Ahdistaa ja pahaolla mut pitää vaan jaksaa lasten takia
Ollaan täällä mökillä, mua ahdistaa. En pysty nousee sängystä
Mä olen ihan rikkipoikki, tänne tuu vettä, sähkö vähän niin ja näin ja ulkohuussi.
Kaverit on ulkomailla tai festareilla, miks mun elämässä kävi näin?
Oon nuori vielä, elämä mennee hukkaa
Kommentit (33)
Eivät ne lähiomaisetkaan kaikkea jaksa kun tehdään isättöttömiä lapsia eikä sitten yksin jakseta.
Voihan lapset antaa väliaikaiseen huostaan kunhan saa taas itsensä kuntoon. Tiedän tapauksia kun voimavarat jostain syystä ihan loppu ja hienoa tämmöinen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne lähiomaisetkaan kaikkea jaksa kun tehdään isättöttömiä lapsia eikä sitten yksin jakseta.
Voihan lapset antaa väliaikaiseen huostaan kunhan saa taas itsensä kuntoon. Tiedän tapauksia kun voimavarat jostain syystä ihan loppu ja hienoa tämmöinen mahdollisuus.
Onneksi meillä on tämä holhoava yhteiskunta joka on vauras ja hyvinvoiva.
Soita sossut tekemään kiireellinen huostaanotto ja lähe dokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sähkö vähän niin ja näin? Yleensä sähköt on tai ei ole.
Jossain siellä on sähköä, jossain taas ei, esim saunassa
Jos ei ole saunassa sähköä tähän aikaan vuodesta, niin ehkä justjust pärjää. Kovaa on kyllä elämä kun ei saa valoja päälle, yöttömässä yössä.
Sulla on kuitenkin luonto lähellä. Kenties uidakin voi. Nauti nyt lasten kanssa puuhastelusta. Ei he kauan ole kanssasi, kun kasvavat, niin lähtevät.
Siinä sit on aika kärvistellä juhannusta omassa seurassaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on tämä holhoava yhteiskunta joka on vauras ja hyvinvoiva.
Niimpä. Kyllä lapsiperheellisiä autetaan mutta kyllä muut yksinelävät ja vanhukset jätetään yksin selviytymään.
Mutta sekakäyttäjä vanhempi ei halua lasta tai lapsia huostaan kun menettää niistä saatavat tuet jolla rahoitetaan aineita.
Mullon niin p4skat fiilikset kun mies on lasten kans ulkona ja touhuu. Kuuluu nauruu ja iloisii äänii tänne mökkiin. Onneks saa oven kiinni niin saan maata rauhassa. Mikse mun äiskä ei ees tuu kattoon miten mä voin. Laitoin viestin et koska on aamupala, niin äiskä vaan se on syöty jo mikset heränny.
näin paljo ne välittää musta
ap
Saat säkin käydä festareilla. Kysyt vaan kuka hoitaa lapsia ja meet!
Mks mä oon jumissa täällå eikä mitää vslos elämäs tiedossa . Miks oon jumissa tääl mökil enkä pääse bilettään oon nuori vielä 29 vee.
ap
Eiks kukaan voi auttaa??? Kuin selviin oikeesti??? Tuskaa olla hereillä ja jaksaa olla täälä :(((
EIIII! Mulla on muutakin tekemistä juhannuksena, kun jo arjessa autan paljon.