttua. Ylikuormittunut ihminen ei seksiä halua ja sellaisessa tilanteessa seksiin painostaminen ja mököttäminen on vain yksi painolasti lisää siihen taakkaan.
Sitä yhtä v-kirjaimella alkavaa asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan, tavalla tai toisella. Olisi ihanaa, jos voisi luotta
Kirjoittaja oli kuormittunut, stressaantunut ja hänen lapsensa vakavasti sairastunut ja siinä olisi pitänyt miehen seksihaluja tyydyttää? Mitä aktuaalista vttua. Ylikuormittunut ihminen ei seksiä halua ja sellaisessa tilanteessa seksiin painostaminen ja mököttäminen on vain yksi painolasti lisää siihen taakkaan.
Kuulekko miehillä seksi auttaa kaikkiin vaivoihin mitä voi keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä yhtä v-kirjaimella alkavaa asiaa!
Vihta? Vasta? Viina? Vanukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yleensä herään hänen viereltään. Naimisiin me mentiin 2006. Miten pitkä parisuhde sinulla on?<
Lisään vielä, että yhdessä me ollaan oltu 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yleensä herään hänen viereltään. Naimisiin
Lisään vielä, että yhdessä me ollaan oltu 40 vuotta.
Eli oot joku vanha kurppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Hyvässä suhteessa kumpikin toimii samoin ja tekee kaikkensa tehdäkseen toisen onnelliseksi. Avain hyvään suhteeseen.
Entä kun se ei oo mahollista? Jos se mitä mies tekee tuo onnea naiselle ja kurjuutta itselle samaan aikaan kun naisen teko toisi onnea miehelle ja kurjuutta naiselle?
Esimerkkinä tuo lasten hankinta. Mies suostuu lapsen hankintaan kun nainen haluaa mutta vain nai
Jos toinen ehdottomasti haluaa lapsia ja toinen ehdottomasti ei, niin sitten kannattaa erota. Lapsiasiassa ei voi tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan,
Kuulekko miehillä seksi auttaa kaikkiin vaivoihin mitä voi keksiä.
Kumppanilta voi kysyä, mikä häntä auttaisi siinä kuormittavassa tilanteessa. Kommunikaatio on ihan perusjuttu ihmissuhteissa.
Tuolle, joka haukkui minua vanhaksi kurpaksi. Kuule, et itsekään ole mikään nuori ja vanhenet päivä päivältä. En ole niin vanha kuin luulet, koska rupesin seurustelemaan teininä.