Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet työkaverista, joka ei koskaan tule mukaan yhteisiin juttuihin?

Vierailija
21.06.2024 |

Esim. afterworkiin, työpaikan juhliin? Tekee työnsä kuitenkin hyvin ja on ystävällinen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellistät sen väkisin työpaikalla kun ei juominkeihin suostu.

Vierailija
42/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä pitäisi ajatella? Omituinen kysymys. En osallistu työpaikan pippaloihin itse, enkä ole koskaan ajatellut, mitä muut asiasta ajattelevat. Ja vaikka ajattelisivat mitä vaan, ei se kiinnosta minua. En ole työpaikalla kavereita hakemassa, tulen kuitenkin kaikkien kanssa hyvin toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parempikin ettei tule mukaan, selkeästi ei sovi joukkoon sen syvällisemmin. Olen itsekin ollut toisinaan tuo tyyppi.

Vierailija
44/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Teitä niin paljon fiksumpi raitis ihminen joka ei halua katsella örvellystäsi.

Miksi muuten raitistuneet ihmiset paheksuvat eniten alkoholinkäyttäjiä? Ei kaikki mutta yllättävän moni. Olen tavannut koko elämänsä ajan raittiina olleita eivätkä he paheksu niin usein.

En paheksu, mutta tietäisitpä miltä näytät ja kuulostat "juhliessasi". Haisetkin. En auta, mutta säälin sitä jotka sinut oksennuksestasi nostava vessaan kun paskasi ovat housussa. Olen ollut päihteittå syntymästäni alkaen.

Vierailija
45/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä tekemässä töitä. Minulle on ollut tuollainen työpaikkojen pakkososiaalisuus aina vaikeaa - en oikein ole kotonani edes yhteisillä kahvitauoilla tai lounailla, joissa on tarkoitus keskustella kaikkien perhe- ja kotiasiat läpi tai sitten jauhaa työasioita, vaikka periaatteessa ollaan tauolla. En oikeastaan halua tuntea työkavereitani liian läheisesti, paitsi jos joku sattuu olemaan sellainen, jonka kanssa synkkaa niin hyvin, että suhteesta on ihan ystävyydeksi asti. Olen kyllä kaikille ystävällinen silti. Olen introvertti ja kaikki yhdessä puuhaaminen vie minulta valtavasti energiaa, ja jos sitä tekee vapaallakin, ei palautumiseen jää aikaa.

Vierailija
46/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten raitistuneet ihmiset paheksuvat eniten alkoholinkäyttäjiä? Ei kaikki mutta yllättävän moni. Olen tavannut koko elämänsä ajan raittiina olleita eivätkä he paheksu niin usein.

En paheksu, mutta tietäisitpä miltä näytät ja kuulostat "juhliessasi". Haisetkin. En auta, mutta säälin sitä jotka sinut oksennuksestasi nostava vessaan kun paskasi ovat housussa. Olen ollut päihteittå syntymästäni alkaen.

Olen itsekin raitis. En tarvitse alkoholia tehdäkseni noita asioita ja ollakseni se mikä olen.

Vierailija
47/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen. Vaikka olen aina ystävällinen, en ole sellainen "kaikkien kaveri", joka saisi jotain irti tuollaisista jutuista. Yleensä työporukassa on korkeintaan yksi ihminen jonka kanssa minulla synkkaa aidosti ja jonka kanssa voisin kuvitella viettäväni aikaa myös vapaalla ollessani. En ole kiinnostunut kuluttamaan aikaa ihmisen kanssa, jotka eivät ole kanssani ollenkaan samalla aaltopituudella. Koen sellaisen pelkästään kuluttavana.

Sitten on vielä ne työporukat, joiden yhteiset kokoontumiset koostuvat siitä, että puhutaan paskaa ihmisistä jotka eivät ole paikalla. En halua olla millään tavalla osa tuollaista, ennemmin olen vaikka se josta puhutaan.

Vierailija
48/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkavereiden kanssa vain silloin kun minulle maksetaan siitä palkka.

Ei minulla heitä vastaan mitään ole, mutta ei minun tarvitse vapaa-aikaanikin heidän kanssaan viettää. 

Vierailija
49/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi onkin, että olet ilman, kun olet selkeä alkkisluonne eli et edes tiedä mitä on kohtuukäyttö.

Vierailija
50/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ottavat olutta, viinaa, pilvee. Ei kiitos. En halua osallistua moiseen. Olen kahdesti vaihtanut työpaikkaa, kun oli "pakko" jollain koulutustilaisuudessa osallistua tuollaiseen paskaan.

Vierailija
51/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että sinua pidetään alkoholistina, joka ei voi ratkeamatta ottaa edes lasillista?

Vierailija
52/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän harmi ettei pidä työkavereita mukavana seurana. Itse tykkään kyllä käydä työpaikan tapahtumissa. 

Työkaverit ovat mukavaa seuraa vain töissä, omalla ajallani haluan olla mahdollisimman kaukana heistä. Muussa tapauksessa pitää jo näkyä tuntuvana palkankorotuksena mikäli omasta ajastani en itse saa päättää. Minulla on omaa elämää.

Vierailija
53/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että sinua pidetään alkoholistina, joka ei voi ratkeamatta ottaa edes lasillista?

Sinun mielestäsi siis jokaisen on juotava alkoholia, ettei näyttäisi muiden silmissä alkoholistilta, joka ei voi ottaa edes yhtä lasillista?

Vierailija
54/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun mielestäsi siis jokaisen on juotava alkoholia, ettei näyttäisi muiden silmissä alkoholistilta, joka ei voi ottaa edes yhtä lasillista?"

Saat aivan vapaasti olla juomatta ikinä pisaraakaan alkoholia. Moni toki ajattelee, että olet luultavasti entinen juoppo, mutta mitäs sen on väliä, jos esimerkiksi työsi ei sisällä edustamista. 

Vierailija
55/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa lasillisen, mutta en halua. Siinä on ero.

56/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on lestadiolainen tai Jehovan todistaja?

Vierailija
57/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen, tympeä. Suomi lienee maailman ainoa maa, jossa se katsotaan hyveeksi.

Vierailija
58/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän on oltava käytettävissä sen 37 tuntia viikossa. Jos pirskeet on työajalla ja joku ei tule niin sitten on kyllä outo ihminen. Mutta työajan ulkopuolella saa jokainen tehdä mitä tahtoo.

Vierailija
59/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia tyyppejä kun eivät ole mukana. Työnantaja nääs varaa könttäsumman "tyhy" toimintaan, joten mitä vähemmän osallistuu, sitä messevämpi tapahtuma. Alkukesästä ajettiin mikroautoilla, loppukesästä lähdetään rässimään ralliautoilla. Välissä käydään katsomassa pesä- ja jalkapalloa  ehkä myös kesäteatterissa. Syksyllä varataan hotellit ja kylpylät ja sitten loppuvuodesta taas hotellit ja pikkujoulut! Ja pikku kännit samaan piikkiin!

Vierailija
60/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yhdistelmä on harvinainen. Sulkeutunut ja epäsosiaalinen tyyppi harvoin on ystävällinen kaikilla. Rohkeus ei riitä, hän on vain töissä eikä halua "turhia" kontakteja ja small talkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän