Dokaan kossua ja muu perhe nukkuu
Kesän paras hetki, kun saa omaa aikaa ilman härdelliä.
Kommentit (9)
Onko pakko koko Suomelle julistaa typeryyttään. Kuinka monen juhlat pilaat, moneltako kuset veneen reunan yli ja putoot ja hukut...siinä ei kerkee huudella...
ymmärrän. just sitä omaa aikaa. musaa luureilla, toinen viinipullo avattuna. kivaa chillailua, jep.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko koko Suomelle julistaa typeryyttään. Kuinka monen juhlat pilaat, moneltako kuset veneen reunan yli ja putoot ja hukut...siinä ei kerkee huudella...
Rivitalon patiolla ei vene kaadu ja kuspaskalla käyn vessassa.
Se on kyllä paras hetki. Valitettavasti ne jää vain niin lyhyeksi hetkeksi.
Juhlan kunniaksi Smirnoff vodkaa. On laatu kohdallaan. Ei minkäänlaista sivumakua.
Mikäs siinä jos on vaan hiljaa että saa muut nukuttua.
Meillä tehdään vaan hiljaisia puuhasteluja ja kuunnellaan kuulokkeilla musaa jos toinen nukkuu.
Mun lapsuudenkodissa ei saanut nukkua koskaan pitkään kun väkisin herätettiin aamulla jo kukonlaulun aikaan. Äidilläni oli mielenterveysongelmia ja isäni oli häipynyt jo ajat sitten. Nuorena kun olin opiskelija kavereiden kanssa juhlimassa viikonloppuna niin olisi kyllä halunnut joskus nukkua vaikka puoleenpäivään asti mutta ei. Läheisriippuvainen äitini vaati kanssaan aamu viideltä aamiaipöytään ja paukutti kattilankansia yhteen jos ei meinannut herätä. Heräsi sitten kaikki naapuritkin ja meille alkoi tulla valituslappuja.
Vasta kun sain oman kämpän niin olin ihan ihmeissäni kun ei tarvinnut viideltä aamulla herätä viikonloppuisin. Heräsin kuitenkin mutta alitajuntaisesti vanhan kaavan mukaan ja nukahdin sitten takaisin.
Kun löysin puolisoni niin ihmettelin että hän varosi etten herännyt mihinkään meteliin ja oli tosi hiljaa jos heräsi aikaisemmin. Se oli ihan uutta minulle.
Juntti