Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Naisten ja miesten arvot eriytyneet niin paljon, että vaikuttaa jo parisuhteiden muodostumiseen

Vierailija
21.06.2024 |

https://yle.fi/a/74-20092961

Monet miehet vielä pyrkivät vähättelemään naisten arvoja. Luuleeko joku, että sillä pääsisi parisuhteeseen paremmin?

Kommentit (912)

Vierailija
521/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täysin kiistaton fakta, että naisten emansipaatio on ollut jättimäinen yhteiskunnallinen virhe ja ne pitäisi palauttaa takaisin luonnolliseen olotilaansa eli miesten holhoukseen.

Naiset käsi pystyyn: kuka haluaa tällä tavalla ajattelevan miehen kumppaniksi?

Miehet käsi pystyyn: kuka haluaa intersektionaalisen feministin kumppaniksi?

Ei intersektionaalisella feministillä ole kumppania, hänellä on tovereita.

Mulla on kyllä mies 

Nyt oikeasti kiinnostaa millanen! Hipsteri? Gay?

Vierailija
522/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täysin kiistaton fakta, että naisten emansipaatio on ollut jättimäinen yhteiskunnallinen virhe ja ne pitäisi palauttaa takaisin luonnolliseen olotilaansa eli miesten holhoukseen.

Mulla on kyllä mies 

Ihan perus, vähän punk, hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä mies 

Se on kuule kaappihomo

Vierailija
524/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä mies 

Eli olet parisuhteessa sortajasi kanssa, sellainen intersektionalisti siellä.

Vierailija
525/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomoksi on kumman kiinnostunut nussimaan kanssani. Eikä sorra mua, ollaan tasa-arvoisia :) 💖

Vierailija
526/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma nainen on tervejärkinen ja kaunis eikä tuollainen saatanan mielisairas wokefemakkoemakko!

Olen erittäin kiitollinen

Vierailija
527/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta asiassa ei ole ongelmaa. Miehet voi hakea vaimon oikeastaan mistä vaan ja saavat varmaan konservatiivisemman kuin edes haluaisivat. Naiset taas voivat hakea sitä arvoliberaalia miestä itselleen sitten.... niin jostain? En osaa sanoa, missä on se maa, josta löytyy viherpiipertävät ja maailmanhalaaja miehet, mutta varmaan sellainenkin paikka on. Ja voivat pariutua keskenään tarvittaessa.

Siispä suositan jokaista suomalaisjamppaa avamaan silmät kansainvälisesti. Maailmalta löytyy paljon naisia, jotka haluavat olla vaimoja ja äitejä. 

No sieltä isosta kaupungista niitä ihania arvoliberaaleja poikia löytyy. Sinne kaikki fiksut päätyy. Yliopistoihin. Töihin. Lisäksi suomalaiset nuoret naiset pariutuu usein muiden länsimaisten miesten kanssa, hekin osin juuri noita söpöjä soijapoikia. Osa tytöistä ei tietysti halua pariutua mikä on ok.

Pariutumisongelma

Isoista kaupungeista ei löydy arvoliberaaleja söpöjä poikia vaan panorinkejä pyörittäviä chadeja joilla ei ole aikomustakaan pariutua.

Vierailija
528/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ekana tavata sellainen oiikeassa elämässä. He ovat yhtä harvinaisia kuin kaltaisesi jossain mielikuvitusmaailmassa elävä hörhö.

Vierailija
529/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä mies 

Nyt oikeasti kiinnostaa millanen!

Eli olet parisuhteessa sortajasi kanssa, sellainen intersektionalisti siellä.

Sekoitat nyt separatistisen radikaalifeminismin ja intersektionalimin, aijai. 

Tunne feminismisi 😇

Vierailija
530/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nykyään olla joka asiasta puolison kanssa samaa mieltä? Ei ihme, ettei kumppania löydy. Mä ja mun mies ollaan sopivasti samanlaisia ja erilaisia ja hyvä niin! 

Riippuu varmaan, että missä asioissa ollaan puolison kanssa eri mieltä. Minä en halua lapsia, haluan naimisiin, kumppanin pitää tehdä osansa kodin ja parisuhteen eteen, ja ihmisoikeudet ovat asia, josta ei edes neuvotella. Puolisoksi ei siis sovi mies, joka haluaa lapsia, ei halua naimisiin, odottaa minun olevan kodinhengetär ja parisuhteen ilostuttaja, ja on sitä mieltä, että tiettyjä ihmisryhmiä ei saisi olla olemassa tai niitä saa kohdella kuin pazkaa.

Saatpahan etsiä sanonpahan vaan.

Harva mies lapsia haluaa. Näitä nähty 35-50v ikäisissä ihan tarpeeksi missä lapset on hylätty äidille eikä olla mitenkään enää lasten elämässä tai hyvin harvoin. Miehet haluaa perheen kunhan se jää naisen omaksi projektiksi eikä häritse heidän myös parisuhteessa ja avioliitossa jatkuvaa sinkkuelämäänsä.

Vierailija
531/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillunismi...ei ikinä hyvä....

Vierailija
532/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma nainen on tervejärkinen ja kaunis eikä tuollainen saatanan mielisairas wokefemakkoemakko!

Olen erittäin kiitollinen

Ookoo. No miksei miehet sitten lähde ulkomaille vaan jäävät Suomeen?

Vierailija
533/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakota pariutumaan ja hankkimaan lapsia. Tämähän on itsensä korjaava systeemi. Yhdessä polvessa katoaa kaikki ne jotka eivät halua lapsia.

Ei katoa kun niitä tulee kokoajan lisää. Onhan niitä vanhempia jotka surevat sitä kun lapsensa eivät halua lapsia, ja tulee olemaan.

Oman maalaisen hedelmällisyys 0.5

Vierailija
534/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakota pariutumaan ja hankkimaan lapsia. Tämähän on itsensä korjaava systeemi. Yhdessä polvessa katoaa kaikki ne jotka eivät halua lapsia.

Ei katoa kun niitä tulee kokoajan lisää. Onhan niitä vanhempia jotka surevat sitä kun lapsensa eivät halua lapsia, ja tulee olemaan.

Oman maalaisen hedelmällisyys 0.5

Sitä kuvittelisi, että haukkumisen ja vihaamisen sijaan, viisainta olisi alkaa arvostamaan ja kunnioittamaan vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
535/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitanut heteroparisuhteeni hankkimalla hyvän naisen. 

Polarisoituminen on luonnonlaki. Naisten parissa lietsotaan vihaa perinteistä mieskuvaa vastaan. Ja seuraukset näemme. Viha on jo levinnyt politiikkaan. Vihreiden ja Vasemmistoliiton kansanedustajista 18% on heteromiehiä. Ja nekin soijia. 

Tyttäreni levittää haaraa mamulle, poikani joko homoilee tai on incel. 

Jos jään sinkuksi/leskeksi, niin yritän saada englannintaitoisen idän naisen. Siis kaukoitä tai slaavi. Pienempi vaiva. Ei ole järkeä yrittää naista joka inhoaa sinua koska suomalainen heteromies. 

Haluan korostaa, että itselleni on se ja sama miten media lietsoo vihaa suomalaismiehiä vastaan. En kuitenkaan taivu nykyfeminismiin. 

Hyvää juhannusta. 

Teillehän on useasti sanottu Turkkiin menosta. Miksi ette mene?

Vierailija
536/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten ne sovinistisiat ovat alun perinkään saaneet naisia. Ja saavat edelleen. Taitaa naissukupuolessa olla jotain perustavanlaatuisesti vialla. Olisiko geneettistä?

Vuokravaimot. Onhan tuolla naisia keille kelpaa raha.

Vierailija
537/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa parisuhteen, hän voi valita seuraavista ryhmistä:

1) Maaseudun konservatiiset juntit

2) Kaupunkien panorinkiä pyörittävät chadit

3) Jokeroituneet naisvihaajat

4) Seksin puutetta inisevät incelit.

Your call.

Vierailija
538/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä lehdissä kirjoitellut parisuhdeongelmat eivät näy oikeassa elämässä? Tuntemani miehet ovat fiksuja, kouluttautuneita, perhekeskeisiä. En tunne ketään keskusteluissa esiintyviä naisvihaaja-öyhöttäjiä. Olen varmaan valinnut lähipiirini oikein. Voin suositella samaa kaikille. 

Vierailija
539/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin näistä ideologioista lähtee väärän suuntaan , vääriin keinoin , johtaa vain radikalisoitunisen ja yhteiskunnan kahtiajakoon. Lisäksi ovat älyllisesti epärehellisiä ja epäoikeudenmukaisia. Vain oikeisto liberalismi on oikeasti liberaali. Konservatiivit ei sitä tietysti yritäkään olla, mutta punavihreät sitä yrittävät teeskennellä. Punavihreät jättävät sen kuitenkin puolitiehen ja taustalta löytyy hyvin pian pakottava ja totalitaarinen ydin kuten konservatiivisella, jotka ovat tätä rehellisemmin. Lopulta sama kolikko , sen eri puolet.  

Vierailija
540/912 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten arvot tulleet konservatiisemmaksi -> koska nuorissa miehissä on suomessa tätä nykyä todella paljon muslimiperheestä. Ja arvot levittyvät myös kantasuomalaisille nuorille koska ovat samaa kaveriporukkaa usein.

M*slimit on toki konservatiivisia ja heidän uskontonsa naisia vihaava mutta kyllä luulen että suomalaiset miehet vihaavat sitä että feminismi on antanut naisille enemmän vapauksia, sekä sitä että yhä useampi nainen mieluummin valitsee sinkkuuden kuin huonon parisuhteen. Siitä tämä konservatiivisuuden nousu.

Feminismin antamat vapaudet ovat pelkkää valhetta. Nuori nainen valitessaan sinkkuuden ei tule ajatelleeksi, että 60vuotiaana hän on hyvin erilainen kuin 30-vuotiaana. Perhe ja lapset ovat suuri rikkaus elämässä. 60-vuotiaan naisen ulkonäköä ei enää ihailla, ja työelämäs

Päinvastoin. 60-vuotiaista lapsia tehneistä naisista moni katuu lastenhankintaa. Ovat kateellisia niille naisille, jotka eivät joudu hoitamaan lastenlapsia. Monelle naiselle lapset ja lastenlapset ovat pelkkä rasite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän