Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Nonni jääkäähä jankkaajat tänne kinastelee, mä lähen ny panee mun naista 😍
Tuskin kukaan haluaa parisuhteelta romanttisia illallisia. Yhteistä aikaa, tulevaisuuden suunnitelmia, kumppanuutta, tukea, yhteisen elämän jakamista ja läheisyyttä, ainakin nuo on minulle tärkeitä. Olisin kyllä hölmistynyt, jos mies ei keksisi parisuhteelle muuta perustetta kuin seksin.
Vierailija kirjoitti:
Nonni jääkäähä jankkaajat tänne kinastelee, mä lähen ny panee mun naista 😍
Höpö höpö. Ei sulla mitään naista ole.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .
Seksi on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.
Miksi puhut ylipäätään parisuhteesta etkä seksisuhteesta? Haluatko mieluummin siis seksisuhteen etkä parisuhdetta? Vakipanosuhde?
Et halua esim. kumppanuutta, rakkautta, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja niiden toteuttamista, läheisyyttä (muutakin kuin seksi), perhettä, arjen jakamista ja yhdessäoloa jne jne?
Seksisuhteessa on VAIN seksiä ja tässä usean sivun verran sanotuu että haluttiin seksiä, ei "pelkkää seksiä" tai "vain seksiä".
Se ettei keksi mitä muuta voisi haluta kuin seksiä ei tarkoita etteikö voisi muuta saada sen lisäksi.
Opettele ymmärtämään lukem
Haluatko siis kuitenkin mieluummin parisuhteen kuin seksisuhteen? Miksi? Onko kuitenkin nyt niin, että se onkin tärkeää sinulle, mitä kaikkea muutakin parisuhteeseen kuuluu seksin lisäksi? Et kuitenkaan osaa nimetä yhtään muuta asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa asuessa vapaaehtoisesti sinkku vela ja onnellinen. En halua parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.
Muutan Etelä-Koreaan n. 5 vuoden sisällä. Siellä menen naimisiin ja teen lapsia. ~Mies26
Oikein.
Suomalaisiiin läskeihin demariuden ja femakkoisuuden läpikotaisin saastuttamiin h a r p p u i h i n ei kannata itseään sotkea millään tavalla.
Ylilautaincelit voi painua vaikka Venäjälle. Nämä keskustelut ja aiheet ei koske teitä. Pahennatte vain asiaa Andrew Tate ulinalla.
M30
Uskookohan täällä kukaan, että sä oot mies. :D
T. Mies
Minä ainakin haluan seksiä ja niin haluaa miesystäväni. On meillä muutakin mutta seksi on se mikä tekee suhteesta parisuhteen eikä jotain kaverisuhdetta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis tekemään töitä tehdäkseni naisen onnelliseksi. Olen keskituloinen enkä säästele rahojani. Huomioin kaikin tavoin puolisoa.
Se mitä haluan on nainen joka on valmis näkemään yhtä paljon vaivaa tehdäkseni minut onnelliseksi. Nainen joka ei ota minua itsestään selvyytenä. Nainen joka ei pidä itseään niin erityisenä että pelkkä hänen läsnä olonsa riittäisi. Jotkut narsisti naiset kun olettaa että miehen pitäisi olla kiitollinen naisen seurasta eikä pitäis odottaa naiselta mitään vaikka itse antaisi kaiken naiselle.
Haluan naisen joka ottaa minut huomioon. Joka arvostaa ja kunnioittaa minua kuten minä häntä.
Ja kaikkein tärkein on se rehellisyys. Kovin moni nainen varsinkin suhteen alku aikoina pelaa jotain pelejä ja testaa miestä. Se on minulle red flag ja juttu loppuu siihen. Siinä vaiheessa ne jotkut pelurit on sitten ihmeissään siitä että minulla on itsekunnioitus.
Olen ollut suhteiss
"miehen pitäisi olla kiitollinen naisen seurasta eikä pitäis odottaa naiselta mitään vaikka itse antaisi kaiken naiselle."
Se nainenkaan ei välttämättä odota sinulta mitään palvontaa. Sinä itse annat naiselle kaiken, ilan että hän sitä pyytää. Todellisuudessa et tee sitä siksi, että haluat ja olet sellainen, vaan haluat sen vastineeksi naiselta jotain. Eli pelailet pelejä. Aitouden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, pelkkää oman etusi tavoittelua. Ei juuri eroa prostituutiosta, jossa ostat vastapuolelta sitä mitä haluat ja hän antaa sitä mistä maksat. Parisuhteessa kaava ei vain mene samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Ihana💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Ihana💋
Haluaako tyyppi äidin vai parisuhteen?
Perhe.
Siinä se vastaus.
Mies ja nainen on yksilöitä, jotka yhdessä muodostavat yhteisön, eli perheen. Tämän yhteisön on tarkoitus lisääntyä eli saada lapsia. Siksi se seksi on yleensä mukavaa, koska sen tarkoitus on lisääntyminen, eli saada lapsia. Ja sitten myöhemmin kun nämä lapset on aikuisia, jne.. pyörä jatkaa pyörimistään.
Seksin saaminen on paljon paljon paljon helpompaa mitä parisuhteen. Sitä saa esim jopa säälistä tai rahalla, mutta parisuhteen saaminen vastaavilla tavoilla on aika hankalaa.
Parisuhteella pitäisi siis olla yhteinen tavoite. Suhteessa olevien pitäisikin olla toistensa kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä.
Jos ei keksi haluta muuta kuin seksiä ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Vähän tarkkuutta nyt näihin negaamisiin.
Mitäs sitten tapahtuu, jos seksiin tulee tauko, vaikkapa kumppanin vakavan sairauden takia?
Silloin menee mulla käsihommiksi. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää.
Jos ei parisuhteelta halua muuta kuin seksiä, niin miksei siirry vaan niihin käsihommiin kokonaan tai vaikka välillä harrastele yhdenyön panoja, miksi siihen parisuhde tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Perhe.
Siinä se vastaus.
Mies ja nainen on yksilöitä, jotka yhdessä muodostavat yhteisön, eli perheen. Tämän yhteisön on tarkoitus lisääntyä eli saada lapsia. Siksi se seksi on yleensä mukavaa, koska sen tarkoitus on lisääntyminen, eli saada lapsia. Ja sitten myöhemmin kun nämä lapset on aikuisia, jne.. pyörä jatkaa pyörimistään.
Seksin saaminen on paljon paljon paljon helpompaa mitä parisuhteen. Sitä saa esim jopa säälistä tai rahalla, mutta parisuhteen saaminen vastaavilla tavoilla on aika hankalaa.
Parisuhteella pitäisi siis olla yhteinen tavoite. Suhteessa olevien pitäisikin olla toistensa kumppaneita.
Minä haluan seksiä mutten lapsia. Tosin miesparit ei panemalla lapsia saakkaan 😂
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä.
Jos ei keksi haluta muuta kuin seksiä ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Vähän tarkkuutta nyt näihin negaamisiin.
Mitäs sitten tapahtuu, jos seksiin tulee tauko, vaikkapa kumppanin vakavan sairauden takia?
Silloin menee mulla käsihommiksi. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää.
Jos ei parisuhteelta halua muuta kuin seksiä, niin mikse
No kelle on, kelle ei. Omalla kohdalla sinkkuna saa kyllä täyspäiväisesti olla naisia etsimässä jos meinaa enemmän kun kerran vuodessa saada.
Vierailija kirjoitti:
Se nainenkaan ei välttämättä odota sinulta mitään palvontaa. Sinä itse annat naiselle kaiken, ilan että hän sitä pyytää. Todellisuudessa et tee sitä siksi, että haluat ja olet sellainen, vaan haluat sen vastineeksi naiselta jotain. Eli pelailet pelejä. Aitouden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, pelkkää oman etusi tavoittelua. Ei juuri eroa prostituutiosta, jossa ostat vastapuolelta sitä mitä haluat ja hän antaa sitä mistä maksat. Parisuhteessa kaava ei vain mene samalla tavalla.
Sun parisuhteet ei mene sillä kaavalla, koska sinulla ei ole kykyä antaa mitään, ei sinulla ole tasoa saadakkaan mitään.
Sun suhteet on siis ihan perus weetee draamaa ja olet se tilastonainen, joka on onnellinen sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Perhe.
Siinä se vastaus.
Muuten kyllä kaikki tuo, mutta lapsien saaminen ei ole pakollista eikä kaikkien toiveissa koskaan, vaikka kuinka olisivat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karua mutta nyt kun keski-ikäisenä mietin ketkä tuttavapiirissä ovat selvinneet hyvin kaikki pikkulapsi- ja teiniajat ym. Nyhdessä pysyen ja ketkä vaikuttavat edelleen onnellisilta, niin ne, jotka tavanneet toisensa jo n. 17-22-vuotiaina.
Kyllä minä naisena tunnen tällaisia, joilla oli jo tuo tilanne, nuorena löydetty hyvä puoliso, mutta päättivät haluta vaan jotain muutakin "välissä". Eli oli jo löytynyt hyvä kumppani (omien sanojensa mukaan siis) mutta jotain jännittävää ja kutkuttavaa piti löytyä, tai kokeilla saisiko vielä parempaa. Esim yhdellä oli pakkomielle löytää lääkäri (ja nyt hän on sellaisen kanssa yhdessä) joten jätti poikaystävänsä.
Suurin osa noista on nyt 40 v kynnyksellä sinkkuna, paniikki päällä kun ei ole lapsia eikä puolisoa.. Se ei sitten ollutkaan enää niin helppoa löytää. Tuo yksi löysi itselleen lääkä
No, eikö se ole hyvä, että löysi lääkärin? Toisaalta se poikaystävä olisi voinut täyttää tytön tarpeet ja opiskella sellaiseksi. Ei vai. Riittävästi kiinnostanut. Kuulostaa siltä, että oli pojallekin kaikin puolin parempi, ettei tyttö tyytynyt muuhun, vaan tavoitteli lääkäriään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karua mutta nyt kun keski-ikäisenä mietin ketkä tuttavapiirissä ovat selvinneet hyvin kaikki pikkulapsi- ja teiniajat ym. Nyhdessä pysyen ja ketkä vaikuttavat edelleen onnellisilta, niin ne, jotka tavanneet toisensa jo n. 17-22-vuotiaina.
Kyllä minä naisena tunnen tällaisia, joilla oli jo tuo tilanne, nuorena löydetty hyvä puoliso, mutta päättivät haluta vaan jotain muutakin "välissä". Eli oli jo löytynyt hyvä kumppani (omien sanojensa mukaan siis) mutta jotain jännittävää ja kutkuttavaa piti löytyä, tai kokeilla saisiko vielä parempaa. Esim yhdellä oli pakkomielle löytää lääkäri (ja nyt hän on sellaisen kanssa yhdessä) joten jätti poikaystävänsä.
Suurin osa noista on nyt 40 v kynnyksellä sinkkuna, paniikki päällä kun ei ole lapsia eikä puolisoa.. Se ei sitten ollutkaan enää niin
No, eikö se ole hyvä, että löysi lääkärin? Toisaalta se poikaystävä olisi voinut täyttää tytön tarpeet ja opiskella sellaiseksi. Ei vai. Riittävästi kiinnostanut. Kuulostaa siltä, että oli pojallekin kaikin puolin parempi, ettei tyttö tyytynyt muuhun, vaan tavoitteli lääkäriään.
Mikä lääkäreissä naisia kiinnostaa? Samallaisia tampioita neki on. Palkkako? Moni saa saman ellei enemmänkin olematta lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .
Onpas kysymyksessäsi negatiivinen klangi. Miehen suhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ykkösenä.
Eipä tulisi mieleeni kysyä negatiiviseen sävyyn naisilta, että mikä siinä hellyydessä, turvallisuudessa ja keskustelevassa/osallistuvassa miehessä on niin tärkeää, että onko se elämänne pääasia.
Monet ovat suhteessa ilman rakkautta mutta seksiä heillä on.