Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vain äänestäkö sitä Pätsiä, siitä ei todellakaan ole idolsiksi

Vierailija
31.01.2007 |

vaikka laulaa osaakin.

Ulkonäkö: aivan järkyttävä nenä ja hampaat...kuin peikko

Opiskelee lääkäriksi: Ei todellakaan ole aikaa kierrellä keikoilla; on sanonut sen itsekin

uskovaisuus: idoli ei voi olla hellari, näkeehän sen Ilkankin menestyksestä (jota siis ei ole)

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siltä ole näytetty kuin pieniä laulun luikautuksia, miten siitä pystyy niin ärsyyntymään? Minusta se on tällä hetkellä ihan samalla tasolla kun moni muukin nobody-semifinalisti eli ei herätä tunteita puoleen eikä toiseen. Kyllä se vissiin laulaa osaa mutta esiintymisestä ei vielä tietoa, niinkun nyt ei niistä muistakaan.

Vierailija
62/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari-masinointi on alkanut :)))))))))))))))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuo ylimielisyyden ja vaatimattomuuden yhdistelmä. En vaan osannut itse sitä tuolla lailla analysoida.

Vierailija
64/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raamatun esitteleminen ja hellareitten nettisivuilla alkanut painostus Pätsin äänestämiseen !!!!!!

Just se ärsyttää ja siksi on hyvä että ari on samassa ryhmässä (tahallaan tehty niin)

Vierailija
65/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattijuoppouteen on mitä on?

Vierailija
66/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia Pätsin puolesta. On laitettu sellaisenn pienryhmään ettei pääse läpi, hyvä niin

Vierailija
67/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen uskovainen luterilainen. Mulla ei ole hellareita mitään vastaan, tunnen monia.

Vierailija
68/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari on samassa ryhmässä Pätsin kanssa....heippa vaan hellari, et päässyt jatkoon

Vierailija
69/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tulee esiin. Jonkun mielestä ei voi siis opiskella lääkäriksi ja olla idoli samaan aikaan. Onhan siellä muitakin opiskelijoita ja lukiolaisia finalisteissa, nekö sitten pystyy hoitamaan opintonsa?? Taitaa taas iskeä se av-mammojen pohjimmainen kateellisuus lääkäreitä kohtaan. Ja ihan vaan esimerkkinä. YUP:n kitaristi on lääkäri ja YUP oli pystyssä jo ennen sen läkärinopintoja ja sen aikana ja sen jälkeen...

Vierailija
70/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen on ne opinnot keskeyttää jos se valitaan idoliksi! Ensinnäkään mä en haluaisi omaan terppakeskukseeni lääkäriä, joka on opintojen aikana keskittynyt johonkin ihan muuhun. Sitä paitsi ihan taatusti ei menestystä tule, jos ei pysty olemaan täysillä mukana.

Bai bai Pätsi, sanon minä myös.

Vierailija
71/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätsi on jo niin pitkällä että hänellä alkaa harjoittelu. Ja samalla et todellakaan voi kiertää maata ja laulaa öitäsi kapakoissa.

Ja vertaus YUP:iin on todella ontuva, kyllä uusi idol joutuu pikkuisen erilaiseen keikkatahtiin kuin joku YUP.

Onneksi Ari on samassa erässä joten buy buy pätsi - onneksi

Vierailija
72/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paras tyyli ja lauluääni. Nyt on trendikästä olla harkitun rähjäinen.

Vierailija
73/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vihamielisyys joillakin täällä. Mitä se Pätsi on tehny teitä vastaan? Uskovien vainoa?

Vierailija
74/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä pienryhmässä on, vain viisi seitsemästä finalistista menee finaaliin pienryhmän voiton perusteella....

Vierailija:

vastauksia Pätsin puolesta. On laitettu sellaisenn pienryhmään ettei pääse läpi, hyvä niin

Vierailija
75/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienryhmästä finaaliin kun oli oikea kappalevalinta :). Ja siihen asti oli tuskin yhtään näytetty telkkarissa.

Vierailija
76/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtään ei valita " keräilyeristä"

Sorry vaan hellarit. Ja ´vaikka olisi keräilyerät tuomarit eivät enää valitse toista hellaria kun kaikki tietää millainen Ilkan menestys on ollut...... halutaan tähti eikä toisella kädellä lauluhommia tekevä lääkäri

Vierailija
77/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä jo silloin. Tuo viisaus meni jotenkin niin, että Pätsi haluaisi oikeasti olla idoli ja paras, mutta ei halua näyttää sitä vaan tekeytyy vaatimattomaksi. Ja siksi hän antaa ylimielisen vaikutelman itsestään. Tuo on sellaista miehen logiikkaa, että minä en sitä pysty seuraamaan. Pätsi on siis yhtä aikaa vaatimaton ja ylimielinen, ja lisäksi haluaa oikeasti olla paras??

Itse olen ateisti, mutta se ei asiaan vaikuta. Poika osaa varmaan laulaa, vaikka sitä ei ole paljon saatu kuulla. Ja on mukavan näköinen (tukastaan huolimatta), veitikka silmäkulmassa. En ehkä häntä äänestäisi, mutta vaikuttaa symppikseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän