Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Naisten ja miesten arvot eriytyneet niin paljon, että vaikuttaa jo parisuhteiden muodostumiseen

Vierailija
21.06.2024 |

https://yle.fi/a/74-20092961

Monet miehet vielä pyrkivät vähättelemään naisten arvoja. Luuleeko joku, että sillä pääsisi parisuhteeseen paremmin?

Kommentit (912)

Vierailija
281/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin parisuhdetta edes tarvitsee nykyään? Kun siemeniä saa lääkäriltä ja kuluista joutuu joka tapauksessa vastaamaan itse, on sama tehdä 1 lapsi yksin kuin 2 miehen kanssa. Helpommalla pääsee ilman miestä, eikä joudu seksiorjaksi. Kukaan ei pilaa lapsenkaan elämää

Parisuhde ja avioliitto ovat hienoista aatteistaan huolimatta kääntyneet lähes poikkeuksetta naisen hyväksikäytöksi, polkemiseksi ja pahoinpitelyksi. Naiset ovat kovalla työllä raivanneet tiensä pois kompulsiivisesti siittävän ja raivoavan sukupuolen nurkista, niin mikä ongelma?

Ei tämä pidä Suomessa paikkaansa lainkaan, järjetöntä tekstiä. Pitää kyllä sitten, kun islamisaatio pääsee valloilleen, mutta sitähän ei kukaan tunnu vastustavan

Vierailija
282/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet etsivät naisensa Itä-Euroopan tai Aasian kaunottarista,ja naiset vastaavasti Irakista,Turkista ja Marokosta.Kaikki ovat tyytyväisiä.

Irakin, Turkin ja Marokon arvoliberaalit miehet?

Oli tai ei. Nykyään ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä naisten kommentit on tosissaan kirjoutettu eikä provo niin sekaisin ovat ainakin tämän palstan naiset! Vainoharhaisia ja todellisuudesta irtaantuneita

Vierailija
284/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on nykyisin enemmän kaikissa julkisissa viroissa ja eduskunnassa, ja Eu:ssa ym länsimaisisa järjetelmissä.

Kyllä se näkyy päätöksissä ja usein siinä, että "rahaa on".

Kokoomus on tehnyt eniten velkaa.

Vierailija
285/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet etsivät naisensa Itä-Euroopan tai Aasian kaunottarista,ja naiset vastaavasti Irakista,Turkista ja Marokosta.Kaikki ovat tyytyväisiä.

Irakin, Turkin ja Marokon arvoliberaalit miehet?

Tätä ihmettelen! Miksi liberaalit naiset hakee yltiökonservatiivisia miehiä noista maista??

Vierailija
286/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä naisten kommentit on tosissaan kirjoutettu eikä provo niin sekaisin ovat ainakin tämän palstan naiset! Vainoharhaisia ja todellisuudesta irtaantuneita

Luulen että he ovat löytäneet täältä toisensa. Ja miksi eivät viettäisi aikaansa täällä, kun oikeassa elämässä voi olla heidän ajatuksilla vaikea tulla toimeen missään. Työpaikkaakin vaikea saada, kun sielläkin taitaa olla miehiä.

Vierailija
287/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on nykyisin enemmän kaikissa julkisissa viroissa ja eduskunnassa, ja Eu:ssa ym länsimaisisa järjetelmissä.

Tyttöviisikon perintö oli valtavat velat

Vierailija
288/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä miehiä, jotka maksavat koko perheen elatuksen? Paljonko saatte palkkaa?

Vierailija
289/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä x 1000!!

Pidetään oikeuksistamme kiinni!

Antaa miesten öyhöttää, ei siitä tarvi piitata kunhan opiskellaan ja tehdään töitä ja pidetään huoli ettei nuo pääse yksin säätämään lakeja.

Oletteko miettineet, miten ne teidän työt rahoitetaan?

Opintolainalla?

Vierailija
290/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä miehiä, jotka maksavat koko perheen elatuksen? Paljonko saatte palkkaa?

On! Ja palkkaa saan riittävästi.

Vierailija
291/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tunne yhtään miestä joka sanoo että raiskaukset ovat hyväksyttäviä, koska harvat niitä tekee. Miehenä mua ärsyttää, että miehiä (siis minuakin) yleistetään raiskaajiksi, kun pidän sitä sairaana tekona ja ärsyttää että mua leimataan sellaiseksi, vaikka en ole yhtään sellainen eikä kukaan mun kavereista. En muista koko elämäni ajalta yhtään tilannetta jossa raiskaamista olisi pidetty hyväksyttävänä niissä piireissä missä olen liikkunut.

Mitens toi Sauli Niinistön mielipide siitä, että raiskaus ei ole raiskaus, jos se tapahtuu avioliitossa?

Vierailija
292/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan euromääriä esiin. Perheenjäsenten lukumäärä myös.

Vierailija
293/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan euromääriä esiin. Perheenjäsenten lukumäärä myös.

5 perheenjäsentä. Miksi haluat tietää tuloni?

Vierailija
294/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tunne yhtään miestä joka sanoo että raiskaukset ovat hyväksyttäviä, koska harvat niitä tekee. Miehenä mua ärsyttää, että miehiä (siis minuakin) yleistetään raiskaajiksi, kun pidän sitä sairaana tekona ja ärsyttää että mua leimataan sellaiseksi, vaikka en ole yhtään sellainen eikä kukaan mun kavereista. En muista koko elämäni ajalta yhtään tilannetta jossa raiskaamista olisi pidetty hyväksyttävänä niissä piireissä missä olen liikkunut.

Mitens toi Sauli Niinistön mielipide siitä, että raiskaus ei ole raiskaus, jos se tapahtuu avioliitossa?

Ensimmäinen kerta kun kuulen että Niinistö olisi sitä mieltä. Ei kuulosta häneltä. Enkä ole samaa mieltä, jos hän on sitä mieltä.

Vierailija
295/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos miehet muuttaisivat asennettaan liberaalimmaksi ja ottaisivat rennosti? Onko sitä päätä ihan pakko hakata seinään kun voi saada seksiäkin???

Vierailija
296/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liity mihinkään, enkä usko että Suomessa on edes niin paljon yhden tulonsaajan mallin kannattajia miehissä kuin Yle (Vale) väittää

Vierailija
297/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis se mitä miehet tässä nyt itkee on se, että he ei halua kasvaa ja kehittyä ihmisiksi siitä alistavasta elukasta joka ennen riitti parisuhteen saamiseen. Siis kirjaimellisesti nämä tyypit on sitä mieltä, että toisen ihmisen pitää elää onnetonta ja epätyydyttävää elämää, uhrata ainoa elämämsä heidän palvomiseen koska he ei viitsi kehittää mielenterveydeltään tervettä persoonaa jonka kanssa voi olla. Vaihtokauppa on järjetön. Miksei miehet pyri sinne kotiin lasten kasvatukseen ja tiskialtaan ääreen hoitamaan lasten elämää jos se niin autuasta on? Ne ei pyri siihen rooliin koska tietää, että se on paska diili josta ei ole mitään hyötyä heille itselleen. Vihaamille naisilleen tämä kohtalo on kuitenkin heistä aivan sopiva suoda.

En löydä tuosta kuvauksesta itseäni mistään kohtaa. Mitä sinä saat tuollaisen roskan suoltamisesta? Jonkin henkise

Tämä! näin naisena tuollaisen miestä halveksivien kommenttien ja suoranaisen vihan lukeminen tuntuu ihan yhtä kamalalta kuin jotkut: "miehen pitää olla perheen pää ja naisen miehen alammainen" -jututkin. 

Juuri luin kuinka joku Hollywoodin feministi-lesbopari väänsi ilonkyyneleitä, kun heidän keinohedelmöityksellä saatu pikkupoikansa tunnusti identifioituvansa tytöksi. äidit olivat jo aikaisemmin surreet etukäteen sitä että heidän ihanasta pikkuvauvastaan kasvaa mies. Mies joka on kykenevä alistamaan, pahoinpitelemään ja r aiskaamaan naisen.

Itse olen korkeastikoulutettu ja puolisoni on ihan duunari. Tunnen sekä akateemisia että duunareita ja yrittäjiä. Nämä duunaritaustaiset miehet ovat kuitenkin ihan kielitaitoisia ja paljon maailmaa nähneitä. He elävät tasa-arvoisessa parisuhteessa ja hoitavat lapsiaan ja viettävät aikaa näiden kanssa ja tekevät kotitöitä siinä missä vaimokin. En tiedä yhtäkään tuon vihaviestin kaltaista aviomiestä. Kyllä niitä varmaan on kuten naisiakin.

Vierailija
298/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jos miehet muuttaisivat asennettaan liberaalimmaksi ja ottaisivat rennosti? Onko sitä päätä ihan pakko hakata seinään kun voi saada seksiäkin???

Siis jos kokee maailman tietynlaiseksi niin yhtäkkiä vain päättää että nyt koenkin että maailman erilaiseksi ja arvostakin nyt erilaisia asioita?

Vierailija
299/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöviisikon perintö oli valtavat velat

JEEEEE!!!!!

#demariutopiaa_lisää_ilman_määrää_tai_rajaa

Vierailija
300/912 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa paljon parempaa seksiä, kaunisvartaloisilta naisilta ilman typeriä juttuja.