Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vain äänestäkö sitä Pätsiä, siitä ei todellakaan ole idolsiksi

Vierailija
31.01.2007 |

vaikka laulaa osaakin.

Ulkonäkö: aivan järkyttävä nenä ja hampaat...kuin peikko

Opiskelee lääkäriksi: Ei todellakaan ole aikaa kierrellä keikoilla; on sanonut sen itsekin

uskovaisuus: idoli ei voi olla hellari, näkeehän sen Ilkankin menestyksestä (jota siis ei ole)

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää mitään mahiksia

*ammutaan Pätsi kuuhun *

Vierailija
2/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pätsissä ärsyttää se jatkuva uskonnon toitotus. Ihan hieno juttu jos on uskon löytänyt, mutta tuo asenne " minä olen parempi kuin te muut" on niiiin ylimielinen. Tottakai saa mainita uskosta, mutta tuo joka tuutista suitsuttaminen menee samaan kastiin kuin vartiotornin jakeleminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älyttömän vitsikäs ku myöhästy bussista muttei taxista

Vierailija
4/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ari on samassa ryhmässä Pätsin kanssa....heippa vaan hellari, et päässyt jatkoon

Pätsi on mulle yhdentekevä.

Vierailija
5/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä katsonut jaksot vähän huolimattomasti. Onko se oikeasti jeesustellut siellä jotain? Mulla ei ole oikein mitään mielikuvaa koko tyypistä.

Vierailija
6/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

semifinaaleissa esitteli raamattuaan. Jos tuo ei ole uskonnolla ratsastamista niin mikä sitten on ???

Vierailija
7/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nää taidetta leikkivät keskinkertaisuudet, jotka kuvittelee että homma onnistuu jotenkin oikean ammatin ohessa.

Vierailija
8/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jäi vähän semmoinen mielikuva, että tiesivät jo vastauksen. Eli kai niitä haastatellaan oikeissa alkukarsinnoissa. Tiedä sitten miten Pätsi on siellä vakaumustaan tuonut esille.

Vierailija
9/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleensa seurakuntanuorissa ja olevansa helluntalainen kuten Ilkka Jääskeläinen. Ja sanoi jotenkin näin että jokainen vastaa omasta vaelluksestaan. Ei ole enempää uskoaan tuonut julki paitsi että myöhemmin sekunnin näkyi raamattu kädessä. Nämä näköjään ovat liikaa joillekin av-mammoille :).

Vierailija
10/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäisi, jos Hesarissa ja valtakunnallisella tv-kanavalla painostettaisiin äänestämään jotakuta, mutta se on ihan ymmärrettävää, että helluntalaiset haluaa äänestää omaansa. Olihan esim. Hanna Pakarisen aikana Puukeskuksessa (vai missä se oli töissä?) kampanja " oman tytön" puolesta, miksei sitten hellareilla?

Minä en käy hellareiden nettisivuilla, joten mua ei ärsytä mikään mistä siellä puhutaan =)

Vierailija:

ja raamatun esitteleminen ja hellareitten nettisivuilla alkanut painostus Pätsin äänestämiseen !!!!!!

Just se ärsyttää ja siksi on hyvä että ari on samassa ryhmässä (tahallaan tehty niin)

Vierailija
11/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut, vaikutti fiksummalta. Yhtä ääliö kuin Ruslanas nalleineen. Ei siellä muutkaan vakaumuksiaan esittele, edes Tessan ilmiselvästä lesboudesta en muista käydyn keskusteluja. Eikä kukaan kasvissyöjä heilunut purjo kourassa että katsokaa kaikki, olen kasvissyöjä!

Vierailija
12/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi, että sulla saatta olla oikeaa paloa alalle, mutta kun et päästä sitä valloilleen se tulee ulos ylimielisyytenä.

Suomennettuna: Pätsi on lahjakas, mutta valinnut toisen vaativan ammatin ja nyt esittää että musiikkiin ei ole välttämätöntä satsata täysillä, aan se voi hoitaa lääkärin ammatin ohessa. Vähän niinku vasemmalla kädellä. Se ei uskalla satsata tosissaan ja kun muut taas on tosissaan niin vaikutelma on ylimielinen: -> tyhmä paljon töitä tekee, lahjakas selviää vähemmällä.

Ei mene niin.

Vierailija
13/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallekarhufanien nuoleskeluksi tai äitien äänien kalastamiseksi (äidithän toki haluaa idolin, joka pukeutuu lämpimästi, niin lapsetkin pukeutuu lämpimästi tai jotain) ;)

Mutta muutamalle on näköjään liikaa se, että Markuksella oli mukana Raamattu.

Toisella on mukana nalle, toisella Raamattu, jollain ehkä kitara tai hyvä roskaromaani, mutta kukaan ei mun mielestä paukuttanut ketään millään päähän, tai kalastellut ääniä.

T: ateisti, jota ei haittaa jos uskovainen lukee Raamattua

Vierailija:

Ei ole enempää uskoaan tuonut julki paitsi että myöhemmin sekunnin näkyi raamattu kädessä. Nämä näköjään ovat liikaa joillekin av-mammoille :).

Vierailija
14/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heilunut, ei esitellyt sitä kenellekään. Miksi se ärsyttää? Oli siellä varmaan kasvissyöjälläkin omat sellerit mukana, tai absolutistilla vesipullo, jos olisi tarpeeksi tarkkaan telkkaria kytännyt.

Vierailija:

Enpä olisi uskonut, vaikutti fiksummalta. Yhtä ääliö kuin Ruslanas nalleineen. Ei siellä muutkaan vakaumuksiaan esittele, edes Tessan ilmiselvästä lesboudesta en muista käydyn keskusteluja. Eikä kukaan kasvissyöjä heilunut purjo kourassa että katsokaa kaikki, olen kasvissyöjä!

Vierailija
15/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymyili kun huomasi kuvattavan. Samaan kohtaan näytettiin muutaman muun kilpailjan onnenamuletteja (esim. kaulakoru yhdellä tytöllä).

Vierailija
16/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tärkeässä kisassa, koska se heti tulkitaan äänten kalasteluksi?

Markus Pätsi ei esitellyt raamattuaan kenellekään, eikä julistanut uskoaan kenellekään. Tiedän, koska veljeni oli mukana teatteriviikonloppuna ja oli pakko soittaa hänelle kysyäkseni tästä asiasta :D

Vierailija
17/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysytellään kasvisyöntivertauksessa, niin ei ne kasvissyöjät sentään keittokirjat kädessä siellä istuneet. Pätsillekin olisi hyvin riittänyt huomiota herättämätön rukoilu, jos uskontoa ei voi hetkeksikään laittaa sivuun.

Vierailija
18/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä uskovaisuudessa niin kovasti ärsyttää, että uskovaisen pitäisi mennä piiloon lukemaan Raamattuaan?

Ei, en todellakaan ole itse uskovainen, erosin joulukuussa kirkostakin kun en usko, mutta ei minua haittaa jos uskovainen lukee Raamattuaan.

Vierailija:

Jos pysytellään kasvisyöntivertauksessa, niin ei ne kasvissyöjät sentään keittokirjat kädessä siellä istuneet. Pätsillekin olisi hyvin riittänyt huomiota herättämätön rukoilu, jos uskontoa ei voi hetkeksikään laittaa sivuun.

Vierailija
19/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
20/77 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttiko se uskonto niin voimakkaasti ilkkailoisen menestykseen? Mulla jäi jotenkin ihan huomaamatta se että hän oli hellari. Se jäi mieleen että puhuttiin että mummot äänestää... Vaikuttiko se uskispiirien äänestäminen niin paljon asiaan? Mulla ei ole teini-ikäisiä tuttuja joten en osaa sanoa oliko se nuoren mielestä hyvä idoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi