Auta minua ongelmassani
Joskus vuosia ja vuosia sitten ajauduin juttelemaan jonkun ulkkiksen kanssa netissä. Ei mikään deittipaikka eikä millään tavalla minun tyyppiseni mies. Ruma, anteeksi vain... eikä ole muutenkaan yhtään sellainen, josta kiinnostuisin. Jotenkin vain jumituin tähän keskusteluun, koska... En tiedä miksi. Kerran jo pääsin irti yhden miehen takia, mutta huonon omatunnon saattelemana menin ottamaan taas yhteyttä ja tässä sitä taas ollaan. Tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi, mutten vain jaksaisi enää jaaritella tuon kanssa. Muutenkin epäilen, että miehellä on jotain fiiliksiä minua kohtaan... kovasti kehuu kuviani. No minä en valitettavasti voi kehua hänen kuviaan, joten vaivaantuneena yritän vain vaihtaa puheenaihetta, jos häneltä tulee selfie. Onneksi ei melkein ikinä tule.
En haluaisi loukata häntä, mutten yksinkertaisesti jaksaisi enää jaaritella turhanpäiväisyyksiä. Olenko ihan hirviö, jos vain "unohdan" vastata hänelle ja katoan kaukaisuuteen?
Kommentit (22)
Oletko kuullut huijareista? Vaikuttaisi ihan sellaiselta. Heidän tyylinsä on juuri tuollainen. Oletko googlettanut hänen kuvaansa ja tarkistanut, ettei ole ns lainakuva? Ja kysellyt joskus paikasta, jossa hän asuu sellaista jonka voit sitten tarkistaa. Huijareiden tyyli on juuri tuo, etteivät he lopeta. Odottavat vain koska lämpenet ja sitten puhutaankin jo rahasta. Voit lopettaa yhteydenpidon ihan heti, jos tahdot. Ei siihen mitään syytä tarvita etenkin, kun annat aikaasi huijarille.
Sama juttu, mutta olen tehnyt selväksi että mitään romanttisia/seksuaalisia fiiliksiä ei ole. Haluaa silti jatkaa yhteydenpitoa ja ahdistaa, kun tuppautuu ajoittain kyläilemään vaikka yritän kohteliaasti kieltäytyä. Pitäisi kasvattaa munat (itselleni).
Sipikaa treffit ja tarjoa kakkosta. Kyllä se karkuun lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut huijareista? Vaikuttaisi ihan sellaiselta. Heidän tyylinsä on juuri tuollainen. Oletko googlettanut hänen kuvaansa ja tarkistanut, ettei ole ns lainakuva? Ja kysellyt joskus paikasta, jossa hän asuu sellaista jonka voit sitten tarkistaa. Huijareiden tyyli on juuri tuo, etteivät he lopeta. Odottavat vain koska lämpenet ja sitten puhutaankin jo rahasta. Voit lopettaa yhteydenpidon ihan heti, jos tahdot. Ei siihen mitään syytä tarvita etenkin, kun annat aikaasi huijarille.
Öh... huijari käyttää varmasti rumaa kuvaa houkutellakseen uhreja 🤦🏼 tätä keskustelua on kestänyt vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Sipikaa treffit ja tarjoa kakkosta. Kyllä se karkuun lähtee...
Hän asuu ihan kotimaassaan. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta olen tehnyt selväksi että mitään romanttisia/seksuaalisia fiiliksiä ei ole. Haluaa silti jatkaa yhteydenpitoa ja ahdistaa, kun tuppautuu ajoittain kyläilemään vaikka yritän kohteliaasti kieltäytyä. Pitäisi kasvattaa munat (itselleni).
Munat? Sukupuolenvaihdos??
Itsetuntoasi kuitenkin hivelee hänen kiinnostuksensa, mutta vaikka hän olisikin ihastunut sinuun, ei se riitä. Sinulla ei selvästikään ole mitään parempaakaan tekemistä, ja siksi tuhlaat aikaasi ihmiseen josta et aidosti välitä. Se on väärin myös häntä kohtaan.
Kunnioita aavistuksiasi ja itseäsi ja lopeta juttu. Ihan millä tekosyyllä vaan. Jos ei tunnu hyvältä, satutat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin tuntuu ajoittain houkuttelevalta keinolta välttyä tilanteilta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioita aavistuksiasi ja itseäsi ja lopeta juttu. Ihan millä tekosyyllä vaan. Jos ei tunnu hyvältä, satutat itseäsi.
Kadun kun menin ottamaan uudestaan yhteyttä, vaikka olin jo kerran päässyt eroon miehen takia. En minä voi yhtäkkiä keksiä jotain olematonta miestä, se olisi liian läpinäkyvää. Yritän vain ghostata... vaikka minulla on kamala olo jo nyt.
Jos ei itsekuri riitä, hävitä hänen yhteystietonsa, niin ettet enää pysty viestittelemään. Vai haluatko vain kuulla että olet ihana ja I love you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikko on oivaa aikaa siihen!
Sano nyt hyvä ihminen syyksi edes jotain ympäripyöreää, josta toinen ei loukkaannu henkilökohtaisesti. Jos ei pysty olemaan rehellinen, pitää silti ajatella toisen tunteita, ettei nyt ainakaan kuin pieru Saharaan katoa, se sattuu.
Kaksi vIhtoehtoa ... Lopeta tai jatka.. Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä?????
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itsekuri riitä, hävitä hänen yhteystietonsa, niin ettet enää pysty viestittelemään. Vai haluatko vain kuulla että olet ihana ja I love you.
Ööö. Hän ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. 🙄
Valehtelet, että olet löytänyt miehen, joka sytyttää. Kyselet häneltä, että mitä puet treffeille päälle ja sen sellaista. Se tekee aisurin kiusaantuneeksi. Treffien jälkeen valehtelet, että menitte sänkyyn ja oli ihanaa jne. Kyllä se siitä sitten lutviutuu.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet, että olet löytänyt miehen, joka sytyttää. Kyselet häneltä, että mitä puet treffeille päälle ja sen sellaista. Se tekee aisurin kiusaantuneeksi. Treffien jälkeen valehtelet, että menitte sänkyyn ja oli ihanaa jne. Kyllä se siitä sitten lutviutuu.
Miksi hlvetissä pitäisi ikinä valehdella jos on itsensä kauhonut omaan soppaansa. Aikuinen ihminen pystyy kantamaan vastuunsa valehtelemattakin. Ei tuo nyt niin vaikea homma ole.
Koko viestittely on alkanut tuntumaan kiusalliselta. Meillä ei ole mitään oikeaa puhuttavaa. Se on vain jaarittelua jaarittelun perään ja mies on sellainen perus insinööri (ei millään hyvällä tavalla.)