Juhannus OFFICIAL
En löytänyt Juhannus-ketjua, joten kokeillaan aloittaa. Yksinäiset, Vasut ja juopot tervetuloa. Jakakaa mitä tahansa fiiliksiä/suunnitelmia Jussiin liittyen - musaa, itsesäliä, vitsejä, Juhannushaikuja. Kaikki ok.
Yritetään olla pahemmin haukkumatta toisia ja Juhannuksena hukkuneet eivät ole Sannan syy, eikä savusaunan palo Kihniöllä johdu persuista.
Itse hengaan ihan kotona kerrostalossa - lievästi tylsää, mutta ei negatiivisia fiiliksiä. Muutama juoma ja tajusin juuri, että lähikauppa menee kiinni klo.14. Ei ole niin alkoholihimo, että kiirehtisin nyt - onhan se taas huomenna auki. Kioskit/baarit etc., jos niikseen.
Hyvää Juhannusta kaikille.
Kommentit (17)
Helsingissä hiljenee jo mukavasti ja kelikin on kohdallaan. Illalla lähden ajelemaan autolla kaupungille kun ei kerrankin ole ruuhkaa.
Just laitoin raskin aluille, illalla grillaamaan ja huomenna koira tulee hoitoon. Kivaa juhannusta kaikille 😊
Vierailija kirjoitti:
Just laitoin raskin aluille, illalla grillaamaan ja huomenna koira tulee hoitoon. Kivaa juhannusta kaikille 😊
Mikä on raski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on raski?
Juuri josta voi jatkossa valmistaa esim leipää, pitsapohjan jne. Korvaa hiivan ja on ns terveellisempää. Juurta ruokitaan välillä on "ikuinen". Kerran sain yli 100 vuotiaan juuren.
Kerrostalossa on rauhallista. Ties kuinka mones jussi yksin, no en kärsi suuremmin, en ole juhla-enkä joukkoihminen. Voisin tietysti illalla piipahtaa baarissa mutta taitaa jäädä. Juotavaa on helppo hakea ja kaapissa on avattu valkoviini.
Kuuntelen koko ajan jotain tubesta, nyt Jordan Petersonin ja Ayaan Hirsi Alin tuoretta keskustelua. Kun on yksin niin ajan koettaa käyttää edes suunnilleen kehittävästi, siis uutta opiskellen ja itseään valistaen. Vähän samasta syystä tulee täälläkin hengattua. Ei voi sanoa että olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on raski?
Juuri josta voi jatkossa valmistaa esim leipää, pitsapohjan jne. Korvaa hiivan ja on ns terveellisempää. Juurta ruokitaan välillä on "ikuinen". Kerran sain yli 100 vuotiaan juuren.
Kiits. Aye - olinhan toki kuullut sanan. I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! 🤣🤣
Yritetään pitää rassevapaana, ok? Ei liene mahdoton pyyntö? Kunnioitetaan sen verran kansallista juhlapyhää ja ilon juhlaa.
Oon trollannu vauvapalstalla koko päivän. Ulkona sattaa vettä. Ruokaa ei ole paljon enkä jaksa lähtee kauppaan. Toisaalta pidän askeettisesta elämästä välillä. Somessa hehkutettu jatkuva yltäkylläisyys jopa ällöttää minua.
Ajattelin käydä uimassa, sitten uusia perunoita. Fudista yksin kotona tai lähibaarissa pari olutta.
Meillä on onneksi kaupat yhdeksään asti auki. Lähden joskus ehkä 7 aikoihin illalla, siinä näyttäisi ehkä olevan sateiden välissä rakoa. Nyt ei viitsi, näyttäis googlen perusteella olevan ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on onneksi kaupat yhdeksään asti auki. Lähden joskus ehkä 7 aikoihin illalla, siinä näyttäisi ehkä olevan sateiden välissä rakoa. Nyt ei viitsi, näyttäis googlen perusteella olevan ruuhkaa.
Toki täälläkin pk-seudun kehyskunnassa on kaupat auki - ei sentään ihan erämaata. Minulla on vain 50 metrin päässä lähikauppa, joka meni kiinni kahdelta - hyvä, homma henkilökunnalle. Baariin vajaa kilsa ja puoli kilsaa kiskalle - en vain tarvinnut mitään.
Yksin menee jussi kun en halunnut lähteä miehen sukumökille xD Olen sentään joteskin hyödyksi kun hoidan erään tuttavan kahta kissaa.
Joskos sitä jaksaisi ryypätä tänään...