Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vastakysymys naisille ei elänyt monenkaan viestin verran kun heti miesvihaajat sen poisti. Ootte te ihania, ei ihme ettei teitä haluta suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys naisille ei elänyt monenkaan viestin verran kun heti miesvihaajat sen poisti. Ootte te ihania, ei ihme ettei teitä haluta suhteisiin.
Joo siellä nainen halus "siivoojaa kun ei ite jaksa", "miestä joka kestää yli 5 min seksissä" ja vastaavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .
Onpas kysymyksessäsi negatiivinen klangi. Miehen suhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ykkösenä.
Eipä tulisi mieleeni kysyä negatiiviseen sävyyn naisilta, että mikä siinä hellyydessä, turvallisuudessa ja keskustelevassa/osallistuvassa miehessä on niin tärkeää, että onko se elämänne pääasia.
Ihan hyvin voit kysyä. Aika harvalle naiselle se on elämän pääasia, elämä voi olla oikein hyvää myös ilman kumppania, ellei sopivaa osu kohdalle. Huono kumppanihan huonontaa elämänlaatua, ei sellaiseen kannata tyytyä. Noiden mainitsemiesi kanssa on sitten ne pitkät parisuhteet ja kestävät liitot. Meillä nyt 20 v takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainenkaan ei välttämättä odota sinulta mitään palvontaa. Sinä itse annat naiselle kaiken, ilan että hän sitä pyytää. Todellisuudessa et tee sitä siksi, että haluat ja olet sellainen, vaan haluat sen vastineeksi naiselta jotain. Eli pelailet pelejä. Aitouden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, pelkkää oman etusi tavoittelua. Ei juuri eroa prostituutiosta, jossa ostat vastapuolelta sitä mitä haluat ja hän antaa sitä mistä maksat. Parisuhteessa kaava ei vain mene samalla tavalla.
Sun parisuhteet ei mene sillä kaavalla, koska sinulla ei ole kykyä antaa mitään, ei sinulla ole tasoa saadakkaan mitään.
Sun suhteet on siis ihan perus weetee draamaa ja olet se tilastonainen, joka on onnellinen sinkkuna.
Väärin, olen pitkässä parisuhteessa oleva nainen. Joka tietää, että hyvä suhde perustuu aitoudelle, jossa kumpikin osapuoli hyväksytään vikoineen ja puutteineen. Eikä toiselta vaadita mitään muuta, hän on riittävä juuri sellaisena kuin on. Sitä kutsutaan myös rakkaudeksi. Vielä neuvoksi elämän reppuusi, voit muuttaa ainoastaan itseäsi, toinen ihminen ei muutu haluamasi kaltaiseksi lahjomalla. Jos siis kyse on aidosta parisuhteesta, jonka tärkein kivijalka on yksilöiden luonteiden ja arvojen yhteensopivuus.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartalon ja d-kupin tissit.
Tätä tuo minunkin mies haluaa. Mutta ei saa. Olen meinaan keskivartalolihava ja rinnat on B-kuppia.
Mutta hyvä huumorintaju on taattu.
#kaikkeaeivoisaada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartalon ja d-kupin tissit.
Tätä tuo minunkin mies haluaa. Mutta ei saa. Olen meinaan keskivartalolihava ja rinnat on B-kuppia.
Mutta hyvä huumorintaju on taattu.
#kaikkeaeivoisaada
Sitäpaitsi tiimalasi vartalo ja d-kupin rinnat miehellä näyttää vähän hassulta.
Akka kuuluu talossa makkariin tai keittiöön. Polysuhtees yks akka tekee ruuan ko toine on pantavana
Minä haluan vain parisuhteelta kumppanin jonka toiveita ja oikkuja saan toteuttaa ja jota ihailla tehdessäni kaikki kotityöt ja maksaessani kaikki hänen matkustelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .
Onpas kysymyksessäsi negatiivinen klangi. Miehen suhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ykkösenä.
Eipä tulisi mieleeni kysyä negatiiviseen sävyyn naisilta, että mikä siinä hellyydessä, turvallisuudessa ja keskustelevassa/osallistuvassa miehessä on niin tärkeää, että onko se elämänne pääasia.
Ihan hyvin voit kysyä. Aika harvalle naiselle se on elämän pääasia, elämä voi olla oikein hyvää myös ilman kumppania, ellei sopivaa osu kohdalle. Huono kumppanihan huonontaa elämänlaatua, ei sellaiseen kannata tyytyä. Noiden mainitsemiesi kanssa on sitten ne pitkät parisuhteet ja kestävät liitot. Meillä nyt 20 v takana.
En todellakaan (vähätellen) kysyisi, koska arvostan niitä tarpeita, joita naisella on parisuhteessa. Ne eivät ole jotain sellaista, joita minun tehtäväni on puolisona yrittää muuttaa "järkipuheella" ja manipuloinnilla.
Lisää (toisen tarpeiden) kuuntelua ja kunnioitusta parisuhteisiin. Eikö niin, arvon leidit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voit kysyä. Aika harvalle naiselle se on elämän pääasia, elämä voi olla oikein hyvää myös ilman kumppania, ellei sopivaa osu kohdalle. Huono kumppanihan huonontaa elämänlaatua, ei sellaiseen kannata tyytyä. Noiden mainitsemiesi kanssa on sitten ne pitkät parisuhteet ja kestävät liitot. Meillä nyt 20 v
En todellakaan (vähätellen) kysyisi, koska arvostan niitä tarpeita, joita naisella on parisuhteessa. Ne eivät ole jotain sellaista, joita minun tehtäväni on puolisona yrittää muuttaa "järkipuheella" ja manipuloinnilla.
Lisää (toisen tarpeiden) kuuntelua ja kunnioitusta parisuhteisiin. Eikö niin, arvon leidit ;)
Ei.
Vain mun tarpeet on tärkeitä
N32
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä riittävän usein.
Sillo pitää sitä harrastaa naisen kanssa kun ei miehiltä sitä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.
Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä.
Jos ei keksi haluta muuta kuin seksiä ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Vähän tarkkuutta nyt näihin negaamisiin.
Mitäs sitten tapahtuu, jos seksiin tulee tauko, vaikkapa kumppanin vakavan sairauden takia?
Tauko on ok vaikka olisi pitempi. Jos kokonaan loppuu niin sitten loppuu suhdekin jos ei olla jo vanhuksia.
Vai mitä sanot jos mies lopettaa rakastamisen, lo
Eli parisuhteessa kaikki on hyvin ja millekkään ei tarvi tehdä mitään kun nainen saa kaiken mitä haluaa ja miehestä ei tarvi välittää
Vierailija kirjoitti:
Vinkki miehille:
80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen.
Tätähän tämä nykymaailma on, kun lapset on naisten kasvattamia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko mennä aamupaskalle nyt
Sama täällä, en ole hetken aikaa linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko mennä aamupaskalle nyt
Minä kävin jo kuuden jälkeen että voin olla valmiina haukkumaan miehiä heti palstan auetessa.
Vakipillu (tärkeää) ja perhe, joka on yhteisyritys jonka eteen kumpikin tekee työtä.
En tiedä. Tunteettomia ja kylmiä tampioita ovat ainakin useat mieslääkärit, kuten eksäni. En suosittele sekaantumaan heihin.