Onko parisuhdemarkkinoilla eduksi vai haitaksi, jos kolmekymppisellä naisella on jo lapsia?
Kummat ovat kuumempaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla, lapsettomat vai lapsia hankkineet kolmekymppiset?
Varmaan vaikuttaa myös, onko miehellä itsellään jo lapsia? Vai vaikuttaako?
Kommentit (28)
Lapsettomat ilman muuta. Miksi lapsi toiselle miehelle olisi plussaa?
Naisessa on jotain vikaa, jos noin vanhaksi on elänyt ilman lapsia.
M42, kolme lasta
Eiköhän lapsettomuus ole useimmiten eduksi.
Huh, onneksi ei tarvitse moisilla karjamarkkinoilla enää pyöriä. Paljon helpompaa tehdä lapset itsellisesti.
Tuskin tällä on VÄLIÄ. Jos sopiva kumppani löytyy niin lapset saattavat jopa olla bonusta.
M42
Riippuu haluaako miehekseen pedofiilin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Lapset on aina haitta
Taas tätä suomalaista lapsivihaa! Mutta eihän lapseton voikaan koskaan ymmärtää, koska ei koskaan tule kokemaan aitoa rakkautta ;)
Vierailija kirjoitti:
Hyi
Suuri plussa.
Vaimo jätti eksänsä kun alkoi väkivaltaiseksi, nyt yrittäjämies maksaa noin 1000€ kuussa elareita lapsista jotka kutsuvat minua isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka nuin ajattelee on itse...
Mä olen lapseton nainen ja etsin miestä ja minulle ei ainakaan kelpaa pikkulasten isä. Jos on vaikka jotkut 15-16-vuotiaat lapset niin se on ok.
Trololoo. Vastaus on päivän selvä paitsi porvoossa. Useat eläimet tappavat muiden uroksien jälkeläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on aina haitta
Taas tätä suomalaista lapsivihaa! Mutta eihän lapseton voikaan koskaan ymmärtää, koska ei koskaan tule kokemaan aitoa rakkautta ;)
Jos lapset on ainoa oikea rakkaus, niin mitäpä turhaan pyöriä parisuhdemarkkinoilla lasten eli oikean rakkauden saamisen jälkeen?
Minulle olisi lapset plussaa. Suurta sellaista!
Riippuu, haluaako mies omia lapsia. Jos haluaa, niin kumppanin lapset voivat olla hyvä juttu. Ainakin on osoitus, että nainen haluaa elää perhe-elämää.
Jos mies ei halua omia lapsia, niin sekin voi olla hyvä. Lapset ovat valmiina, ja nainen ei välttämättä halua enää lisää lapsia.
Lapsettomuus on eduksi aina. Ei sivistyneellä 3-kymppisellä naisella ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on aina haitta
Sanonta "omat lapset, toisten kakarat" pätee tässäkin. Omat ovat maailman hienoin asia, toisten mukulat taas ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät suuremmin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa on jotain vikaa, jos noin vanhaksi on elänyt ilman lapsia.
M42, kolme lasta
Mkä mahtaa olka ensisynnyttäjien keski-ikä?
Koulutetuissa piireissä ainakin pistäisi silmään, niissä hankitaan lapset yleensä vanhempana.