Olipas hyvää. Söin puoli pakettia Aino-jäätelöä. Luulen että päivän aikana menee se toinen puolikas.
Kommentit (23)
Litran jäätelö tuottaa useamman litran pierua.
Ihmettelen kuinka voi syödä yksin puoli pakkausta Aino-jäätelöä. Ihan vilpittömästi ihmettelen ilman kettuilua. Minulle tulee kermajäätelöstä helposti huono ja turvonnut olo vaikka laktoosi-intoleranssia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kuinka voi syödä yksin puoli pakkausta Aino-jäätelöä. Ihan vilpittömästi ihmettelen ilman kettuilua. Minulle tulee kermajäätelöstä helposti huono ja turvonnut olo vaikka laktoosi-intoleranssia ei ole.
Millaista vastausta odotat tähän kysymykseen?
Kirsikan kuiskaus oli parasta, mutta se on kai lopetettu. Nougat on myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Aino on just hyvä kokoinen: aamulla voi syödä puolet ja illalla loput. Rasian voi pestä tiskikoneessa ja säilyttää siinä vaikka eväsleipiä tai värikyniä.
Täällä ilmoittautuu eräs, joka voi syödä puoli pakkausta Aino-jääteloä. Vassakuu!
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Aino-jäätelöistä
Miksi vihaat isänmaatasi? Onko sinulla edes lipputankoa?
Syömme aina mieheni kanssa Aino jäätelön puoliksi. Nougat versiota en ole kaupassa nähnyt. Nyt on Lumoava lakritsi, suolainen kinuski ja vanhanajan vanilia mansikka pakastimessa. Toki rasiasta riittäisi kolmellekin, jos on vieraita käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset= läskikasajuoppoja
Minkä maalainen sinä olet?
Mainoksessa nainen myös lusikoi metsäpiknikillä omalla lusikallaan suoraan pakkauksesta kuin malliksi.
Minä tykkään ainoastaan siitä vadelmasuklaasta. Olen jäätelöhullu kesäkuukausina, nyt pakkasessa lisäksi 3 kaverin jäätelöitä (purkkeja+tuutteja), Wanhanajan vaniljaa paketti, tiramisu jäätelöä ja pitkästä aikaa haettiin myös Jäätelöautolta tuotteita. Ainiin, Ben&Jerryä on myös, mutta se ei ole enää vuosiin ollut hyvää joten en osta enää, kun nuo tuhottu.
Ostan erilaisia jäätelöjä säännöllisesti, hinnasta viis.
Maistuu pahalta. Siinä mIstuu joku outo siirappi.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö on roskaruokaa.
Ei jäätelö ole mitään RUOKAA.
Minä söin eilen Aino-jäätelöä hieman yli puoli purkkia, laktoositonta karpalo-kinuskia. Se oli tosi hyvää!
Mulla on Addisonin tauti. Lääkärit ovat kieltäneet kaiken jätskin syönnin, mutta muista, kuinka ihanaa oli Aino puolukka vege-jätski.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö on roskaruokaa.
Eikä ole, eivät nämä roskaa ympäristöä. Ainon rasia on monikäyttöinen rasia vaikka mihin. Kannattaisikohan sinun selvittää ensin, mitä roskaruoka yleensä tarkoittaa, ennen kuin auot päätäsi.
Suklainen mokkaunelma on ainoa hyvä. Mutta en tajua puolen paketin syöntiä kerralla.
Itse tykkään eniten valloittavasta vadelmasta. Cittareilla ainot tarjouksessa kolme kympillä