Yle: Naisten ja miesten arvot eriytyneet niin paljon, että vaikuttaa jo parisuhteiden muodostumiseen
Monet miehet vielä pyrkivät vähättelemään naisten arvoja. Luuleeko joku, että sillä pääsisi parisuhteeseen paremmin?
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kannattaa arvoja ja periaatteita jotka on täysin välttämättömiä suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan säilymisen kannalta. Naiset menee muodin mukana.
Edelleen. Mikään ei estä miestä varaamasta lentoa Turkkiin. Kaipaatte arvoja? Lennätte arvojen äärelle! Turkissa on nyt niitä teidän kaipaamia slaavi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä lehdissä kirjoitellut parisuhdeongelmat eivät näy oikeassa elämässä? Tuntemani miehet ovat fiksuja, kouluttautuneita, perhekeskeisiä. En tunne ketään keskusteluissa esiintyviä naisvihaaja-öyhöttäjiä. Olen varmaan valinnut lähipiirini oikein. Voin suositella samaa kaikille.
Minä tunnen, tai tiedän, muutaman öyhöttäjän. Sinkkuina ovat. Somessahan näitä tulee paljonkin vastaan. Sinua on siunattu normaaleilla ja tasapainoisilla ihmissuhteilla ja lähipiirillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa parisuhteen, hän voi valita seuraavista ryhmistä:
1) Maaseudun konservatiiset juntit
2) Kaupunkien panorinkiä pyörittävät chadit
3) Jokeroituneet naisvihaajat
4) Seksin puutetta inisevät incelit.
Your call.
Olet väärässä. Kaikki noita löytyy, mutta on paljon miehiä, jotka eivät ole mitään noista. M47
Ei niitä unelmamiehiä kyllä määrällisesti paljon ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kannattaa arvoja ja periaatteita jotka on täysin välttämättömiä suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan säilymisen kannalta. Naiset menee muodin mukana.
Edelleen. Mikään ei estä miestä varaamasta lentoa Turkkiin. Kaipaatte arvoja? Lennätte arvojen äärelle! Turkissa on nyt niitä teidän kaipaamia slaavi naisia.
Miksi?
Se Turkkihan lentää tänne. 30v ja arvot on enemmistö Suomessa demokratia hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Te miehethän olette tehneet harvinaisen selväksi haluavanne täyden takeen isyydestä ja ottaa vetovastuuta vanhemmuuden laadusta. Meette pankkiin hakemaan 110 000-250 000e lainaa Suomessa tapahtuvaa synnytystä varten. https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
ÖÖ Ei olla!
Alkaako sekottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä lehdissä kirjoitellut parisuhdeongelmat eivät näy oikeassa elämässä? Tuntemani miehet ovat fiksuja, kouluttautuneita, perhekeskeisiä. En tunne ketään keskusteluissa esiintyviä naisvihaaja-öyhöttäjiä. Olen varmaan valinnut lähipiirini oikein. Voin suositella samaa kaikille.
Minä tunnen, tai tiedän, muutaman öyhöttäjän. Sinkkuina ovat. Somessahan näitä tulee paljonkin vastaan. Sinua on siunattu normaaleilla ja tasapainoisilla ihmissuhteilla ja lähipiirillä.
Eikä ihmiset välttämättä tiedä miten joku käyttäytyy parisuhteessaan neljän seinän sisällä. Näitä kunnollista esittäviä löytyy ainakin omasta lähipiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Mun teinityttäret (17 ja 19 v) ihmettelee miksi kukaan edes haluaa parisuhdetta. Eivät he näe sellaisessa mitään tavoittelemisen arvoista. Elämä on hyvää ja rikasta ilmankin.
No, tuossa iässä on muutenkin niin kaikkivoipa ja ylimielinen olo. Elämä on vielä ruusuista ja vastuuta on vain omasta itsestään. Harva tuossa iässä edes tavoittelee parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your call.
Olet väärässä. Kaikki noita löytyy, mutta on paljon miehiä, jotka eivät ole mitään noista. M47
Ei ole ei. Paperilla hyviä ja asiallisia miehiä on toki suurin osa, mutta pariutumiseen vaikuttaa niin moni muukin tekijä. Elämäntilanne, tulevaisuudensuunnitelmat, seksuaaliset mieltymykset, feromonit, monet jutut voi luoda ristiriitaa asiallistenkin ihmisten välille.
Vierailija kirjoitti:
LOL. Olet ylimielinen sosiaalinen kemaperse, joka on onnistunut syntymään tasapainoiseen ympäristöön. Empatiaa et ole silti saanut.
Intersektionaalinen feminismi on psykoottinen mielisairaus.
Onneksi tämä maailma tuhoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pakota pariutumaan ja hankkimaan lapsia. Tämähän on itsensä korjaava systeemi. Yhdessä polvessa katoaa kaikki ne jotka eivät halua lapsia.
Ei katoa kun niitä tulee kokoajan lisää. Onhan niitä vanhempia jotka surevat sitä kun lapsensa eivät halua lapsia, ja tulee olemaan.
Oman maalaisen hedelmällisyys 0.5
Sitä kuvittelisi, että haukkumisen ja vihaamisen sijaan, viisainta olisi alkaa arvostamaan ja kunnioittamaan vastakkaista sukupuolta.
Arvostus ja kunnioitus on ansaittava. Suomalaiset miehet eivät sitä ansaitse.
Suominaiset vielä vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your call.
Ei todellakaan kun jo pelkästään ulkonäön perusteella naisille kelpaa vain n. 0,1 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Olet ylimielinen sosiaalinen kemaperse, joka on onnistunut syntymään tasapainoiseen ympäristöön. Empatiaa et ole silti saanut.
Olen eri, mutta puhut normaalisti käyttäytyvistä ihmisistä ikään kuin olisi lottovoitto syntyä tällaisten pariin?
Minunkin tuntemani miehet ovat fiksuja ja kouluttautuneita, ei ole ongelmatapauksia lähipiirissä eikä muissakaan piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on psykoottista? Mun on ihan helppo uskoa intersektionaaliseen feminismiin, koska etuoikeuksien kasautuminen ja puuttuminen on ihan tutkimuksilla osoitettavissa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on psykoottista? Mun on ihan helppo uskoa intersektionaaliseen feminismiin, koska etuoikeuksien kasautuminen ja puuttuminen on ihan tutkimuksilla osoitettavissa oleva asia.
Kerran ruvetaan puhumaan tieteellisestä tutkimuksesta, niin paljonko on se naisen työteho verrattuna miehen työtehoon? 100w/150w per tunti?
Miksei palkat ole työtehon mukaan linjassa?
Minusta itseasiassa tuntuu siltä, että naiset eivät oikein ole sisäistäneet sitä, miksi miehille saatetaan joissain töissä maksaa enemmän.
Naiset ovat työelämään tultuaan tuoneet suomalaisille työpaikoille yli suorittamisen, nillittämisen pikkuasioista, toisten kyttäämiseen ja esimiehille kantelun.
Jos vaikka naisella onkin parempi koulutus, se ei missään tapauksessa tarkoita sitä, että hän edesauttaa firman menestystä. Huonommin koulutettu mies voi hoitaa hommat paljon paremmin, vaikka sitten vähän sääntöjen rajamailla sompaillen, kuin kaikkeen epäolennaiseen työpaikalla keskittyvä ja päsmäröivä tiukkapipo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta itseasiassa tuntuu siltä, että naiset eivät oikein ole sisäistäneet sitä, miksi miehille saatetaan joissain töissä maksaa enemmän.
Naiset ovat työelämään tultuaan tuoneet suomalaisille työpaikoille yli suorittamisen, nillittämisen pikkuasioista, toisten kyttäämiseen ja esimiehille kantelun.
Jos vaikka naisella onkin parempi koulutus, se ei missään tapauksessa tarkoita sitä, että hän edesauttaa firman menestystä. Huonommin koulutettu mies voi hoitaa hommat paljon paremmin, vaikka sitten vähän sääntöjen rajamailla sompaillen, kuin kaikkeen epäolennaiseen työpaikalla keskittyvä ja päsmäröivä tiukkapipo nainen.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisiani en toki ole valinnut, mutta ystävät ja aviomieheni olen kyllä itse valinnut. En ole valinnut lähipiiriini muita kuin ihania ihmisiä, ja huonoihin tyyppeihin katkaisen välit.
Olen persumiehenä pannut useampaa vihervasurinaista, ei se mielestäni panemista estä. Viimeisimmän kohdallakin huomasin vasta parin yhdessä vietetyn yön jälkeen että seuraa instassa Vihreitä ja Vasemmistoliittoa. Sitä edellisen kohdalla huomasin vasta tapailun päätyttyä että seuraa jopa liberaalipuoluetta eli hyvinkin punavihreitä arvoja.
Muutenkaan minua ei kiinnosta politiikasta puhua parisuhteessa, onko tuo muka jotenkin yleistä että politiikka on mukana teillä suhteessa?
Se ostaa kaikki ruuatkin ja melkein kaiken muunkin mitä tarvitaan.
Mun ei tarvitse tehdä käytännössä mitään kun visalasku on elasku.