Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä, valmiin ruoan pöytään 3 x pv ja siivotun kodin.
Eka on totta ja loput täyttä tuubaa
Mies haluaa seksiä, naiset enemmänki välittää kotitöistä
No on niitä naisiakin jotka välittää seksistä enemmän kuin kotitöistä. Olen 68 v. nainen ja jos löytäisin miehen joka oikeasti nauttii seksistä olisin ikikiitollinen. En ole ruma enkä läski, miehet vaan haluaa lillua telkan ja ruoan äärellä. Minä haluaisin seksiä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa asuessa vapaaehtoisesti sinkku vela ja onnellinen. En halua parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.
Muutan Etelä-Koreaan n. 5 vuoden sisällä. Siellä menen naimisiin ja teen lapsia. ~Mies26
Palstan katkerat naiset eivät anna sinulle yläpeukkuja. Katsohan vaikka, niin kohta alkaa massa-alapeukutus. Mutta älä välitä siitä. Se on fakta, että nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina ja nuoret naiset ovat onnellisempia parisuhteessa.
Ja sitten on tuo ketjun nelikymppinen eronnut isä, joka lähinnä kiukuttelee.
Kiukuttelee? Sehä koittaa vain kertoa että joillain on mahdotonta saada mitään suhdetta ja vastaukseksi saa paskoja elämänohjeita
Kaikki on sille ei ei. Vaihtaisi vaikka työpaikkaa sellaiseen, jossa tutustuu naisiin. Verkostoituminen on se juttu.
En minäkää vaihtais työpaikkaa tai harrastuksia naisten takia. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
Höpöhöpö
Enköhän minä tiedä elämää ja miehiä nähneenä. Ei ole yhtäkään tullut elämässä vastaan mitä ei kiinnostaisi pelkästään seksi.
Erikoista.
No minun kokemuksen mukaan näin ei ole, ei ollut näin edes vaikeassa rikkovassa suhteessa, jossa miehen käytöksessä oli henkistä väkivaltaa. Läheisyys oli siinäkin suhteessa kuitenkin molemmille tärkeää, ehdottomasti niiitä vaikeankin suhteen hyviä puolia.
Varmasti on kuvaamasi kaltaisiakin miehiä, muttei voi yleistää, kyllä monelle miehelle, ainakin oman kokemukseni mukaan, läheisyys, ei vain seksi, on suhteessa olennaista. Voi toki olla niin, että tuo on itselleni niin olennaisen tärkeä asia, ettei esim.seurusteusuhdetta syntyisikään muunlaisen miehen kanssa, eikä siksi minulla ole paljoakaan kokemusta tuollaisista läheisyyttä karttavista miehistä. Kyllähän tuollainen näkyy jo heti tapailun alkuvaiheissa, jos läheisyys ei kuulu ihan arkeen ja monenlaisiin hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomessa asuessa vapaaehtoisesti sinkku vela ja onnellinen. En halua parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa.
Muutan Etelä-Koreaan n. 5 vuoden sisällä. Siellä menen naimisiin ja teen lapsia. ~Mies26
Se on fakta, että nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina ja nuoret naiset ovat onnellisempia parisuhteessa.
Miksi ne sitten valehtelee kyselytutkimuksissa? Miksi miehet kaipaavat parisuhdetta enemmän kuin naiset?
Ei kaivata. :) Olemme onnellisia vapaaehtoisesti sinkkuina. :) -eri
Ja naiset alapeukuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisilla keskustelupalstoilla käy hyvin ilmi, että monet haluavat parisuhteen vain seksin takia. Kadehtivat sinkkumiehiä, jotka saavat seksiä halutessaan ja pyörittävät naisia. Näillä miehillä ei ole vaadittavia ominaisuuksia naisen iskemiseen, joten "joutuvat" sitten ottamaan sen kenet saavat, ja toivovat saavansa seksiä parisuhteessa. Tietenkin myös usein haluavat muuttaa yhteen, taloudellisten ja muiden hyötynäkökulmien takia. Eräs mies sanoi livenä itselleni, että menee naimisiin, koska avopuoliso vaatii ja saavutetuista eduista halutaan pitää kiinni. Moitti puolisoaan eri ihmisille eri yhteyksissä muuten. Ja tämäkin kilttinä ja ns. asiamiehenä pidetty. Miehet ovat taitavia näyttelemään.
Kyllä ne täällä vauvapalstallakin jauhavat chadeista ja kuinka normimies joutuu tyytymään siihen mitä saa että saisi seksiä. Ja kuinka naiset ovat onnekkaita kun on aina joku juoppo vähintään läähättämässä niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan katkerat naiset eivät anna sinulle yläpeukkuja. Katsohan vaikka, niin kohta alkaa massa-alapeukutus. Mutta älä välitä siitä. Se on fakta, että nuoret miehet ovat onnellisempia sinkkuina ja nuoret naiset ovat onnellisempia parisuhteessa.
Ja sitten on tuo ketjun nelikymppinen eronnut isä, joka lähinnä kiukuttelee.
Kiukuttelee? Sehä koittaa vain kertoa että joillain on mahdotonta saada mitään suhdetta ja vastaukseksi saa paskoja elämänohjeita
Kaikki on sille ei ei. Vaihtaisi vaikka työpaikkaa sellaiseen, jossa tutustuu naisiin. Verkostoituminen on se juttu.
Vai että vain vaihtaa työpaikkaa?
Ite oon ollu nyt toista vuotta työttömänä ja sinä neuvot ihmisiä "vaihtaa työpaikkaa" jotta pääsis vikittelee kollegoita?
Ootko joku oikeistolainen jonka mielestä töihin vaan mennään? Ehkä jopa persu.
Itse haluan parisuhteelta läheisyyttä, huumoria, yhteistoimintaa ja ylipäänsä sellaisia elämän mukavia asioita.
Tuntuu siltä, että tämä tavoitteeni on hyvin yleinen, ikään ja sukupuoleen katsomatta.
-M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
Höpöhöpö
Enköhän minä tiedä elämää ja miehiä nähneenä. Ei ole yhtäkään tullut elämässä vastaan mitä ei kiinnostaisi pelkästään seksi.
Tämähän kertoo vain sen, mitä sinulla on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa matkustelussa? Mukavaahan se on oman kumppanin kanssa ja vielä lapsiperheenäkin.
Luin kyllä tuon kommentin aivan eri tavalla kuin sinä. Ei siinä moitittu matkustelua.
Toisaalta kun ajattelee niin ehkä tosiaan onkin ihmisiä jotka mieltää itsensä ja muut vain yksinkertaisesti tiettyjen kaavojen mukaan ja se on siinä eikä siinäkään ole mitään vikaa jos näin on. Haluan itse ajatella, että jokainen muuttuu ihmisenä ajan myötä, löytäen lisää itsestään mutta niin ei ehkä sittenkään käy kaikille. Tai se muutos tapahtuu hitaammin. Eikä se ole välttämättä huonokaan asia vaan erilainen kokemus kuin itsellä. Eli pitää itsekin miettiä tätä asiaa enemmän omalla kohdallani. Tämä siis siihen kun kommentoin tutustumaan itseensä paremmin, mutta jospa siellä on tosiaan kaikki jo käyty läpi ja se on siinä. Varmaan silloin helpottaisi jos etsii sellaista ihmistä joka mieltää itsensä samoin. Naisissa niitä on vähemmän, mutta on niitä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa, seksiä ja kodin hengettären.
Ja sinä tarjoat vastavuoroisesti suhteeseen...? seuraa, seksiä ja...?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen jossa kumppanin kanssa jaettaisiin arkea, tehtäisiin asioita yhdessä, juteltaisiin kaikesta, käytäisiin tapahtumissa ym. tietysti myös sitä läheisyyttä ja seksiä. Läheisyys itselle olisi ihan katseita, kosketusta, sohvalla vierekkäin nainen kainalossa kun katsellaan jotain leffaa, sarjaa tai muuten vaan ollaan siinä lähekkäin. Seksi sitten tietysti sellaista jossa molemmat nauttii ja huomio toisen ja olisi monipuolisista ja seksistä puhuttaisiin avoimesti keskenään jotta kummallekaan ei jäisi jotain mietittyttämään vaan ottaisi asian rohkeasti esille.
Itsellä ei ole vielä ollenkaan kokemusta parisuhteesta tai seksistä mutta tämmöisenä sen itse näkisin.
Ihana kommentti, juuri samaa itsekin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Suomalaisiiin läskeihin demariuden ja femakkoisuuden läpikotaisin saastuttamiin h a r p p u i h i n ei kannata itseään sotkea millään tavalla.
Ylilautaincelit voi painua vaikka Venäjälle. Nämä keskustelut ja aiheet ei koske teitä. Pahennatte vain asiaa Andrew Tate ulinalla.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuristusseksiä ja alistuvan kotiorjan, joka käy jossain naisellisessa matalapalkkaduunissa, mutta maksaa 50/50 tai enemmänkin kaikista kuluista ja katsoo sormien välistä ihmiskauppahuorien panemisen yms.
Mulla on kaksi tytärtä. Päivä päivältä enemmän toivon, että tuovat teininä kotiin tyttökavereita vastakkaisen sukupuolen edustajien sijaan.
Aika rankkaa tekstiä. Mistä tuollaisen esimerkin mahdoit kaivaa?
Jos mies kirjoittaa olevansa töissä, niin hänelle voi ihan hyvin sanoa, että vaihtaa työpaikkaa. Hakee vaikka isoon sairaanhoitopiiriin töihin, siellä niitä naisia on. Miksi jumittaa paikassa, jossa on vain miehiä?
Jos taas mies kirjoittaa olevansa työtön, niin hänen kannattaa mennä paikallisen työttömien yhdistyksen toimintaan mukaan, sielläkin on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7071125/Men-married-improve-we…
Tässä professori Paul Dolan puhuu tutkimustietoa asiasta: Parisuhde ia lapset parantaa miehen hyvinvointia mutta ei naisten. Lapsettomat sinkkunaiset ovat kaikista terveimpiä jan onnellisimpia. Naimisissa olevat äidit ovat onnettomimpia ja sairaampia. Naimisissa olevat isät ovat onnellisempia ja terveempiä kun taas lapsettomat sinkkumiehet ovat onnettomimpia.
Dolanin mukaan, jos nainen haluaa elää onnellisena ja terveenä, hänen kannattaa pysyä lapsettomana sinkkuna mutta jos mies haluaa elää pitkän elämän onnellisena ja terveenä, hänen kannattaa mennä naimisiin ja hankkia lapsia.
Tämä voi johtua siitä, että naisella on tasapainottava ja rauhoittava vaikutus miehen elämään mutta miehellä ei ole samaa vaikutusta naisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Erikoista.
No minun kokemuksen mukaan näin ei ole, ei ollut näin edes vaikeassa rikkovassa suhteessa, jossa miehen käytöksessä oli henkistä väkivaltaa. Läheisyys oli siinäkin suhteessa kuitenkin molemmille tärkeää, e
Näinpä. Itse olen aika vahvasti demiseksuaalinen luonne ja pidän aivan todella oksettavana käytöksenä maalata kaikki miehet joksikin seksihulluiksi kyntömiehiksi. 🤢 Siitä tunnistaa sovinistin.
Niin kuin aiemmin sanoin, jotkut pissisnaiset ovat homoksi haukkuneet, kun en ole heidän flirttailulle lämmennyt. Kyllä minä ihan ensimmäisenä haluan parisuhteelta tunnetta ja läheisyyttä, luotettavuutta ja lojaaliutta. Se on tärkeä asia myös makuuhuoneessa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ne ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja naisille se parisuhde on tärkeämpää.
Miehet ovat naisia onnellisempia sinkkuina tilastojen mukaan.
Vaan kun ei. Sinkkumiehistä suurempi osa kaipaa suhdetta kuin -naisista. Sinkkunaiset pärjää myös muilla mittareilla paremmin: useammin työelämässä, parempi koulutus, parempi toimeentulo, enemmän ystäviä.
Alapeukuista huolimatta kokoajaan uutisoidaan miesten yksinäisyysepidemiasta kun ei kumppania löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuristusseksiä ja alistuvan kotiorjan, joka käy jossain naisellisessa matalapalkkaduunissa, mutta maksaa 50/50 tai enemmänkin kaikista kuluista ja katsoo sormien välistä ihmiskauppahuorien panemisen yms.
Mulla on kaksi tytärtä. Päivä päivältä enemmän toivon, että tuovat teininä kotiin tyttökavereita vastakkaisen sukupuolen edustajien sijaan.
Aika rankkaa tekstiä. Mistä tuollaisen esimerkin mahdoit kaivaa?
Netissä näitä miehiä tuntuu riittävän. Itse en kyllä tiedä tavanneeni, mutta joku niitä sinne kirjoittelee. Ohis
Tämä siis vastaus viestiketjuun, jossa kirjoittajalle oli hälläväliä selvästi mitä toinen osapuoli haluaa/näkee parisuhteesta yleensä ja toisesta henkilöstä.