Kumpi on rumempi, arpi vai tatuointi? Kannattaako arpi piilottaa tatuoinnilla?
Minulla on ruma leikkausarpi melko näkyvällä paikalla olkavarressa. Olen nähnyt kauniita arpien peittotatuointeja, mutta tatuointi ei oikein sovi tyyliini. Toisaalta leikkausarpi jossa selkeät tikkien jäljet ei ole myöskään kaunis ja naisellinen. Mielipiteitä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on aina rumia. Arvet sen sijaan kuuluu elämään eikä rumenna ketään.
Olen samaa mieltä. Tatuoinnit ihossa ovat aina rumia, niin se vain on, vaikka olisi kuinka taitavasti tehtyjä.
Arvet ovat vähän kuin syntymämerkit. Ne eivät välttämättä ole varsinaisesti kauniita, mutta ne kuuluvat ihoon.
Minulla on 25 cm pitkä leikkausarpi vatsassa, en todellakaan aio peittää sitä. Se on osa minua.
Itse piilotin leikkausarven animetatuoinnilla. :) ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus... :) :) :) ~Mies26
Eikö arvet vähän hälvene kun vuosia kuluu? Näin on käynyt mun leikkausarvelle polvessa. Sit mulla on iso ja kamala arpi navasta alaspäin ihan alas. Tosi ruma. Vaatii uimapuvun. Vaikea ajatella että siitä saisi jotain 'hienoa' tatuoimalla päälle jotain.
Haistappa PAAASKA.
En ole entinen vanki, en myy itseäni enkä käytä huumeita.
Pidän tatuoinneistani.
M 58
Tatuoinnin voi aina peittää avannepussilla.
T: Urpo
Minulla on arpi otsassa, poskessa, käsivarressa, kämmenselkäänsä, vatsassa useampi, polvessa, sääressä ja jalkaterässä. Yhtäkään en peittäisi tatuoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin voi aina peittää avannepussilla.
T: Urpo
Aina? Jos se on otsassa, niin siihenkin vaan avannepussi? Totta, tosi hyvä keino peittää, varmasti toimii.
Arvet eivät rumenna. Ne ovat luonnollisempia kuin tatuoinnit.
Tatuointi kannattaa peittää arvella mutta ei toisinpäin.
Ota shokkiväri hiuksiin niin arpi ei kiinnitä kenenkään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi: henkilö on ollut vankilassa, myynyt itseään ja käyttänyt huumeita.
Arpi: henkilö on selvinnyt hengissä vakavasta sairaudesta / onnettomuudesta.
Kyllä se on juuri noin. Ja on myös täysin mahdollista että tyttö on kulkenut kaukomaiden kauppa-aluksilla harjoittaen siellä miehistöille prostituutioita elannokseen - todennäköisesti ko. tytöllä on jo eksoottiset sukupuolitaudit.
Mieluummin ihonsiirtoleikkaus tai joku muu arpikorjaus arpeen.
Kyllähän tatuoitu nainen on kuin mikäkin katujätkä siltojen alta tai kauheasti kiroileva merirosvo.
No, riippuu mitä haluaa muille viestiä. Tatuoinnit= En ole penaalin terävin ja tunne-elämäni on kuin teinillä
Arpi= Olin onnettomuudessa/sairastuin/minulle piti tehdä syystä X lääketieteellinen toimenpide