Ikuisuuskysymys, mutta mitä ruokaa teillä on tänään?
Joulu on jo niin lähellä, että kaikkea mahdollista puuhaa olisi.
Jääkaappi kuitenkin aika tyhjä ja lapset tulee kuitenkin illalla nälkäisenä kotiin.
Ideoita etsiskelen, että mitähän ruokaa taas laitettaisiin...
Kommentit (38)
Meillä oli makaronimössö, lisänä vielä koskenlaskija cheddar. Nam <3
Makaroonilaatikkoa teen. Riittää huomisellekin. To-pe sit nakkistroganoffia.
Mä valmistineilen lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa ison satsin ja syötiin sitä eilen ja tänään sekä lisäksi ja lihapullia. Laatikkoruokia riittää jouluksi asti. Mulla on jääkaappi täynnä ja jouluruuat tehty.
Meillä broilerin suikaleita kookosmaidossa ja riisiä. Tälle ja huomiselle.
Valmispastaa, pinaattisalaatti valkosipuli salaattikastikkeella.
"Jotain makaroonia" oli koululaisten tarkka toive tänään... Ei niinkuin yhtään ideaa vielä. Help!
Lihakeittoa, huomenna makaronilaatikkoa, ylihuomisesta en tiedä. Perjantaina poroburgereita.
Lanttulaatikkoa ja grillimakkaraa.Olipa hyvää. Korpelan .
Kermaperunoita ja lihapyöryköitä .
Meillä on tänään kanaa, riisiä ja pitkiä papuja sotkettu yhteen. Maustettu. + Salaattia.
Oli tuollainen en keksi mitään ruoka. Pavut ei oikein lapsille uppoa...
Riisiä, palak paneer johon tulee tomaattia, pinaattia, halloumi-juustoa, ruokakermaa, valkosipulia, inkivääriä jne.
Oon yksinasuva ihminen. Nuudelia, joukkoon katkarapuja, fetajuustoa ja kirsikkatomaatteja.
Riisipuuroa. Keitän riisit vedessä ja lopussa lisään pari desiä kermaa. Ei tarvi olla hämmentämässä koko ajan.
Nakkeja ja aurajuustokermaperunoita sekä uunikasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä varmaan eilistä makaronimössöä, soijarouhetta ja vähän jotain ruokajonosta saatua härkistä siinä.
Niin ja lounaaksi oli myös jäljellä vähän riisiä, broikkasuikaleita, ja miesystävän ruokajonosta saamista paprikasta, mandariineista ja appelsiineista tehtyä hapanimeläkastiketta.
No nyt on kyllä "hodareita", kun on nakkeja.
Meillä varmaan eilistä makaronimössöä, soijarouhetta ja vähän jotain ruokajonosta saatua härkistä siinä.