Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa
jos sanoo suoraan toiselle, että tämä ei ole minkään näköinen.
sori siitä 41
Kommentit (27)
Saako sinulle sanoa että olet paska?
Se että laukoo toiselle päin naamaa sellaista, että oot VAIN TUOLLAINEN. Kannattaa miettiä miltä se tuntuisi itsestä jos arvostelijalle sanois noin..
Mun mielestä siinä on paljon pahaa.
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä vielä tänä päivänä?????????
Saako sulle sanoa saman että et ole minkään näköinen jos olen oikeasti sitä mieltä?
sehän on hyvä olla minkään näkönen ku ruma. ei kaikki kummikaa kauniita voi olla
Sori siitä hei, että olet varustettu niin ulko- kuin sisäpuolisestikin vaatimattomilla varustuksilla.
Miksi on tarve sanoa tuollaista? Voitko huonosti, mikä omassa elämässäsi mättää? Onko sinua arvosteltu esim lapsena?
Kaikissa ihmisissä on kauniita ja rumia piirteitä eikä kukaan ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Se että laukoo toiselle päin naamaa sellaista, että oot VAIN TUOLLAINEN. Kannattaa miettiä miltä se tuntuisi itsestä jos arvostelijalle sanois noin..
Mulle on noin sanonut eräs tärkeä ihminen, mutta enää en ole tekemisissä. Miksi tuhlata aikaa sellaiseen ihmiseen joka mitätöi kaikessa.
Et todellakaan voi koska se loukkaa ihmistä ja voisit yrittää nähdä ihmiset positiivisesti. Varmaan itsekin toivot että sinut nähdään myönteisesti.
Miten voi olla ei minkään näköinen? Naaman tilalla tyhjä kolo?
Aina ei voi olla kedon kaunein kukka, mutta aina voi olla pellon paras peruna. 🥔
Vältä vertailua toisiinsa kaikessa! Kohtele kaikkia yksilöinä.
Valitettavasti sun kaltaisia on olemassa :/