Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
361/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Kiitos tästä kommentista, luo uskoa siihen, että kunnon miehiä vielä on. Teikäläisten on tärkeää tuoda kaikin tavoin ilmi, että teitä vielä on, jotta naiset saavat nähdä, että kaikki miehet eivät halua naisesta pelkkää seksiä, kuten niin monet "miehet" tässäkin ketjussa jo ovat suoraan sanoneet, että sitä vain ovat vailla. Auttaa ehkäisemään ja ehkä jopa parantamaan sitä miesvihaa.

Lopeta jo! Voi taivas mitä kaksinaismoralistista ja seksististä paskaa. Oma kommenttisi on puhdasta miesvihaa. 

🤮

Vierailija
362/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.

Varmaan on vaikea löytää nainen, jolle riittää se, että mies tarjoaa parisuhteessa vain seksiä.

Ei tuossa niin sanottu. Mies voi tarjota vaikka kuun taivaalta kunhan saa seksiä mutta näköjään miehet ei saa haluta seksiä niin kertokaa nyt naiset mitä miehet saa haluta kun kerta te olette se jotka määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Sulla on ollut ns. B-tason miehiä.

Vierailija
364/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Itse taidat olla ö-tason ihminen

Vierailija
365/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai miksi vastaat miesten puolesta. Se on kiva että sinä tiedät paremmin niin ei meidän miestenn tarvitse vastata.

Vierailija
366/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Minä ja mieheni annamme toisillemme päivittäin rakkautta, hellyyttä ja kumppanuutta. 

Mitä SINÄ itse muka kykenet antamaan parisuhteessa naiselle muuta kuin käyttämään häntä seksileluna omissa masturbointisessioissasi?

Ihan kaikkea sitä samaa mitä naisetkin voi antaa mutta sitä ei kysytty vaan mitä mitä miehet haluaa ja vastausta ei hyväksytä. Pitää siis kysyä naisilta mitä miehet saavat haluta.

Jos vastaus on seksi, niin silloin on hyväksyttävä se ettei iso osa naisista halua seurustella sellaisen miehen kanssa, jolle ainoa syy parisuhteeseen on seksi. Kyllä naiset vastauksen hyväksyvät ja dumppaavat noin ajattelevan miehen, antaa sellaisen miehen olla rauhassa ja etsiä samoin ajattelevaa kumppania. Kumpikin voittaa. 

Vierailija
367/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerron, että en halua tatuoitua, ylipainoista, rumaa luonnevikaista/mt ongelmista kärsivää naista niin jäljelle ei jää kauheasti naisia. Joten yksineläminen on ainoa vaihtoehto ns. tavallisille miehille, meille kun tarjolla on vain tuota edellä mainittua.

Vierailija
368/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille:

80% miehistä on kasvatettu onnettomasti. Je mikä nostaa sinut supersankariasemaan ja tuottaa onnellisen elämän myös sinulle: panosta aitoon huomioon ottamiseen. 

Naisille vinkki: Älkää työntäkö sitä nokkaa joka asiaan joka ei teille kuulu. Antakaa miehelle tilaa älkääkä kuvitelko olevanne kaiken eksperttejä

Vierailija
369/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni annamme toisillemme päivittäin rakkautta, hellyyttä ja kumppanuutta. 

Mitä SINÄ itse muka kykenet antamaan parisuhteessa naiselle muuta kuin käyttämään häntä seksileluna omissa masturbointisessioissasi?

Ihan kaikkea sitä samaa mitä naisetkin voi antaa mutta sitä ei kysytty vaan mitä mitä miehet haluaa ja vastausta ei hyväksytä. Pitää siis kysyä naisilta mitä miehet saavat haluta.

Jos vastaus on seksi, niin silloin on hyväksyttävä se ettei iso osa naisista halua seurustella sellaisen miehen kanssa, jolle ain

Vihdoin joku hyväksyi vastauksen.

Minä haluan suhteelta seksiä ja sitä saankin. En näe syytä haluta muuta.

Vierailija
370/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, että mieskin haluaisi yhdessäoloa, jutustelua ja yhdessä tekemistä, läheisyyttä ja hellyyttä, seksiäkin.

Mutta jotenkin vain tuntuu, että se ykkönen on aina vaan seksi.

...ja miten sitä aina sotkeentuu vain mieheen, joka näkee minut vain tissiparina ja reikänä?

Vierailija
371/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on vaikea löytää nainen, jolle riittää se, että mies tarjoaa parisuhteessa vain seksiä.

Ei tuossa niin sanottu. Mies voi tarjota vaikka kuun taivaalta kunhan saa seksiä mutta näköjään miehet ei saa haluta seksiä niin kertokaa nyt naiset mitä miehet saa haluta kun kerta te olette se jotka määrää.

Kyse ei ole mistään määräämisestä mitä saa haluta. Kyse on siitä, ettei monikaan nainen halua olla sellaisen miehen kumppani jolle nainen on vain väline seksiin, naisen seurassa ja parisuhteessa ollaan vain saadakseen seksiä. Se on epäinhimillistävää ja esineellistävää. 

Vierailija
372/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Kyllä todella moni nainen kokee yksinäisyyttä parisuhteessa, kun mies priorisoi työn, kaverit ja harrastukset muijansa edelle. Siitähän on oikein se sanontakin bro's before hoes. 

Eli naisen tehtävä on olla vain se nujerrettu äiti joka häärää siellä kotona ja mies menee kavereidensa kanssa ja nauttii elämästä ja "a-luokan reissuista", koska se vaimon ja lasten kanssa vietetty aika on tietenkin aina b-luokan reissu. Tämä on hyvin tyypillinen ja paskamainen asenne miehillä.

Siksi olen itse tosi tarkka miehiä tapaillessa  siitä, että mies nimenomaan viihtyy kanssani ja tykkää keskustella. Mikään seksi ei tule kyseeseen pitkään aikaan, vaan ensin pitää viihtyä kanssani muutenkin. 

Jos alkaa vähänkin tulla ilmi jotain sellaista, että "ei naisten kanssa voi keskustella, miehet on sitä varten" asennetta, mies saa lähteä matkoihinsa.

Vierailija
373/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taidat olla ö-tason ihminen

Ai sillon on A-luokkaa jos käyttäytyy noin? Selvä homma. Veikkaan että sulla ei ole paremmasta tietoakaan. Nuo miehet on juuri sitä sinun omaa tasoasi.

Vierailija
374/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse ei ole mistään määräämisestä mitä saa haluta. Kyse on siitä, ettei monikaan nainen halua olla sellaisen miehen kumppani jolle nainen on vain väline seksiin, naisen seurassa ja parisuhteessa ollaan vain saadakseen seksiä. Se on epäinhimillistävää ja esineellistävää. "

Mutta kun sitä ei kysytty mitä naiset haluaa vaan mitä miehet haluaa. Jos miehet vastaa että seksiä niin miksi naiset tulee sanomaan etteivät halua miehiä jotka haluaa seksiä.

Vierailija
375/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Kyllä todella moni nainen kokee yksinäisyyttä parisuhteessa, kun mies priorisoi työn, kaverit ja harrastukset muijansa edelle. Siitähän on oikein se sanontakin bro's before hoes. 

Eli naisen tehtävä on olla vain se nujerrettu äiti joka häärää siellä kotona ja mies menee kavereidensa kanssa ja nauttii elämästä ja "a-luokan reissuista", koska se vaimon ja lasten kanssa vietetty aika on tietenkin aina b-luokan reissu. Tä

Kuka haluais keskustella tällaisen miesvihaaja-seksistin kanssa yhtään mistään. Mitä iloa siitä olisi, jos taso kommunikoida on tätä tasoa?? Kuva ympäröivästä maailmasta katkeroituneen katsantokannan vääristämä.

Ei minulla olisi naisena mitään sanottavaa miehelle, joka puhuisi naisista näin rumasti.

Vierailija
376/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernit nuoret miehet ei tarvitse naista taakakseen. Ainut huono asia vapaaehtoisesti sinkkuna olemisessa nuorilla miehillä on se, että naiset solvaa; haukkuvat inceleiksi, köyhiksi, huonosti koulutetuiksi, työttömiksi, onnettomiksi, surullisiksi, vätyksiksi, naisvihaajiksi.

Mutta todellisuudessa modernit nuoret miehet ovat rikkaampia, paremmin koulutettuja ja onnellisempia kuin nuoret naiset.

Olen moderni nuori mies ja ihan tuon yleistävän kuspäisyyden takia sanon sinua inceliksi. 

M30

Vierailija
377/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta todellisuudessa modernit nuoret miehet ovat rikkaampia, paremmin koulutettuja ja onnellisempia kuin nuoret naiset.

Missä se sinun todellisuus oikein sijaitsee? Ei ainakaan Suomessa. Tilastojen mukaan koulutusero on jo varsin suuri ja nimenomaan naiset ovat kouluttautuneet enemmän. Myös työllisyys on naisilla parempi. 

Vierailija
378/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se sinun todellisuus oikein sijaitsee? Ei ainakaan Suomessa. Tilastojen mukaan koulutusero on jo varsin suuri ja nimenomaan naiset ovat kouluttautuneet enemmän. Myös työllisyys on naisilla parempi. 

Onko naisen euro siis miehen 80 senttiä?

Vierailija
379/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuitenkin tyytytyväisempiä elämään kaikilla osa-alueilla. Ja sekös vituttaa. 

Ohis

Vierailija
380/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Kiitos tästä kommentista, luo uskoa siihen, että kunnon miehiä vielä on. Teikäläisten on tärkeää tuoda kaikin tavoin ilmi, että teitä vielä on, jotta naiset saavat nähdä, että kaikki miehet eivät halua naisesta pelkkää seksiä, kuten niin monet "miehet" tässäkin ketjussa jo ovat suoraan sanoneet, että sitä vain ovat vailla. Auttaa ehkäisemään ja ehkä jopa parantamaan sitä miesvihaa.

Lopeta jo! Voi taivas mitä kaksinaismoralistista ja seksististä paskaa. Oma kommenttisi on puhdasta miesvihaa. 

🤮

Juu ei ole mitään miesviha tuossa. Sie oot vain trolli ja häpeäksi meille miehille.

M30