Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
421/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pösilöt ovat kuin elukoita. Kiimausia ja omaa etuaan ajavia ääliöitä. Harvoja poikkeuksia tosin on. Eipä ihme, ellei syntyvyyttä ole, perheitä perusteta, yhteistä elämää luoda. Kertakäyttöheiliä ovat naisetkin. 

Vierailija
422/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"The 2022 edition of the General Social Survey (GSS)the nations preeminent social barometerreveals that marriage and family are strongly associated with happiness. The GSS shows that a combination of marriage and parenthood is linked to the biggest happiness dividends for women. Among married women with children between the ages of 18 and 55, 40% reported they are very happy, compared to 25% of married childless women, and just 22% of unmarried childless women. "

Huom. Tuo tutkimus tehtiin Yhdysvalloissa, ei Suomessa. Yhteiskunta on hyvin erilainen siellä, yksinelävä ajautuu todennäköisemmin köyhyyyteen. Etenkin matalammissa yhteiskuntaluokissa sinkkujen tilanne on aika kehno. 

Jännä että se sinkkunaisia myötäilevä tutkimus hyväksyttiin tuosta noin vaan tuloksineen eikä kulttuurisia seikkoja tms. tuloksiin vaikuttavia seikkoja kyseenalaistettu mitenkään... On tää mielenkiintoista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"The 2022 edition of the General Social Survey (GSS)the nations preeminent social barometerreveals that marriage and family are strongly associated with happiness. The GSS shows that a combination of marriage and parenthood is linked to the biggest happiness dividends for women. Among married women with children between the ages of 18 and 55, 40% reported they are very happy, compared to 25% of married childless women, and just 22% of unmarried childless women. "

Huom. Tuo tutkimus tehtiin Yhdysvalloissa, ei Suomessa. Yhteiskunta on hyvin erilainen siellä, yksinelävä ajautuu todennäköisemmin köyhyyyteen. Etenkin matalammissa yhteiskuntaluokissa sinkkujen tilanne on aika kehno. 

Sinusta suomalaiset sinkkumiehet ovat surkeampia kuin suomalaiset sinkkunaiset?

Kyllä. Suomalaiset sinkkumiehet ovat onnettomia amiksia, joilla ei ole varaa edes yhteen ulkomaanmatkaan vuodessa.

Vierailija
424/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta suomalaiset sinkkumieh

Kyllä. Suomalaiset sinkkumiehet ovat onnettomia amiksia, joilla ei ole varaa edes yhteen ulkomaanmatkaan vuodessa.

Kuka muka vapaaehtoisesti matkustais ulkomaille? Ja vielä maksais siitä

Vierailija
425/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

----------

Okei. En ole kaunis.

Vierailija
426/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis tekemään töitä tehdäkseni naisen onnelliseksi. Olen keskituloinen enkä säästele rahojani. Huomioin kaikin tavoin puolisoa.

Se mitä haluan on nainen joka on valmis näkemään yhtä paljon vaivaa tehdäkseni minut onnelliseksi. Nainen joka ei ota minua itsestään selvyytenä. Nainen joka ei pidä itseään niin erityisenä että pelkkä hänen läsnä olonsa riittäisi. Jotkut narsisti naiset kun olettaa että miehen pitäisi olla kiitollinen naisen seurasta eikä pitäis odottaa naiselta mitään vaikka itse antaisi kaiken naiselle.

Haluan naisen joka ottaa minut huomioon. Joka arvostaa ja kunnioittaa minua kuten minä häntä.

Ja kaikkein tärkein on se rehellisyys. Kovin moni nainen varsinkin suhteen alku aikoina pelaa jotain pelejä ja testaa miestä. Se on minulle red flag ja juttu loppuu siihen. Siinä vaiheessa ne jotkut pelurit on sitten ihmeissään siitä että minulla on itsekunnioitus.

Olen ollut suhteiss

Eli haluat reilun, tasapuolisen, tasa-arvoisen, aitoon rakkauteen perustuvan suhteen? Onneksesi suurin osa naisista haluaa samaa, joten helposti löydät. 

Vierailija
427/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhuttaisiin edelleen Suomesta, eikä USA:sta. 

"Useat tutkimukset ovat osoittaneet, että etenkin miesten kokema vastentahtoinen parisuhteettomuus on myös terveys- ja hyvinvointiriski: kumppania toivovilla sinkkumiehillä on muita sinkkuja enemmän psyykkisiä oireita, kuten ylirasittuneisuutta, painajaisia ja ahdistuneisuutta. Pitkällä aikavälillä parisuhteettomuus ennustaa miehillä myös aikaisempaa kuolemaa."

https://yle.fi/a/3-12184499

Vierailija
428/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis tekemään töitä tehdäkseni naisen onnelliseksi. Olen keskituloinen enkä säästele rahojani. Huomioin kaikin tavoin puolisoa.

Se mitä haluan on nainen joka on valmis näkemään yhtä paljon vaivaa tehdäkseni minut onnelliseksi. Nainen joka ei ota minua itsestään selvyytenä. Nainen joka ei pidä itseään niin erityisenä että pelkkä hänen läsnä olonsa riittäisi. Jotkut narsisti naiset kun olettaa että miehen pitäisi olla kiitollinen naisen seurasta eikä pitäis odottaa naiselta mitään vaikka itse antaisi kaiken naiselle.

Haluan naisen joka ottaa minut huomioon. Joka arvostaa ja kunnioittaa minua kuten minä häntä.

Ja kaikkein tärkein on se rehellisyys. Kovin moni nainen varsinkin suhteen alku aikoina pelaa jotain pelejä ja testaa miestä. Se on minulle red flag ja juttu loppuu siihen. Siinä vaiheessa ne jotkut pelurit on sitten ihmeissään siitä että minu

Eli haluat reilun, tasapuolisen, tasa-arvoisen, aitoon rakkauteen perustuvan suhteen? Onneksesi suurin osa naisista haluaa samaa, joten helposti löydät. 

Ei löydä ees vaikeasti

Vierailija
429/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että se sinkkunaisia myötäilevä tutkimus hyväksyttiin tuosta noin vaan tuloksineen eik

Mikä tutkimus? 

Vierailija
430/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syynä siihen kotoa saatuun pascaan mieskuvaan on se toksinen isä, ei lapsi. Lapsi toki päättää mitä sillä mallilla tekee. Oma isäni on kaiken toksisuuden ruumiillistuma ja en voi sietää samankaltaisia piirteitä muissa. Jos tapailen miestä, josta tulee mieleen että tulisi isäni kanssa juttuun, tajuan lopettaa tapailun, sillä kyseessä on samanlainen so vi nisti, ra zis ti ja fa zis ti pinnan alla ja minun kannattaa juosta ja lujaa. Niin, ja en ole väleissä isäni kanssa, joten kenenkään ei tarvitse tulla hänen kanssaan juttuun. 

Vierailija
431/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa miehen kanssa kuin sinkkuna. Milloin naiset haluavat myöntää tämän faktan? Mikä sen myöntämisen estää? Luultavasti miesviha ja feminismi...

Eivät ole. Onnellisimpia ovat sinkkunaiset. Seuraavaksi onnellisempia ovat parisuhteessa olevat miehet. Vasta sen jälkeen tulevat naimisissa olevat n

Sehän on ihan loogista että mies on onnellinen kun saa seksiä ja onneton kun ei saa. Elämässä voi olla kaikki pielessä mutta paneskelu tuo hymyn naamalle ja toisinpäin voi olla täydellinen elämä mutta ilman seksiä mikään ei tunnu miltään. Kokemusta on

Vierailija
432/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa miehen kanssa kuin sinkkuna. Milloin naiset haluavat myöntää tämän faktan? Mikä sen myöntämisen estää? Luultavasti miesviha ja feminismi...

Eivät ole. Onnellisimpia ovat sinkkunaiset. Seuraavaksi onnellisempia ovat parisuhteessa olevat miehet. Vasta sen jälkeen tulevat naimisissa olevat n

Hohoijaa... Ilmiannoin kommenttisi ylläpidolle. Nyt saa riittää!

Vierailija
433/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikkein tärkein on se rehellisyys. Kovin moni nainen varsinkin suhteen alku aikoina pelaa jotain pelejä ja testaa miestä. Se on minulle red flag ja juttu loppuu siihen. Siinä vaiheessa ne jot

Liian tiukat ulkonäkö- ja ikäkriteerit? 

Vierailija
434/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pidentää miehen elinikää, mutta lyhentää naisen elinikää. 

Vierailija
435/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kumppanin jonka kanssa tehdä asioita, kokea uusia juttuja, kertoa päivästä ja omista asioista ja vastaavasti kuunnella hänen asioitaan. Haluaisin olla tukena ja myös saada tukea, olla rakastettu ja rakastaa, hankkia perheen, kasvattaa lapsia ja remontoida yhteistä mökkiä. Jakaa arki ja sen askareet tasapuolisesti. 

Vierailija
436/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että miehillekään riittää, jos nainen sanoo haluavansa parisuhteelta vain seksiä ja tarjoavansa vain seksiä.

Jep. Ei todellakaan riitä. Sukupuolitaudit (joo monikko) siitä vain saa. 

M30

Vierailija
437/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa taas, ihan kuin miehet olisi jotain ulkoavaruuden olentoja. Parisuhteen haluavat miehet haluavat siltä parisuhteelta aivan samoja asioita, kuin naisetkin.

Vierailija
438/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde pidentää miehen elinikää, mutta lyhentää naisen elinikää. 

Siksi ihmisten kuuluisikin pysyä yhdessä eläkeikään asti ja sitten erota. Tämän jälkeen verottajan tietojen perusteella muodostetaan parit niin että paljon tienanneet kuolevat aiemmin eli hyvin tienannut nainen naitetaan köyhälle miehelle ja rikkaat miehet sekä köyhät naiset jatkavat sinkkuina.

Vierailija
439/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi, muilla miehillä elinajanodote on noin 73 vuotta" 

Vierailija
440/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80-vuotiaaksi, muilla miehillä elinajanodote on noin 73 vuotta" 

Ihanaa että saan olla eläkkeellä noin 4 vuotta kunnes kuolen. Kannattaa maksaa veroja ja eläkemaksuja 😊