Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta minua ongelmassani

Vierailija
23.06.2024 |

Joskus vuosia ja vuosia sitten ajauduin juttelemaan jonkun ulkkiksen kanssa netissä. Ei mikään deittipaikka eikä millään tavalla minun tyyppiseni mies. Ruma, anteeksi vain... eikä ole muutenkaan yhtään sellainen, josta kiinnostuisin. Jotenkin vain jumituin tähän keskusteluun, koska... En tiedä miksi. Kerran jo pääsin irti yhden miehen takia, mutta huonon omatunnon saattelemana menin ottamaan taas yhteyttä ja tässä sitä taas ollaan. Tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi, mutten vain jaksaisi enää jaaritella tuon kanssa. Muutenkin epäilen, että miehellä on jotain fiiliksiä minua kohtaan... kovasti kehuu kuviani. No minä en valitettavasti voi kehua hänen kuviaan, joten vaivaantuneena yritän vain vaihtaa puheenaihetta, jos häneltä tulee selfie. Onneksi ei melkein ikinä tule.

En haluaisi loukata häntä, mutten yksinkertaisesti jaksaisi enää jaaritella turhanpäiväisyyksiä. Olenko ihan hirviö, jos vain "unohdan" vastata hänelle ja katoan kaukaisuuteen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta nyt toista loukkaamatta taida mitenkään päästä eroon. Järjetöntä olisi pysytellä yhteyksissä, jos se ei millään tavalla kiinnosta.

Varmaan realistiset vaihtoehdot ovat suoraan ilmoittaa, että ei kiinnosta enää jutella, ghostaaminen tai sitten de-facto ghostaaminen, jossa et enää ikinä aloita mitään keskusteluita ja reagoit minimaalisesti hänen suoriinkin kysymyksiin. Eli heittäydyt niin tylsäksi ja mielenkiinnottomaksi kuin inhimillisesti mahdollista.

Itse olen mies ja jos nyt jollain tavalla yrittäisin tuon ulkojuipin saappaisiin itseäni kuvitella, niin ehkä tuo viimeisin tapa olisi se egoa säästävin. Tosin, jos kyseessä on erityisen peräänantamaton- tai tyhmä veikko, niin eihän siinä mitkään pehmeät keinot toimi.

Tietysti senkin voi ottaa huomioon, että kyllä aikuinen ihminen aika nopeasti toipuu jonkun nettituttavuuden menetyksestä, että voihan sen kohtalaisen puhtaalla omallatunnolla lopettaa kylmäänkin kalkkunaan. Kyllä te molemmat selviätte, ukko mäkeen.

Vierailija
22/22 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioita aavistuksiasi ja itseäsi ja lopeta juttu. Ihan millä tekosyyllä vaan. Jos ei tunnu hyvältä, satutat itseäsi.

Kadun kun menin ottamaan uudestaan yhteyttä, vaikka olin jo kerran päässyt eroon miehen takia. En minä voi yhtäkkiä keksiä jotain olematonta miestä, se olisi liian läpinäkyvää. Yritän vain ghostata... vaikka minulla on kamala olo jo nyt. 

Sano hänelle, että nyt on elämäntilanne muuttunut eli olet tavannut elämäsi miehen ja hän ei pidä siitä, että viestittelet toisen miehen kanssa. Kyllä se on nyt vaan valehdeltava tai sitten olet rehellinen ja kerrot, että sinulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan ja on ruma etkä jaksa olla yhteydessä häneen. Kumpakohan olisi inhimillisempi tapa toista kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla