Onko parisuhdemarkkinoilla eduksi vai haitaksi, jos kolmekymppisellä naisella on jo lapsia?
Kummat ovat kuumempaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla, lapsettomat vai lapsia hankkineet kolmekymppiset?
Varmaan vaikuttaa myös, onko miehellä itsellään jo lapsia? Vai vaikuttaako?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, haluaako mies omia lapsia. Jos haluaa, niin kumppanin lapset voivat olla hyvä juttu. Ainakin on osoitus, että nainen haluaa elää perhe-elämää.
Jos mies ei halua omia lapsia, niin sekin voi olla hyvä. Lapset ovat valmiina, ja nainen ei välttämättä halua enää lisää lapsia.
Mitä ihmettä? En halua lapsia enkä todellakaan halua, että "lapset ovat valmiina" :D
Yht on vain kerran panemista varten ja mielellään ei edes siihen kun pillu on pilalla
mitä ihmettä tejee parisuhdemarkkinoilla, on 30v mennessä onnistunut ja lapsia saanut. Hoitakoot niitä nyt. Ei tuohon tuoda vierasta miestä, ne tap aa lapset leijonan tapaan että nainen olisi taas vastaanottavainen
Christiiina kirjoitti:
Mä olen lapseton nainen ja etsin miestä ja minulle ei ainakaan kelpaa pikkulasten isä. Jos on vaikka jotkut 15-16-vuotiaat lapset niin se on ok.
?
Lapsellisena kolmekymppisenä sanoisin, että entisen suhteen lapset ovat epäkäytännöllinen lisä. Todennäköisesti suurempi HAITTA olisi kuitenkin vaikea ex. Mikäli on totaali-yh niin sitä vttuilevaa exää ei näy eli siltä osin kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli on totaali-yh niin sitä vttuilevaa exää ei näy eli siltä osin kaikki ok.
Toisaalta, silloin ne lapset on koko ajan siinä. Vaikka olisikin joku ukki, jonka luona voisi lapset viettää aikaa, niin ei kai ne siellä olisi ihan yhtenään sentään.
Kai ap nyt itsekin ymmärtää, että on eri elämäntilanteita.
Lapsia ydinperheessä haluava mies ei arvosta
Lapsia jo saanut mies voi olla iloinen, ettei tarvitse itse enää hankkia lapsia. Jos lapset ovat jo isoja niin lapsia haluamattomalle miehelle helppo ratkaisu niin nainen ei yleensä ainakaan halua enää lapsia.
Steriili mies voisi haluta saada lapsia, ehkä jopa kumppanin kautta olla välillä lasten kanssa tekemisissä tai sitten defenssit päällä, ei halua edes nähdä lapsia.
Yleisesti ottaen nykyaikana parisuhteet muodostuvat pitkäaikaisiksi vain lapsiperheissä. Kaikki muut pettävät ennemmin tai myöhemmin.
Voit joutua etsimään pitkään