Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
641/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi, muilla miehillä elinajanodote on noin 73 vuotta" 

Eli saa kuunnella nalkutusta vielä SEITSEMÄN vuotta kauemmin kuin sinkku. Ei halavattu!

Vierailija
642/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Miesten sanakirja on erilainen kuin naisten. Tajusin tämän vasta keski-iässä. Rakkaus=seksi. Läheisyys=a...seksi. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Olipa kauniisti sanottu!

Vierailija
644/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakipillu (tärkeää) ja perhe, joka on yhteisyritys jonka eteen kumpikin tekee työtä.

Miksi kukaan haluaisi olla kenenkään "valopillu"? Jo tollanen kielenkäyttö osoittaa miten ällöttävän alentuvasti suhtaudutte naisiin. 

Ennen valopillua pitää tilata illan viimiset juomat

Vierailija
645/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakipillu (tärkeää) ja perhe, joka on yhteisyritys jonka eteen kumpikin tekee työtä.

Miksi kukaan haluaisi olla kenenkään "valopillu"? Jo tollanen kielenkäyttö osoittaa miten ällöttävän alentuvasti suhtaudutte naisiin. 

Tais olla typo, mutta nyt mä alan kyllä käyttää sanaa valopillu 😂

Samaa mieltä, toisen kutsuminen "pilluksi" on esineellistävää ja vähättelevää, mutta sellasia noi s ovinistit on. 

Eikös se ole kiva kutsua elämänkumppaniaan "elämän valopilluksi" 😂

Vierailija
646/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on tärkeää että molemmat on tyytyväisiä: sekä mies että muna

Vierailija
647/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorilla naisilla on niin paljon helpompaa ja enemmän mahdollisuuksia elämässään kuin vielä muutama vuosikymmen sitten naisilla oli.

Hyvin moni nainen valitsee sinkkuden tai hankkiutuu yksin äidiksi koska se  on  tehty mahdolliseski. Ei olla rriippuvaisia kenenkään elatuksesta  ja  naisille maailma ja yhteiskunta on avautunut aivan toisella tavalla.  Kotiorjaksi ei ole pakko ryhtyä.

Nainen haluaa luoda uraa, elää vapaana ilman että kulkaan pyrkii kyttäämään ja mollaamaan ja yrittää lyödä itsetuntoa  maahan.  Naiset tietää mihin pystyvät ja uskaltavat toteuttaa sitä. Ei tarvita kainalosauvaa jota toisaalta on joutunut passaamaan ja sietämään usein vastoin tahtoaan. Ennen ei erottu koska nainen lapsineen ei pärjännyt.

Tämä on miesten hyvin vaikea hyväksyä. Ei kesktetä sitä, että toinen on tasavertainen kumppani, vaan täytyisi päästä niskan päälle ja hallita. Ja naiset kun ei enää siihen alistu.  Olen itse sen verran elämää nähnyt että on tullut huomatttua että erittäin harvoin voi löytää kumpanin joka hyväksyy sinut tasa-arvoisena. Aina pyritään vähättelemään, joka ikisellä tavalla. Ei kestetä sitä että nainen on korkeammin koulutettu tai tienaa enemmän. Naisella pitää ehdottomasti olla se huonompi ja halvempi auto.  Asuntoa tai taloa ostaessa mies sanoo "minä ostan", nainen taas "me ostamme".

Niin että miksi naiset ei halua parisuhdetta mutta miehet haluaa!

Ja koska olen tuonkin puolen nähnyt ja kokenut, valitsen itse sen itsellisen vapaan elämän ja kannustan jokaista nuorta naista katsomaan tarkkaan valintojaan! 

Vierailija
648/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .

Onpas kysymyksessäsi negatiivinen klangi. Miehen suhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ykkösenä.

Eipä tulisi mieleeni kysyä negatiiviseen sävyyn naisilta, että mikä siinä hellyydessä, turvallisuudessa ja keskustelevassa/osallistuvassa miehessä on niin tärkeää, että onko se elämänne pääasia.

Mitä ihmettä te miehet tarkoitatte tuolla turvallisuudella? En ole yhdenkään naisen kuullut sanovan: haen suhteelta turvallisuutta.

Vierailija
649/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies haluaa naiselta.

Perinteinen nainen on aina kiinnostanut miehiä.

Tatskat, lävistykset, siilihiukset värjättynä kaikilla sateenkaaren väreillä eivät ole monen mielestä kovin naisellisia asioita.

Ala siis konservatiiviksi ja testaa löytyykö miestä jota kiinnostaa perinteinen nainen. 

Naisen pitää siis teeskennellä olevansa joku muu kuin oikeasti on. Tuollaisesta teeskentelystä tulee vain paha mieli molemmille ja lyhyt parisuhde.

Onko naiset siis teeskennelleet tuhansia vuosia ilman tatuointeja, lävistyksiä ja värjättyjä pystyhiuksia. Väittäisin että nainen tai mies joka ei ole sinut ulkomuotonsa kanssa kärsii ehkäpä jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta.

Korjaako lävistykset tai tatuoinnit naisen? T

Iso prosentti naisista on tosiaan pilalla jo lähtöjään noiden töhryjen ja ylimääräisten reikien vuoksi. En myöskään tunne / tiedä yhtään ei mt-ongelmaista naista jolla olisi huomio/varoitusväri tukassa

Pitääkö hiustenväristä, tatuoinneista ja lävistyksistä jauhaa joka SAATANAN ketjussa vaikkei se liittyisi edes aiheeseen. 

Vierailija
650/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä seksistä (voisin hyvin olla täysin ilmankin) ja tämän ketjun luettuani en kyllä halua parisuhteeseenkaan, mikäli miehet oikeasti haluaa siitä ensisijaisesti seksiä, ja jotkut jopa pelkästään sitä seksiä. 

Vierailija
651/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa matkustelussa? Mukavaahan se on oman kumppanin kanssa ja vielä lapsiperheenäkin.

Matkustelu on yhtä piinaa. En lähde ellei siitä mulle makseta palkkaa.

Kuulostaa kuin M.M:n puheelta. Hänen kerrotaan Englannissa asuessaan kysyneen, että eikö hän saa palkkaa siitä, että menee johonkin tapahtumaan tervehtimään ihmisiä...

Vierailija
652/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.

Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä. 

Jos ei keksi haluta muuta kuin seksiä ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Vähän tarkkuutta nyt näihin negaamisiin.

Mitäs sitten tapahtuu, jos seksiin tulee tauko, vaikkapa kumppanin vakavan sairauden takia? 

Kukast kukkaan! Eiköhän se ole sitten eron paikka tai sovitaan jostain muusta järjestelystä (avioliiton ulkopuolisesta suhteesta tms.)

Ei siis mitään empatiaa ja rakkautta sitä kumppania kohtaan ja hänet voi sairastuneena hylätä, kunhan itse saa vain jostain seksiä. Se kumppani on sitten vain roskiin heitettävä panoastia, jota kohtaan ei ole mitään tunteita eikä edes halua tukea. On siinäkin paska ja itsekäs munansa tuijottaja. 

Vierailija
653/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan miehet miksi se pllunsaanti on niin tärkeää. Mikä siitä tekee niin pakottavan halun. Onko se elämänne pääasia .

Onpas kysymyksessäsi negatiivinen klangi. Miehen suhdetarpeissa seksuaalinen täyttymys tulee ykkösenä.

Melko esineellistävää. Naisen tärkein ominaisuus = pillu? 

Vierailija
654/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi, muilla miehillä elinajanodote on noin 73 vuotta" 

Eli saa kuunnella nalkutusta vielä SEITSEMÄN vuotta kauemmin kuin sinkku. Ei halavattu!

No mikset eroa jos noin kamalaa on? 

Vierailija
655/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulisi mieleeni kysyä negatiiviseen sävyyn naisilta, että mikä siinä hellyydessä, turvallisuudessa ja keskustelevassa/osallistuvassa miehessä on niin tärkeää, että onko se elämänne pääasia.

Mitä ihmettä te miehet tarkoitatte tuolla turvallisuudella? En ole yhdenkään naisen kuullut sanovan: haen suhteelta turvallisuutta.

Se on varmaan ne sapelihammastiikerit tai mammutit, joita vastaan miesten pitää päässään taistella. Tuulimyllytkin käy. Kunhan voi sanoa suojelevansa. Kukas sitten suojelee siltä mieheltä....Siinä on jo visaisempi juttu. Ihminen kun on pedoista pahin ja julmin. 

Vierailija
656/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa matkustelussa? Mukavaahan se on oman kumppanin kanssa ja vielä lapsiperheenäkin.

Kuulostaa kuin M.M:n puheelta. Hänen kerrotaan Englannissa asuessaan kysyneen, että eikö hän saa palkkaa siitä, että menee johonkin tapahtumaan tervehtimään ihmisiä...

MM? Mika Moring? Matkamies hänkin ja varmasti palkkion perään

Vierailija
657/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla typo, mutta nyt mä alan kyllä käyttää sanaa valopillu 😂

Samaa mieltä, toisen kutsuminen "pilluksi" on esineellistävää ja vähättelevää, mutta sellasia noi s ovinistit on. 

Eikös se ole kiva kutsua elämänkumppaniaan "elämän valopilluksi" 😂

"Ihana valo, on nimesi kaunis sana, ihana valo"

Vierailija
658/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM? Mika Moring? Matkamies hänkin ja varmasti palkkion perään

Ei, vaan prinssin puoliso.

Vierailija
659/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, kysytään miehiltä ja toinen toistaan katkeroituneempaa naisselittäjää täynnä.

Menikö teillä ex suhdekin niin, että kysyitte mieheltänne ja kun hän yritti vastata, selititte oman näkemyksenne hänen puheensa päälle. Ja hetken kuluttua mies ei enää edes yrittänyt puhua ja siitä sitten tuli ongelma. Joka tottakai oli taas miehen vika.

Vierailija
660/1345 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä? Miksi niin moni mies käyttää tätä sanaa? Itselleni (olen nainen) kumppanin läheisyys tarkoittaa sitä, että kerromme toisillemme kaikki asiamme ja olemme toistemme lähellä fyysisesti, tyyliin löhöämme sohvalla aivan liki. Se tarkoittaa myös sitä minulle, että annetaan ilta- ja aamusuukkoja, ja halitaan usein, silitetään toisen poskea ja hiuksia - ja kaikki nämä ilman seksisävyttyneisyyttä.

Se, mitä läheisyys minulle ei juurikaan tarkoita, on seksi. Tai no, okei, onhan seksikin läheisyyttää, mutta arvioisin seksin osuudeksi läheisyydestä noin 20 %. Ja se muu 80% läheisyydestä pitää olla läsnä ja toteutunut, että päästäisiin toteuttamaan tuota seksin 20% osuutta. Uskoisin, että moni nainen kokee samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi