Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa asuessa vapaaehtoisesti sinkku vela ja onnellinen. En halua parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.
Muutan Etelä-Koreaan n. 5 vuoden sisällä. Siellä menen naimisiin ja teen lapsia. ~Mies26
Palstan katkerat naiset eivät anna sinulle yläpeukkuja. Katsohan vaikka, niin kohta alkaa massa-alapeukutus. Mutta älä välitä siitä. Se on fakta, että nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina ja nuoret naiset ovat onnellisempia parisuhteessa.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7071125/Men-married-improve-we…
Tässä professori Paul Dolan puhuu tutkimustietoa asiasta: Parisuhde ia lapset parantaa miehen hyvinvointia mutta ei naisten. Lapsettomat sinkkunaiset ovat kaikista terveimpiä jan onnellisimpia. Naimisissa olevat äidit ovat onnettomimpia ja sair
Tämä johtuu siitä, että mies saa olla taas kuin lapsi, ja äiti, eiku siis vaimo, huolehtii.
Huolehtii terveellisestä ruokavaliosta, pakottaa ylläpitämään hyvää hygieniaa kuten säännöllistä hampaiden hoitamista, patistelee lääkäriin, kun mies itse ei huomaa/ halua uskoa, että jotain on vialla. Vaimo pitää huolen säännöllisestä elämänrytmistä, riittävästä unen saannista, työn ja levon tasapainosta, lomista ja arjesta irtautumisesta, sosiaalisten suhteiden ylläpidosta kuten yhteydenpidosta sukulaisiin.
Ilman tuollaista huolehtivaa puolisoa illat menisi kittaillessa kaljaa ja roskaruokaa syöden.
Ei tietenkään tässäkään voi yleistää, mutta aika usein nämä asiat lepää aika vahvasti naisen harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuristusseksiä ja alistuvan kotiorjan, joka käy jossain naisellisessa matalapalkkaduunissa, mutta maksaa 50/50 tai enemmänkin kaikista kuluista ja katsoo sormien välistä ihmiskauppahuorien panemisen yms.
Mulla on kaksi tytärtä. Päivä päivältä enemmän toivon, että tuovat teininä kotiin tyttökavereita vastakkaisen sukupuolen edustajien sijaan.
Aika rankkaa tekstiä. Mistä tuollaisen esimerkin mahdoit kaivaa?
No jep... Ja ihan kuin kuristaminen tai muut rivoilut olisi jotenkin lähtökohtaisesti paha asia. Itsellä menneisyydessä kaksi eri naista kumppanina jotka pyysivät kuristamista. Toinen halusi kakkunsa mustelmille... Siitä en kyllä itse tykännyt. Tekniikkalaji se läpsiminen, että ei omat sormet vahingoitu samoin. 😂 Olisi kai jotain krikettimailaa pitänyt käyttää...&
Kuristamiseen liittyy aina se vaara että kuristettava kuolee tai saa aivovamman. Ei ole mahdollista kuristaa 100% turvallisesti vaikka kuinka yrittäisi opetella. Kertoo mielestäni ihmisestä jos oma orgasmi on tärkeämpi kuin toisen ihmisen terveys.
Mitä sitten vaikka joku pyytäisi tekemään niin? Et varmaan vetäisi kaveriakaan turpaan jos tämä pyytäisi. Tai auttaisi alkoholistikaveriasi ostamaan lisää viinaa. Kummasti maalaisjärki aina menee hukkaan ihmisiltä kun seksi yhdistetään itsetuhoisuuteen ja väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa asuessa vapaaehtoisesti sinkku vela ja onnellinen. En halua parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.
Muutan Etelä-Koreaan n. 5 vuoden sisällä. Siellä menen naimisiin ja teen lapsia. ~Mies26
Oikein.
Suomalaisiiin läskeihin demariuden ja femakkoisuuden läpikotaisin saastuttamiin h a r p p u i h i n ei kannata itseään sotkea millään tavalla.
Tuokin on jo ollut vuosikausia muuttamassa milloin Japaniin, milloin Etelä-Koreaan. Voisi jo lähteä mutta kun ei. Taitaa palstan mammat sittenkin kiinnostaa enemmän...
Vuosikausia? 😂
Löysin tämän foorumin pari viikkoa sitten, kun etsin ratkaisua kodinh
Eikös se ollut M28? Vai olisiko niin, että Suomessa on useampi nuori mies, joka harrastaa Japanissa matkustelua kuin yksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ne ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja naisille se parisuhde on tärkeämpää.
Miehet ovat naisia onnellisempia sinkkuina tilastojen mukaan.
Vaan kun ei. Sinkkumiehistä suurempi osa kaipaa suhdetta kuin -naisista. Sinkkunaiset pärjää myös muilla mittareilla paremmin: useammin työelämässä, parempi koulutus, parempi toimeentulo, enemmän ystäviä.
Alapeukuista huolimatta kokoajaan uutisoidaan miesten yksinäisyysepidemiasta kun ei kumppania löydy.
No jos asia on niin, että yhä usempi nainen viihtyy mieluummin yksin kuin suhteessa, eikä löydä yrityksistä huolimatta sellaista suhdetta, jossa olisi hyvä olla, parempi kuin yksin, niin ehkä miesten pitäisi sitten yleisesti ottaen vähän petrata enemmän niitä asioita, joiden ansiosta naisilla olisi parempi olla parisuhteessa ja panostaisivat toiminnassaan sellaisiin asioihin.
Nykyään kuin ei tarvitse ottaa miestä minkään yhteiskunnallisen paineen tai toimeentulon takia, niin miesten pitää ehkä sitten vähän petrata ja tehdä naiselle suhteessa olo paremmaksi vaihtoehdoksi kuin yksinolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minä lähdenkin tästä laittamaan ruokaa. Tänään yakisobaa. Haluaako joku? Jatkakaa te vain meidän miesten vihaamista. Me olemme onnellisia vapaaehtoisesti sinkkuina. ~Mies26
Toivon, että sinä, ja kaikki te naisvihaajat sairastutte syöpään!
Sairas kommentti. Ja vain siksi, kun nuoret miehet ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja kuin tyytyisivät ottamaan naisen taakakseen. Mene hoitoon, miesvihaaja.
Sanon tämän naisena nyt aivan suoraan: Inhoan ja halveksin sitä piirrettä miehissä, että sanotaan, mitä kuvitellaan naisen haluavan kuulla. Se teeskentely paistaa läpi ja osa on sen ihan suoraan myöntänytkin. Tuommoisen miehen kanssa keskustelu tuntuu siltä kuin puhuisi robotin kanssa joka on opetellut fraaseja, joiden kuvittelee toimivan vastapuoleen. Semmoisen miehen kanssa on mahdotonta edes yrittää rakentaa aitoa keskinäistä yhteyttä, tai vuorovaikutusta, jonka varaan mitään yhteiseloa, tai elämää olisi mahdollista kestävälle pohjalle rakentaa.
Enkä nyt tarkoita sitä, että ei saisi olla kohtelias ja diplomaattinen, tai että pitäisi mahdollisimman loukkaavalla tavalla täräyttää kaikki aivopierut ilmoille, vaan sitä, että jos esim nainen sanoo haluavansa lapsia tulevaisuudessa, niin mies teeskentelee myös haluavansa, jotta saa naisen nalkitettua suhteeseen kanssaan, vaikka ei oikeasti halua lapsia, tai edes ole asiasta varma. Sekä myös muista suurista arvoja ja tulevaisuutta määrittävistä asioista valehtelu ja naisen myötäily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuristusseksiä ja alistuvan kotiorjan, joka käy jossain naisellisessa matalapalkkaduunissa, mutta maksaa 50/50 tai enemmänkin kaikista kuluista ja katsoo sormien välistä ihmiskauppahuorien panemisen yms.
Mulla on kaksi tytärtä. Päivä päivältä enemmän toivon, että tuovat teininä kotiin tyttökavereita vastakkaisen sukupuolen edustajien sijaan.
Aika rankkaa tekstiä. Mistä tuollaisen esimerkin mahdoit kaivaa?
No jep... Ja ihan kuin kuristaminen tai muut rivoilut olisi jotenkin lähtökohtaisesti paha asia. Itsellä menneisyydessä kaksi eri naista kumppanina jotka pyysivät kuristamista. Toinen halusi kakkunsa mustelmille... Siitä en kyllä itse tykännyt. Tekniikkalaji se läpsiminen, että ei omat sormet vahingoitu samoin. 😂 Oli
Juuri näin mutta siinä on ero kuitenkin kuristaako leikisti vai oikeasti. Eli voima ja mistä kohtaa puristaa. Aika useasti kyseessä on vaan sellainen että pidetään sitä kättä siinä kaulalla tehostenna. Oikeassa kuristamisesta sitten rajoittuu jo hapen pääsy ja siihen ei kannata ruveta jos partneri toivoo että "kuristaisitko".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai onko sulle sillä merkitystä onko sut valittu hiusten värin, pituuden, painon, koulutuksen tai minkä tahansa kriteerin perusteella?"
Minulle on tärkeää, että mies on valinnut minut siksi, että hän on halunnut minut riippumatta minun hiusten väristä, pituudesta, painosta tai koulutuksesta riippuen.
Eli sulle on jostain syystä väliä miksi mies sut on valinnu. Entä jos se syy onkin jokin mistä et pidä? Esimerkiksi pierusi haju?
Pierun haju? Oletko tollo? Haluatko itse olla jonkun kanssa, jolla on fetissi johonkin asiaan? Sinähän vaihdut hetkessä toiseen, kun vastaan tulee joku, joka on sen suhteen sinua parempi.
Olipa harvinaisen tollo kommentti. Eivät fetissit millään muotoa aiheuta tuollaista epäluotettavuutta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen jossa kumppanin kanssa jaettaisiin arkea, tehtäisiin asioita yhdessä, juteltaisiin kaikesta, käytäisiin tapahtumissa ym. tietysti myös sitä läheisyyttä ja seksiä. Läheisyys itselle olisi ihan katseita, kosketusta, sohvalla vierekkäin nainen kainalossa kun katsellaan jotain leffaa, sarjaa tai muuten vaan ollaan siinä lähekkäin. Seksi sitten tietysti sellaista jossa molemmat nauttii ja huomio toisen ja olisi monipuolisista ja seksistä puhuttaisiin avoimesti keskenään jotta kummallekaan ei jäisi jotain mietittyttämään vaan ottaisi asian rohkeasti esille.
Itsellä ei ole vielä ollenkaan kokemusta parisuhteesta tai seksistä mutta tämmöisenä sen itse näkisin.
Ihana kommentti, juuri samaa itsekin haluaisin.
Samoin minä kaipaisin juuri sitä onnellista, rauhallista tasaista arkea, jossa oltaisiin ja tehtäisiin kaikkea mukavaa yhdessä. Nimenomaan yhteistä perhe-elämää. Ongelma on siinä, että samaa tavoittelevat naiset ja miehet eivät kohtaa. Ne perhe-elämästä haaveilevat miehet usein ihastuvat naisiin, jotka tahtovat luoda uraa ja elää lapsetonta omaa elämää, jossa mies on vain mahdollistajana. Samoin toisin päin, moni nainen ei huomaa hyvien miesten potentiaalia. Mutta itsekin naisena, joka ilmaisi avoimesti etsivänsä perheen perustamisesta kiinnostunutta miestä jo nuorena, jäin yksin. Tein myös aloitteita, miehet eivät halunneet vielä sitoutua.
Ongelma ratkeaisi paljon jo sillä, että nuoret miehet kokisivat sitoutumisen ja aloilleen asettumisen hyvänä ja tavoittelemisen arvoisena asiana. Tunnen lukuisia onnellisia pareja, jotka ovat lähteneet liikkeelle siitä, että nuorena on ollut jo yhteinen unelma yhteisestä elämästä ja perheestä ja kumpikin on tähän sitoutunut ja tehnyt töitä suhteen hyväksi. Tunnen myös monia naisia, jotka ovat jääneet suhteeseen miehen kanssa, joka lupailee lapsia ja naimisiin menoa, mutta sitten keski-iässä tulee ero, kun naisella biologinen kello jo tikittää. Silloin myös se mies yrittää hankkia nuorempaa naista perheen perustamiseen. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Kiitos tästä kommentista, luo uskoa siihen, että kunnon miehiä vielä on. Teikäläisten on tärkeää tuoda kaikin tavoin ilmi, että teitä vielä on, jotta naiset saavat nähdä, että kaikki miehet eivät halua naisesta pelkkää seksiä, kuten niin monet "miehet" tässäkin ketjussa jo ovat suoraan sanoneet, että sitä vain ovat vailla. Auttaa ehkäisemään ja ehkä jopa parantamaan sitä miesvihaa.
Sellaisen naisen, jonka elämä ei riipu somesta. Ihan tarpeeksi on nähty näitä, joiden pitää raportoida koko elämä someen. Esim. ollaan ulkona syömässä, naisen on pakko ottaa kuva ruoka-annoksista ja postata ne. Tai ulkomailla jotain ihme lavastuksia, tyyliin pidä mua kädestä kiinni, niin että sun käsi näkyy ja musta näkyy selkä maiseman edessä. Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Kiitos tästä kommentista, luo uskoa siihen, että kunnon miehiä vielä on. Teikäläisten on tärkeää tuoda kaikin tavoin ilmi, että teitä vielä on, jotta naiset saavat nähdä, että kaikki miehet eivät halua naisesta pelkkää seksiä, kuten niin monet "miehet" tässäkin ketjussa jo ovat suoraan sanoneet, että sitä vain ovat vailla. Auttaa ehkäisemään ja ehkä jopa parantamaan sitä miesvihaa.
Miksi se aiheuttaisi mielestäsi miesvihaa jos miehet haluaa seksiä? En näe tässä mitään logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen naisen, jonka elämä ei riipu somesta. Ihan tarpeeksi on nähty näitä, joiden pitää raportoida koko elämä someen. Esim. ollaan ulkona syömässä, naisen on pakko ottaa kuva ruoka-annoksista ja postata ne. Tai ulkomailla jotain ihme lavastuksia, tyyliin pidä mua kädestä kiinni, niin että sun käsi näkyy ja musta näkyy selkä maiseman edessä. Mitä helvettiä?
Sometörpöt on ihan oma lajinsa ja niitä on sekä miehiä että naisia.
Minusta isoin ongelma on se, että naisella ei ole varaa vaatia miehiltä yhtään mitään koska he itse eivät ole kovin kummoisia ei ulkonäöltään tai muutenkaan. Siksi ei jaksa nähdä vaivaa heidän eteensä nykyaikana. Ei pelkkä alapää riitä, ehkä se on joskus riittänyt ja sen avulla on voinut vaatia ties mitä ja lähes kuun taivaalta, ei tule onnistumaan nykyaikana, moni jättää ihan suosiolla väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen jossa kumppanin kanssa jaettaisiin arkea, tehtäisiin asioita yhdessä, juteltaisiin kaikesta, käytäisiin tapahtumissa ym. tietysti myös sitä läheisyyttä ja seksiä. Läheisyys itselle olisi ihan katseita, kosketusta, sohvalla vierekkäin nainen kainalossa kun katsellaan jotain leffaa, sarjaa tai muuten vaan ollaan siinä lähekkäin. Seksi sitten tietysti sellaista jossa molemmat nauttii ja huomio toisen ja olisi monipuolisista ja seksistä puhuttaisiin avoimesti keskenään jotta kummallekaan ei jäisi jotain mietittyttämään vaan ottaisi asian rohkeasti esille.
Itsellä ei ole vielä ollenkaan kokemusta parisuhteesta tai seksistä mutta tämmöisenä sen itse näkisin.
Ihana kommentti, juuri samaa itsekin haluaisin.
Samoin minä kaipaisin juuri sitä onnellista, rauhallista tasaista arkea, jossa oltaisiin ja tehtäisiin kaikkea mukavaa yhdessä. Nimenomaan yhteistä perhe-elämää. Ongelma on siinä, että samaa tavoittelevat naiset ja miehet eivät kohtaa. Ne perhe-elämästä haaveilevat miehet usein ihastuvat naisiin, jotka tahtovat luoda uraa ja elää lapsetonta omaa elämää, jossa mies on vain mahdollistajana. Samoin toisin päin, moni nainen ei huomaa hyvien miesten potentiaalia. Mutta itsekin naisena, joka ilmaisi avoimesti etsivänsä perheen perustamisesta kiinnostunutta miestä jo nuorena, jäin yksin. Tein myös aloitteita, miehet eivät halunneet vielä sitoutua.
Ongelma ratkeaisi paljon jo sillä, että nuoret miehet kokisivat sitoutumisen ja aloilleen asettumisen hyvänä ja tavoittelemisen arvoisena asiana. Tunnen lukuisia onnellisia pareja, jotka ovat lähteneet liikkeelle siitä, että nuorena on ollut jo yhteinen unelma yhteisestä elämästä ja perheestä ja kumpikin on tähän sitoutunut ja tehnyt töitä suhteen hyväksi. Tunnen myös monia naisia, jotka ovat jääneet suhteeseen miehen kanssa, joka lupailee lapsia ja naimisiin menoa, mutta sitten keski-iässä tulee ero, kun naisella biologinen kello jo tikittää. Silloin myös se mies yrittää hankkia nuorempaa naista perheen perustamiseen. Ei toimi.
Itse en tiennyt mitään siitä mitä haluaisin tulevaisuudelta kun olin nuorempi. Jos olisin silloisen tyttöystävän kanssa alkanut perhettä perustamaan niin olisin varmaan työtön alkoholisti muuttotappiopaikkakunnalla. Nyt ajelehdin milloin minnekin, saanut lapset (toivomattani) ja olen kasvukeskusessa asuva uratykki.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä,läsnäoloa, keskustelua, yhdessä tekemistä ja menemistä. Arkea ,rakkautta , hyvää seuraa, myös sitä seksiä, mutta se tulee kaiken aiemmin mainittujen ohella. Perhe-elämää siis. Lapset mulla jo on tehtynä ja omillaan. Enkä todellakaan hae mitään kodin yleiskonetta, teen ihan kaikki hommat kotona nytkin ilman sen kummempia suunnitteluja. Koti hoidetaan yhdessä. Lasten kanssa vietän myös aikaa, koska he ovat aina osa mun elämää. Olen heille isä, jonka ansaitsevat. Niin ja olen kiltti.
Ihana kommentti! Onneksi teitä normaaleja, kunnollisia ja tervepäisiä miehiä on olemassa! Ja siksi oletkin parisuhteessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta isoin ongelma on se, että naisella ei ole varaa vaatia miehiltä yhtään mitään koska he itse eivät ole kovin kummoisia ei ulkonäöltään tai muutenkaan. Siksi ei jaksa nähdä vaivaa heidän eteensä nykyaikana. Ei pelkkä alapää riitä, ehkä se on joskus riittänyt ja sen avulla on voinut vaatia ties mitä ja lähes kuun taivaalta, ei tule onnistumaan nykyaikana, moni jättää ihan suosiolla väliin.
Nykyäänhän naiset saa mitä haluavat vain koska heillä on reikä jota miehet haluaa. Ihan sama millainen nainen on niin saa lauman miehiä tekemään asiat puolestaan.
Järjen käyttöä on se ettei luule, että tämän keskustelun tai edes foorumin sisältö edustaisi sitä mitä enemmistö ajattelee asioista. Se että täällä kalisee katkerat kommentit on otanta vain hyvin pienen joukon ajattelumaailmasta. Jos perustaa tähän koko maailmankatsomuksensa niin siitä on vastuussa ihan itse. Täällä on myös paljon ihan tahallaan soppaa sekoittavia ja kuka tahansa voi väittää olevansa mitä tahansa. Ja moni varmaan täältä ammentaa jo huonojen kokemuksien tai kokemuksien puutteesta tukea itselleen mutta siinäkin tulee tehneensä karhun palveluksen.
Mun mielestä kiva ois sellanen nainen joka ei ois maanpetturi.
Jos puhut oikeasta kuristamisesta etkä pelkästä sormet kaulan ympärille kietomisleikistä, niin siihen liittyy oikeita riskejä, joita on hyvä tiedostaa. Kaulasta voi murtua jotain tai todennäköisemmin verenkierto häiriintyy helposti merkittävästi jolloin on oikea riski menehtyä. Eli tekniikka, voimankäyttö ja erityisesti toisen reaktioiden huomaaminen on tärkeitä. En voi suositella kokeilemaan kun harvempi tietää mitä tekee ja vielä harvempi haluaa oikeasti ottaa sen riskin vaikka hetken huumassa se voi olla hyvä idea. Krikettimaila on liian raskas, rottinki on parempi;)